4 min. branja

Kako bosta avtomatizacija in umetna inteligenca preoblikovali storitve za stranke

Študija podjetja Zendesk kaže, da se bo izkušnja strank kmalu močno spremenila. Vodstveni delavci menijo, da se bo izkušnja strank v naslednjih treh letih popolnoma spremenila z avtomatizacijo in umetno inteligenco. Pravzaprav jih 80% meni, da standardna CX ne bo več obstajala.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kako bosta avtomatizacija in umetna inteligenca preoblikovali storitve za stranke
Vir: Depositphotos

Na podlagi Zendeskovega poročila “Prihodnost računalniške izkušnje, ki jo poganja AI”, bo storitev za stranke verjetno postala vitkejša, hitrejša in boljša. Avtomatizacija in umetna inteligenca bosta zelo pomembni za racionalizacijo procesov, narediti situacije bolj osebne in obravnavati več interakcij s strankami. Ker umetna inteligenca racionalizira procese in zagotavlja vrhunske storitve, bo ta sprememba verjetno privedla do manjših ekip za uporabniško izkušnjo. Pravzaprav 64% strokovnjakov v industriji pričakuje, da se bodo skrčili. Študija je vprašala 1.300 vodij uporabniške izkušnje iz ZDA, Avstralije, Brazilije, Indije, Mehike, Singapurja, Španije in Združenega kraljestva, da izpolnijo anketo.

Umetna inteligenca naj bi bila v središču vsakega stika s stranko.  Prav tako bo spremljal, kako dobro delavci in delavci AI opravljajo svoje delo, da bi zagotovili, da bodo stranke dobile odlične storitve. Vodstveni delavci menijo, da bo umetna inteligenca obravnavala 80% stikov. To bo sprostilo človeške agente za delo na težjih nalogah, medtem ko avtomatizacija in umetna inteligenca uporabljata podatke za prilagajanje in izboljšanje uporabniške izkušnje.

Kako se je spremenila izkušnja strank

Strokovnjaki napovedujejo, da se bodo interakcije s storitvami za stranke povečale za petkrat, voditelji pa samozavestno trdijo, da bo umetna inteligenca ohranila visoko kakovost storitev. Ta sprememba bo omogočila, da bodo stvari potekale bolj gladko, ljudem pomagala pri boljših odločitvah in naredila trg bolj konkurenčen. Ko umetna inteligenca prevzame rutinske naloge, bodo ekipe lahko delale učinkoviteje in znižale stroške. To bo podjetjem omogočilo rast, tudi ko se število strank, s katerimi se ukvarjajo, poveča.

Source: Depositphotos

Skrbniki prevzamejo več strateških nalog

Kot ključni varuhi poslovnih procesov se skrbniki soočajo z veliko spremembo. Vse bolj bodo odvisni od kopilotov AI in pametnih orodij za upravljanje avtomatiziranih stikov in izboljšave, ki temeljijo na umetni inteligenci. Kot del svojih vsakodnevnih nalog bodo menedžerji v realnem času preverjali kakovost interakcij z agenti, izboljšali avtomatizacijo, napovedali potrebe po osebju in izvajali delovne tokove, ki jih predlaga umetna inteligenca.

Za izboljšanje uspešnosti ekipe se morajo naučiti uporabljati orodja »brez / nizke kode« za avtomatizacijo, sprejemati odločitve na podlagi podatkov in zagotoviti, da si ljudje in umetna inteligenca delijo delo, tako da so stranke zadovoljne. Ta sprememba bo vodjem dala orodja, ki jih potrebujejo za strateški napredek in zagotavljanje nemotenega poteka procesov.

Umetna inteligenca bo imela velik vpliv na ekipe za uporabniško izkušnjo, saj bo spremenila delovna mesta agentov, skrbnikov in menedžerjev, saj bo bolj poudarjala specializirane veščine. Ljudje, ki delajo v službi za stranke, bodo dobili več strokovnih nalog:

  • Naučili se bodo več o tehnoloških spretnostih in izboljšali uporabo umetne inteligence
  • Mehke veščine se bodo izboljšale, v enotnem okolju pa bo delo opravljeno hitreje
  • Naučili se bodo bolj specializiranih stvari, ki so globlje

Predstavniki storitev za stranke bodo morali biti sposobni uporabljati orodja umetne inteligence, reševati zapletene težave in se še naprej učiti, da bi strankam zagotovili boljše izkušnje in povečali kakovost rezultatov in storitev.

Vodje si prizadevajo za integracijo umetne inteligence

Vodje uporabniške izkušnje se bodo veliko naučili o tem, katere ideje resnično delujejo za stranke. Uporabljali bodo umetno inteligenco in podatke v realnem času za izboljšanje uporabniške izkušnje in sodelovali v skupinah, da bodo stranke varne. Vpogledi iz umetne inteligence jim bodo pomagali hitro priti do novih idej.

Umetno inteligenco bodo uporabljali strateško, sprejemali boljše odločitve in lahko vodili svoje ekipe skozi svet, kjer se tehnologija nenehno spreminja in se navade strank nenehno spreminjajo. Ko se poslovni svet spreminja, bo pomembno, da sledimo hitremu napredku v tehnologiji umetne inteligence. Če želite biti dolgoročno uspešni, morate biti prilagodljivi in pripravljeni na spremembe v tem, kako vas stranke doživljajo v prihodnosti.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca proti avtentičnosti: Vse večja potreba po preverjanju pristnosti v digitalnih vsebinah
4 min. branja

Umetna inteligenca proti avtentičnosti: Vse večja potreba po preverjanju pristnosti v digitalnih vsebinah

Razmah vsebin, ki jih ustvarja umetna inteligenca, je spremenil digitalno pristnost, saj je vedno težje razlikovati med resničnimi in lažnimi mediji. Primeri, kot sta “papež Balenciaga” in ponarejene eksplozije v Pentagonu, so opozorili na ta trend in pokazali, kako hudo lahko postane, če se slike, ki jih ustvari umetna inteligenca, zamenjajo z resničnimi. V letu […]

Preberite članek
Kako prepoznati vsebino, napisano z umetno inteligenco
3 min. branja

Kako prepoznati vsebino, napisano z umetno inteligenco

Zaradi nedavnega napredka jezikovnih modelov umetne inteligence, kot so ChatGPT, Bard in Claude, je razlikovanje med strojno napisano vsebino in človeškim delom izjemno zahtevno. To je še posebej pomembno v e-trgovini, kjer umetna inteligenca zdaj rutinsko ustvarja vse, od opisov izdelkov do odgovorov na storitve za stranke. Čeprav lahko ta orodja ustvarijo izjemno tekoče besedilo, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+