4 min. branja

Kako deluje monetizacija prenosa v živo v YouTubu: posodobitev za lastnike podjetij za leto 2025

Primonetizaciji prenosa v živo v YouTubu so bile pravkar uvedene pomembne posodobitve, ki bi jih morala poznati podjetja. Če upravljate spletno trgovino in še niste začeli uporabljati prenosa v živo, puščate denar na mizi. Najnovejše funkcije platforme niso le postopne izboljšave. Popolnoma spreminjajo način, kako ustvarjalci (in lastniki podjetij) iz svojih vsebin v živo potegnejo največ denarja.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kako deluje monetizacija prenosa v živo v YouTubu: posodobitev za lastnike podjetij za leto 2025
Vir: Canva Pro License

Monetizacija oddaj v živo v YouTubu: Revizijski oglasni formati: novost v videu YouTube: revolucionarni oglasni formati

Tu postane zanimivo. YouTube je uvedel dve funkciji, ki popolnoma spreminjata prihodke.

Format oglasa Kdaj se prikaže Podprte naprave Metoda nadzora Posebne zahteve
Predvijanje Pred začetkom toka Mobilni telefon in računalnik Samodejno (ko je omogočeno monetiziranje) Ni
Sredina predvajanja (standardno) Med prenosom Ni določeno Ročno ali samodejno vstavljanje Ni
Stran za stranjo Med pretokom (poleg vsebine) Dnevna soba in namizje Samodejno pri upravičenih tokovih Običajna zakasnitev + “Let YouTube Decide” + Brez podnapisov
Prikaz Ni določeno Mobilni telefon in računalnik Ni določeno Ni
Prekinitev Med odmori ustvarjalcev (1-5 minut) Ni določeno Ročno aktiviranje odmora Ni

Opomba: prikazovanje oglasov ni zagotovljeno za vse gledalce. Vgrajeni tokovi z avtomatskim zagonom samodejno onemogočijo oglase. Najprej:“Oglasi za odmor”. Predstavljajte si ga kot enakovrednega televizijskemu oglasnemu odmoru, le da ste vi na voznikovem sedežu. Potrebujete kavo? Odgovorite na klic? Odlično – dovolite, da YouTube med vašo odsotnostjo za 1, 3 ali 5 minut zažene oglase. Vaši gledalci se zabavajo, vi ste plačani.Potem so tu še “oglasi ob strani” – in ta funkcija prinaša prave rezultate. Namesto da bi prekinili vaš tok (kar, priznajmo si, moti vsakogar), se ti oglasi prikazujejo ob vaši vsebini. To je tako, kot da bi imeli oglasni pano ob izložbi in ne bi zapirali vhoda. Lepota YouTubovega samodejnega sistema srednjega zvitka? Člani vašega kanala si lahko oddahnejo. Dobesedno. Algoritem je dovolj pameten, da je do vaših plačilnih podpornikov prijazen, če izberete možnost “Let YouTube Decide”.

YouTube's Live Stream Monetisation

Source: support.google.com/youtube

Monetizacija prenosa v živo v YouTubu ponuja tri poti do dobička

1. Prihodki iz oglasov

Predogledni oglasi so vaša uvodna predstava. Prikažejo se pred začetkom prenosa, delujejo na telefonih in računalnikih ter se samodejno vklopijo, ko omogočite monetizacijo.Oglasi sredi prenosa? Tam je pravi denar. Pustite umetni inteligenci YouTuba, da dela svojo čarovnijo, ali pa prevzamete nadzor in jih vstavite ročno.Prikazni oglasi dopolnjujejo trojico in se prikazujejo v vseh napravah.

2. Super klepet in super nalepke

Tu gledalci dobesedno plačajo, da bi pritegnili vašo pozornost. Funkcija Super Chat običajna sporočila spremeni v barvita, pripeta obvestila, ki se dlje obdržijo. Super Stickers so pravzaprav dragi emojiji – in ljudje jih zelo radi kupujejo.

3. Članstvo v kanalu

Mesečni ponavljajoči se prihodki? Članstva kanalov so naročnine, ki podpornikom omogočajo ekskluzivne značke, emojije po meri in posebne ugodnosti. To je tako, kot da bi imeli na svojem digitalnem prizorišču oddelek VIP.

