4 min. branja

Kako najti ključne besede za SEO

Googlov iskalni sistem uporablja več kot 200 stvari, da se odloči, kako uvrstiti spletna mesta. Veliko študije o ključnih besedah je pomembno, če želite, da vaše spletno mesto izstopa. Iskanje pravih ključnih besed, ki nagovarjajo vaše občinstvo, vam bo pomagalo pripraviti dober načrt, ki bo vaše strani dvignil na lestvici iskalnikov in jim prinesel stalen brezplačen promet. Ta pomemben vodnik za raziskovanje ključnih besed bo govoril o tem, kako pomembno je, in vam pokazal, kako najti najboljše ključne besede za svojo vsebino, hkrati pa se prepričati, da se ujemajo s tem, kar ljudje iščejo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kako najti ključne besede za SEO
Vir: Depositphotos

Kako razumeti ključne besede

Ključne besede so besede in stavki, ki se uporabljajo za izdelavo in izboljšanje spletnih vsebin. Včasih se imenujejo tudi ključne besede SEO. V očeh morebitne stranke so to besede, ki jih vstavijo v iskalno vrstico, ki najbolje opisujejo blago ali storitve, ki jih želijo najti, ali vprašanje, ki ga želijo postaviti. Za tržnike skrbno izbrane ključne besede iskalnikom povedo vsebino vaše strani in jim pomagajo pri uvrstitvi in predlaganju.

Ključne besede vam lahko povedo veliko o tem, kako vaše občinstvo razmišlja in čuti ter kaj želi in potrebuje – namen ključne besede. Uporaba pravih ključnih besed pri pisanju lahko močno izboljša uspeh vašega podjetja. Ključne besede se običajno uporabljajo za optimizacijo iskalnikov (SEO) ali splošno trženje. Cilj je, da se iskalni izrazi stranke ujemajo s ključnimi besedami na vašem spletnem mestu.

Zakaj je raziskovanje ključnih besed pomembno

Izrazi na vašem spletnem mestu opisujejo vaše podjetje in kaj prodajate. Toda iskalniki, kot je Google, uporabljajo število in kakovost ključnih besed v vaši vsebini, da se odločijo, kje postaviti vaše spletno mesto na stran z rezultati iskalnika (SERP). Več prometa in izpostavljenosti izhaja iz višjih uvrstitev SERP. Pravzaprav približno 32% vseh klikov gre na prvi rezultat v Googlovem iskanju.

Z raziskovanjem ključnih besed lahko najdete najboljše izraze, ki so priljubljeni in specifični. Na ta način lahko izpolnite potrebe strank, še preden se tega zavedajo. Uporaba dobrih ključnih besed v objavah v spletnem dnevniku, člankih ali podrobnostih o izdelku lahko pomaga vašemu spletnemu mestu doseči višjo uvrstitev, kar bo pritegnilo več obiskovalcev in vam pomagalo premagati konkurenco.

By doing keyword research, you can find the best terms that are both popular and specific. This way, you can meet customers' needs before they even know it. Using good keywords in blog posts, articles, or product details can help your website rank higher, which will bring in more visitors and help you beat your competitors.

Source: Depositphotos

Kako začeti raziskovati ključne besede

Preden začnete z raziskovanjem ključnih besed za izboljšanje pisanja, se morate seznaniti z nekaj osnovnimi idejami:

  • Ključne besede v fokusu so glavni izraz, za katerega se želite uvrstiti, in jih namenoma vključite v naslov, URL, meta opis in besedilo
  • Ključne besede z dolgim repom so posebne besedne zveze s tremi ali več besedami, ki jih pogosto uporabljajo kupci, ki so dlje v nakupnem ciklu
  • Razumevanje cilja uporabnikove iskalne poizvedbe se imenuje pomen ključne besede
  • Mesečni obseg iskanja ali MSV je povprečno število iskanj ključne besede v mesecu
  • Tematska avtoriteta pomeni prikazovanje znanja o vašem spletnem mestu s podrobno vsebino, ki je povezana z drugo vsebino

Raziskovanje ključnih besed

Če želite poiskati ključne besede, ki jih potrebujete za privabljanje želenih uporabnikov, in oblikovati močno strategijo ključnih besed, sledite tem korakom:

  • Vnesite široka vprašanja, ki so povezana z vašo nišo
  • Dodajanje iskalnih izrazov, ki jih lahko uporabniki uporabijo za iskanje posameznih tem
  • Iskanje iskalnih besed, ki se ujemajo z njo
  • Preverjanje moči ključnih besed
  • Ugotovite, kako se uvrščate na svojem področju
  • Preverite cilj iskanja

Ohranjanje stabilne uvrstitve ključnih besed

Če želite, da bodo rezultati ključnih besed visoki, se seznanite s spremembami algoritma in pogosto posodabljajte vsebino. Poiščite nove priložnosti in priljubljene ključne besede, ki bi lahko pomagale vaši vsebini pri višji uvrstitvi.

Ne pozabite, da je študija ključnih besed le prvi korak v vašem načrtu SEO . Prepričajte se, da je vsa vaša vsebina uporabna, enostavna za branje in popolna, če želite resnično izstopati. SEO na strani je pomemben, vaše spletno mesto pa mora biti enostavno za uporabo in dobro delovati na telefonih.
Biti potrpežljiv, ko se počasi premikate po SERP-jih, je pomembno za organski SEO, ki zahteva čas. Sčasoma se bo promet in izpostavljenost vašega spletnega mesta izboljšala, če boste vztrajali in uporabljali prave metode.

Delite članek
Podobni članki
Kako optimizirati objave v spletnem dnevniku za SEO
3 min. branja

Kako optimizirati objave v spletnem dnevniku za SEO

Če želite več brezplačnega prometa in več ljudi vidi vaše spletno mesto, se prepričajte, da so vaše objave v spletnem dnevniku prijazne do SEO. Optimizacija spletnega dnevnika za iskalnike je ključnega pomena za povečanje prepoznavnosti in privabljanje več bralcev. Z izvajanjem ključnih strategij SEO lahko iskalnikom pomagate najti, razumeti in učinkoviteje razvrstiti vsebino vašega spletnega […]

Preberite članek
Analiza ključnih besed konkurentov: Povečajte svojo strategijo SEO
7 min. branja

Analiza ključnih besed konkurentov: Povečajte svojo strategijo SEO

Analiza ključnih besed konkurence je ključni element učinkovite strategije SEO , ki podjetjem ponuja dragocen vpogled v spletno uspešnost njihovih tekmecev. Ta strateški pristop vključuje raziskave ključnih besed in analizo ključnih besed, za katere se konkurenti uvrščajo v iskalnikih, kar zagotavlja veliko informacij za izboljšanje lastnih prizadevanj za digitalno trženje. Z razumevanjem ključnih besed, ki […]

Preberite članek
Kaj je lokalni SEO?
3 min. branja

Kaj je lokalni SEO?

Če želite, da bo podjetje bolj vidno v lokalnih rezultatih iskanja, uporabite lokalni SEO. Ta strategija izboljša vašo spletno prisotnost, tako da se vaše podjetje uvrsti višje v ustreznih lokalnih iskanjih in privabi več ljudi. Lokalni SEO vključuje tehnike in najboljše prakse, namenjene povečanju vaše uvrstitve v poizvedbah, ki temeljijo na lokaciji. To je ključnega […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+