Zdaj vemo, kaj razmišljate. “PR? Mar ni to za zvezdnike in velike korpuse?” Nope. Digitalni PR je skrivna omaka za nas male fante v e-trgovini. Gre za to, da ljudje na spletu govorijo o vaši blagovni znamki – na dober način. Preden bodo še naprej kupovali izdelke ali storitve blagovne znamke, ji mora zaupati 67 % potrošnikov .
Torej, kakšen je načrt igre?
1. Vsebina, ki ni zanič
Poglejte, nihče ne želi prebrati še ene dolgočasne objave na blogu o “10 načinih uporabe našega izdelka.” Bodite ustvarjalni! Pripovedujte zgodbe, delite stvari v zakulisju, morda celo razbijte šalo ali dve (če ste smešni – brez pritiska).
2. Spoprijateljite se z vplivneži
Poiščite kul otroke v svoji niši in prijatelju. Krik prave osebe je lahko vreden svoje teže v zlatu. Samo poskrbite, da jim bodo vaše stvari dejansko všeč – ljudje lahko vonjajo lažni kolaž kilometer stran.
3. Sporočila za javnost
Lansiranje novega izdelka? Ne pošiljajte samo najlepših dejstev. Naj bo vredno novic. Je vaš okolju prijazen pripomoček rešil majhno vas? Zdaj je to zgodba!
4. SEO čarovnija
Tukaj je majhna skrivnost: Google obožuje trače. Več ljudi se poveže z vašim spletnim mestom, bolj Google misli, da ste čebelja kolena. In uganite, kaj vas digitalni PR dobi? Ja, sočne povezave.
Toda kako veste, ali kaj od tega deluje?
Bodite pozorni na svoje številke. Več obiskovalcev spletne strani? Hudo. Rast prodaje? Še bolje. Ljudje dejansko govorijo o vas na družbenih medijih, ne da bi bili plačani? Jackpot.
Poglejte, gradnja zaupanja na spletu je težka. Nimamo modnih prodajaln ali očarljivih prodajalcev, ki bi osvojili ljudi. Kar imamo, je moč, da povemo svojo zgodbo, pokažemo svojo človeško stran in dokažemo, da nismo samo še ena spletna stran brez obraza.
Torej, zavihajte rokave in si vklopite digitalno PR igro. Ne gre več samo za prodajo stvari – gre za vzpostavljanje povezav. Kdo ve? Morda se boste na poti celo zabavali.