Na podlagi Zendeskovega poročila “Prihodnost računalniške izkušnje, ki jo poganja AI”, bo storitev za stranke verjetno postala vitkejša, hitrejša in boljša. Avtomatizacija in umetna inteligenca bosta zelo pomembni za racionalizacijo procesov, narediti situacije bolj osebne in obravnavati več interakcij s strankami. Ker umetna inteligenca racionalizira procese in zagotavlja vrhunske storitve, bo ta sprememba verjetno privedla do manjših ekip za uporabniško izkušnjo. Pravzaprav 64% strokovnjakov v industriji pričakuje, da se bodo skrčili. Študija je vprašala 1.300 vodij uporabniške izkušnje iz ZDA, Avstralije, Brazilije, Indije, Mehike, Singapurja, Španije in Združenega kraljestva, da izpolnijo anketo.
Umetna inteligenca naj bi bila v središču vsakega stika s stranko. Prav tako bo spremljal, kako dobro delavci in delavci AI opravljajo svoje delo, da bi zagotovili, da bodo stranke dobile odlične storitve. Vodstveni delavci menijo, da bo umetna inteligenca obravnavala 80% stikov. To bo sprostilo človeške agente za delo na težjih nalogah, medtem ko avtomatizacija in umetna inteligenca uporabljata podatke za prilagajanje in izboljšanje uporabniške izkušnje.
Kako se je spremenila izkušnja strank
Kot ključni varuhi poslovnih procesov se skrbniki soočajo z veliko spremembo. Vse bolj bodo odvisni od kopilotov AI in pametnih orodij za upravljanje avtomatiziranih stikov in izboljšave, ki temeljijo na umetni inteligenci. Kot del svojih vsakodnevnih nalog bodo menedžerji v realnem času preverjali kakovost interakcij z agenti, izboljšali avtomatizacijo, napovedali potrebe po osebju in izvajali delovne tokove, ki jih predlaga umetna inteligenca.
Za izboljšanje uspešnosti ekipe se morajo naučiti uporabljati orodja »brez / nizke kode« za avtomatizacijo, sprejemati odločitve na podlagi podatkov in zagotoviti, da si ljudje in umetna inteligenca delijo delo, tako da so stranke zadovoljne. Ta sprememba bo vodjem dala orodja, ki jih potrebujejo za strateški napredek in zagotavljanje nemotenega poteka procesov.
Umetna inteligenca bo imela velik vpliv na ekipe za uporabniško izkušnjo, saj bo spremenila delovna mesta agentov, skrbnikov in menedžerjev, saj bo bolj poudarjala specializirane veščine. Ljudje, ki delajo v službi za stranke, bodo dobili več strokovnih nalog:
- Naučili se bodo več o tehnoloških spretnostih in izboljšali uporabo umetne inteligence
- Mehke veščine se bodo izboljšale, v enotnem okolju pa bo delo opravljeno hitreje
- Naučili se bodo bolj specializiranih stvari, ki so globlje
Predstavniki storitev za stranke bodo morali biti sposobni uporabljati orodja umetne inteligence, reševati zapletene težave in se še naprej učiti, da bi strankam zagotovili boljše izkušnje in povečali kakovost rezultatov in storitev.
Vodje si prizadevajo za integracijo umetne inteligence
Vodje uporabniške izkušnje se bodo veliko naučili o tem, katere ideje resnično delujejo za stranke. Uporabljali bodo umetno inteligenco in podatke v realnem času za izboljšanje uporabniške izkušnje in sodelovali v skupinah, da bodo stranke varne. Vpogledi iz umetne inteligence jim bodo pomagali hitro priti do novih idej.
Umetno inteligenco bodo uporabljali strateško, sprejemali boljše odločitve in lahko vodili svoje ekipe skozi svet, kjer se tehnologija nenehno spreminja in se navade strank nenehno spreminjajo. Ko se poslovni svet spreminja, bo pomembno, da sledimo hitremu napredku v tehnologiji umetne inteligence. Če želite biti dolgoročno uspešni, morate biti prilagodljivi in pripravljeni na spremembe v tem, kako vas stranke doživljajo v prihodnosti.