2 min. branja

Kako deluje modna industrija v času gospodarske nestabilnosti?

Novo poročilo RetailX Global Fashion 2024 osvetljuje burno potovanje modne industrije od vrhov leta 2021 do najnižjih točk leta 2022. Nihanja pripisuje medsebojnemu delovanju globalne ekonomske dinamike in geopolitike.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kako deluje modna industrija v času gospodarske nestabilnosti?
Vir: Depositphotos

Po vojni v Ukrajini so cene energentov v začetku leta 2022 poskočile, kar je sprožilo verižni učinek na svetovne dobavne verige in pretok blaga. Ta skok inflacije je pomembno vplival na modne trgovce, saj so stroški materiala, proizvodnje in prevoza skokovito narasli, kar je zmanjšalo stopnje dobička. Posledično so se morali potrošniki spopasti z močnimi povišanji cen v sektorju, kar je zmanjšalo njihovo pripravljenost za porabo denarja.

Afrika je nosila največje breme naraščajoče inflacije in doživela močan upad prodaje mode. Nasprotno pa je Azija prestala blažjo inflacijsko nevihto, kar je zmanjšalo vpliv na prodajo mode na drobno.

Spodbudno je, da najnovejši podatki kažejo na hiter upad inflacije v vseh regijah, skupaj s pozitivnim odzivom na prodajo mode. Vendar pa so zaradi stalne globalne negotovosti zaradi geopolitičnih konfliktov in napetosti napovedi prodaje mode za leto 2024 zahtevne.

Navdušenje po pandemiji

Po pandemiji in gospodarskih pretresih se je zanimanje potrošnikov za modo znatno povečalo. Vendar pa lahko v nekaterih regijah pričakujemo povečanje porabe za oblačila, obutev in dodatke. Ta trend se še posebej pričakuje v državah, kot so Indija, Kitajska in Bližnji vzhod. Moda bi lahko bila na napovedani lestvici povečane porabe na drugem mestu za hrano, kar kaže na nadaljnje okrevanje in zanimanje potrošnikov za modo po pandemiji.

Dostop do ekoloških proizvodov narašča

“Trajnostna moda je zdaj pomemben del industrije in potrošniki jo imajo radi. 46,4 % svetovnih kupcev je lani kupilo trajnostna oblačila, več kot kateri koli drug maloprodajni sektor. Tretjina jih je kupila trajnostno obutev in peto trajnostno dodatno opremo,” je zapisano v poročilu RetailX .

Družbeni mediji kot prodajni kanal

Modne znamke aktivno uporabljajo družbene medije za interakcijo s strankami in spodbujanje prodaje. Priljubljenost vsebin uporabnikov in vplivnežev na platformah, kot je TikTok, spreminja način, kako blagovne znamke dosežejo stranke in vplivajo na njihove nakupe. Ta nov pristop k oglaševanju in modnemu poslu lahko vpliva na prihodnost mode v komercialnem prostoru.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+