Kako razumeti ključne besede
Ključne besede so besede in stavki, ki se uporabljajo za izdelavo in izboljšanje spletnih vsebin. Včasih se imenujejo tudi ključne besede SEO. V očeh morebitne stranke so to besede, ki jih vstavijo v iskalno vrstico, ki najbolje opisujejo blago ali storitve, ki jih želijo najti, ali vprašanje, ki ga želijo postaviti. Za tržnike skrbno izbrane ključne besede iskalnikom povedo vsebino vaše strani in jim pomagajo pri uvrstitvi in predlaganju.
Ključne besede vam lahko povedo veliko o tem, kako vaše občinstvo razmišlja in čuti ter kaj želi in potrebuje – namen ključne besede. Uporaba pravih ključnih besed pri pisanju lahko močno izboljša uspeh vašega podjetja. Ključne besede se običajno uporabljajo za optimizacijo iskalnikov (SEO) ali splošno trženje. Cilj je, da se iskalni izrazi stranke ujemajo s ključnimi besedami na vašem spletnem mestu.
Zakaj je raziskovanje ključnih besed pomembno
Izrazi na vašem spletnem mestu opisujejo vaše podjetje in kaj prodajate. Toda iskalniki, kot je Google, uporabljajo število in kakovost ključnih besed v vaši vsebini, da se odločijo, kje postaviti vaše spletno mesto na stran z rezultati iskalnika (SERP). Več prometa in izpostavljenosti izhaja iz višjih uvrstitev SERP. Pravzaprav približno 32% vseh klikov gre na prvi rezultat v Googlovem iskanju.
Z raziskovanjem ključnih besed lahko najdete najboljše izraze, ki so priljubljeni in specifični. Na ta način lahko izpolnite potrebe strank, še preden se tega zavedajo. Uporaba dobrih ključnih besed v objavah v spletnem dnevniku, člankih ali podrobnostih o izdelku lahko pomaga vašemu spletnemu mestu doseči višjo uvrstitev, kar bo pritegnilo več obiskovalcev in vam pomagalo premagati konkurenco.
Kako začeti raziskovati ključne besede
Preden začnete z raziskovanjem ključnih besed za izboljšanje pisanja, se morate seznaniti z nekaj osnovnimi idejami:
- Ključne besede v fokusu so glavni izraz, za katerega se želite uvrstiti, in jih namenoma vključite v naslov, URL, meta opis in besedilo
- Ključne besede z dolgim repom so posebne besedne zveze s tremi ali več besedami, ki jih pogosto uporabljajo kupci, ki so dlje v nakupnem ciklu
- Razumevanje cilja uporabnikove iskalne poizvedbe se imenuje pomen ključne besede
- Mesečni obseg iskanja ali MSV je povprečno število iskanj ključne besede v mesecu
- Tematska avtoriteta pomeni prikazovanje znanja o vašem spletnem mestu s podrobno vsebino, ki je povezana z drugo vsebino
Raziskovanje ključnih besed
Če želite poiskati ključne besede, ki jih potrebujete za privabljanje želenih uporabnikov, in oblikovati močno strategijo ključnih besed, sledite tem korakom:
- Vnesite široka vprašanja, ki so povezana z vašo nišo
- Dodajanje iskalnih izrazov, ki jih lahko uporabniki uporabijo za iskanje posameznih tem
- Iskanje iskalnih besed, ki se ujemajo z njo
- Preverjanje moči ključnih besed
- Ugotovite, kako se uvrščate na svojem področju
- Preverite cilj iskanja
Ohranjanje stabilne uvrstitve ključnih besed
Če želite, da bodo rezultati ključnih besed visoki, se seznanite s spremembami algoritma in pogosto posodabljajte vsebino. Poiščite nove priložnosti in priljubljene ključne besede, ki bi lahko pomagale vaši vsebini pri višji uvrstitvi.
Ne pozabite, da je študija ključnih besed le prvi korak v vašem načrtu SEO . Prepričajte se, da je vsa vaša vsebina uporabna, enostavna za branje in popolna, če želite resnično izstopati. SEO na strani je pomemben, vaše spletno mesto pa mora biti enostavno za uporabo in dobro delovati na telefonih.
Biti potrpežljiv, ko se počasi premikate po SERP-jih, je pomembno za organski SEO, ki zahteva čas. Sčasoma se bo promet in izpostavljenost vašega spletnega mesta izboljšala, če boste vztrajali in uporabljali prave metode.