Monetizacija prenosa v živo v YouTubu: Nastavitev

Funkcija Take a Break je odlična v svoji preprostosti. Vstopite v nadzorno sobo v živo, pritisnite ikono štoparice in izberite trajanje odmora. Medtem ko ste odsotni, gledalci, ki izpolnjujejo pogoje, vidijo oglase, vsi ostali pa dobijo vaš časovni zakup. Vendar mora vaš časovni zakup delovati v skladu s pravili YouTuba. Naj bo javna ali neuvrščena na seznam, prepričajte se, da je dovoljeno vstavljanje, in se izogibajte avtorsko zaščitenemu gradivu.

Tehnične zadeve

Nastavitev prekrival se sliši strašljivo, vendar je v resnici precej preprosta. Večina programske opreme za pretakanje, kot je OBS, se lepo ujema z viri v brskalniku. V nastavitvah nadzorne sobe v živo vzemite naslov URL prekrivanja, ga dodajte kot vir brskalnika in končano je. Ne pozabite označiti možnosti “Izklopi vir, ko ni viden”. In vedno, vedno preizkusite, preden greste v živo.

Drobni tisk

Vaš kanal mora biti najprej zaslužen – to je neizpodbitno. Vsak gledalec ne bo videl oglasov (algoritem YouTuba je tako izbirčen), vgrajeni tokovi s samodejnim zagonom pa? Ti samodejno onemogočijo oglase. Oglasi ob strani so še bolj posebni. Potrebujejo tokove z normalno latenco in nastavitev “Let YouTube Decide” ter ne bodo delovali z omogočenimi podnapisi.

Strateško izvajanje za uspeh v e-trgovini

Za učinkovito monetizacijo sta potrebna natančen čas in načrtovanje. Odmore načrtujte med naravnimi prehodi vsebine in ne med aktivnimi predstavitvami izdelkov. Izkoristite prilagojene odsotnosti kot priložnosti za blagovno znamko, da okrepite sporočilo svojega podjetja. Najpomembneje pa je, da oglasi sredi zvitka ne prekinejo ključnih prodajnih predstavitev ali trenutkov konverzije. Funkcija Super Chat se izjemno dobro obnese med interaktivnimi sejami vprašanj in odgovorov s strankami. Razvijte večstopenjske programe članstva, ki ponujajo ekskluziven zgodnji dostop do novih izdelkov ali vsebin iz zakulisja. Pred prodajnimi dogodki z velikimi vložki vedno temeljito preizkusite vse funkcije za monetizacijo, saj se tehnične težave pogosto pojavijo v ključnih poslovnih trenutkih.


YouTube se nenehno razvija, zato je lahko to, kar velja danes, jutri že drugače. Vedno dvakrat preverite uradne dokumente za najnovejše posodobitve.

Pogosta vprašanja

Kako dolgo lahko dejansko trajajo prekinitve?

Na voljo imate tri možnosti: 1, 3 ali 5 minut. Ulov? Ne končajo se samodejno – v nadzorni sobi v živo morate vse skupaj zaključiti ročno.

Ali bodo med mojimi odmori vsi videli oglase?

Ne. Algoritem YouTuba določa, kdo je “primeren” za oglase. Vsi ostali vidijo vašo oddaljeno tablo ali privzeti zaslon YouTuba.

Ali lahko v svojo tablico po meri vnesem glasbo iz ozadja?

Samo če ga imate v lasti. Zahtevki za avtorske pravice bodo vaš videoposnetek diskvalificirali hitreje, kot lahko rečete “obvestilo o odstranitvi”.

Ali stranski oglasi delujejo v vseh vrstah tokov?

So presenetljivo izbirčni. Potrebujete normalno zakasnitev, omogočeno možnost “Let YouTube Decide” in brez podnapisov. Zdi se, kot da imajo zelo specifično vrsto.

Kako vem, ali sem upravičen do monetizacije?

Preverite svoj studio YouTube. Če ste izpolnili zahteve partnerskega programa, boste videli možnosti monetizacije. Če ne, morate še nekaj postoriti.

Ali lahko nadzorujem, kdaj se pojavijo oglasi sredi zvitka?

Absolutno. Če želite imeti popoln nadzor, uporabite ročno upravljanje ali pa dovolite, da algoritem YouTuba prebere prostor in izbere optimalne trenutke glede na vključenost gledalcev.

Kaj če v nadzorni sobi v živo ne morem končati odmora?

Panika ni potrebna. Pojdite v kodirnik in kliknite ikono očesa poleg vira v brskalniku. Problem je rešen.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+