2 min. branja

Kako lahko blagovne znamke e-trgovine osvojijo srca in denarnice

Vodite spletno trgovino leta 2024? To je, kot da bi poskušali izstopati na rock koncertu, medtem ko nosite bež barvo. Vsi kričijo o svojih neverjetnih izdelkih, kupci pa postajajo iz minute v minuto bolj izbirčni. Kako torej to popravimo? Dve besedi: digitalni PR.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kako lahko blagovne znamke e-trgovine osvojijo srca in denarnice
Vir: Depositphotos

Zdaj vemo, kaj razmišljate. “PR? Mar ni to za zvezdnike in velike korpuse?” Nope. Digitalni PR je skrivna omaka za nas male fante v e-trgovini. Gre za to, da ljudje na spletu govorijo o vaši blagovni znamki – na dober način. Preden bodo še naprej kupovali izdelke ali storitve blagovne znamke, ji mora zaupati 67 % potrošnikov .

Torej, kakšen je načrt igre?

1. Vsebina, ki ni zanič

Poglejte, nihče ne želi prebrati še ene dolgočasne objave na blogu o “10 načinih uporabe našega izdelka.” Bodite ustvarjalni! Pripovedujte zgodbe, delite stvari v zakulisju, morda celo razbijte šalo ali dve (če ste smešni – brez pritiska).

2. Spoprijateljite se z vplivneži

Poiščite kul otroke v svoji niši in prijatelju. Krik prave osebe je lahko vreden svoje teže v zlatu. Samo poskrbite, da jim bodo vaše stvari dejansko všeč – ljudje lahko vonjajo lažni kolaž kilometer stran.

Source: Depositphotos

3. Sporočila za javnost

Lansiranje novega izdelka? Ne pošiljajte samo najlepših dejstev. Naj bo vredno novic. Je vaš okolju prijazen pripomoček rešil majhno vas? Zdaj je to zgodba!

4. SEO čarovnija

Tukaj je majhna skrivnost: Google obožuje trače. Več ljudi se poveže z vašim spletnim mestom, bolj Google misli, da ste čebelja kolena. In uganite, kaj vas digitalni PR dobi? Ja, sočne povezave.

Toda kako veste, ali kaj od tega deluje?

Bodite pozorni na svoje številke. Več obiskovalcev spletne strani? Hudo. Rast prodaje? Še bolje. Ljudje dejansko govorijo o vas na družbenih medijih, ne da bi bili plačani? Jackpot.

Poglejte, gradnja zaupanja na spletu je težka. Nimamo modnih prodajaln ali očarljivih prodajalcev, ki bi osvojili ljudi. Kar imamo, je moč, da povemo svojo zgodbo, pokažemo svojo človeško stran in dokažemo, da nismo samo še ena spletna stran brez obraza.

Torej, zavihajte rokave in si vklopite digitalno PR igro. Ne gre več samo za prodajo stvari – gre za vzpostavljanje povezav. Kdo ve? Morda se boste na poti celo zabavali.

Delite članek
Podobni članki
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+