3 min. branja

Kaj kažejo svetovni trendi iz Azije in Pacifika?

Nedavno poročilo KPMG o nakupovalnih navadah in trendih v azijsko-pacifiški regiji ponuja dragocene vpoglede, ki jih lahko uporabijo tudi druga evropska podjetja za e-poslovanje. Kljub geografski osredotočenosti študije vedenje potrošnikov in želje potrošnikov kažejo trende, ki so pomembni po vsem svetu. Razumevanje le-teh lahko podjetjem pomaga, da se prilagodijo in uspevajo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kaj kažejo svetovni trendi iz Azije in Pacifika?
Vir: Depositphotos

Vpliv družbenih medijev in vplivnežev

Ena najbolj presenetljivih ugotovitev poročila KPMG je pomembna vloga družbenih omrežij in vplivnežev pri nakupnih odločitvah generacije Z. Platforme, kot sta TikTok in Instagram, ne služijo samo za socialno interakcijo; So ključni poslovni kanali, kjer se rojevajo trendi in oblikuje vedenje potrošnikov. Močna prisotnost na teh platformah je bistvena za uspeh blagovne znamke.

“Na trgu, ki zahteva konkurenčne cene, se vrhunska podjetja za e-poslovanje močno borijo ne le med seboj, ampak tudi s fizičnimi trgovinami. Privabljanje novih kupcev na nasičenem trgu je težko, vendar so specifični interesi milenijcev in generacije Z izjemna priložnost. Trgovci na drobno bi morali prilagoditi svoj pristop tem skupinam in tisti, ki se odlikujejo pri analizi podatkov o strankah iz spletnih in nespletnih virov, bodo imeli prednost,” je dejal Shin Jang Hun, partner in nacionalni vodja za potrošnike in maloprodajo pri KPMG Koreja.

Generacija Z v Aziji in na Pacifiku se pri izbiri mode močno opira na znane osebnosti in vplivneže , trend, ki se odraža tudi v Evropi. Lokalna podjetja za e-poslovanje bi morala razmisliti o sodelovanju z regionalnimi vplivneži, ki odmevajo z občinstvom generacije Z. To sodelovanje lahko poveča prepoznavnost in verodostojnost blagovne znamke, poveča promet in prodajo s pristno podporo.

Source: KPMG

Vzpon nakupovanja v živo in umetne inteligence

Drug trend, ki ga poudarja poročilo, je prodaja v družabnih medijih. V Aziji in na Pacifiku se 63 % potrošnikov generacije Z ukvarja z nakupovanjem na družbenih medijih, 57 % pa jih nakupuje v živo, tj. prek prenosov v živo. To nakazuje, da imajo raje interaktivne in privlačne nakupovalne dražljaje. Trenutni razcvet umetne inteligence temu dobro služi.

Poročilo kot primer navaja Nutrifood, ki je za trženje že uporabljal prenose v živo in vplivneže. Lani so odkrili, da so mlade matere pogosto ponoči, da pomirijo svoje dojenčke in so pripravljene kupiti začetno formulo za dojenčke, ki jo proizvaja podjetje. Podjetje je spoznalo, da 12-urni prenosi v živo niso praktični, zato so iskali rešitev na področju umetne inteligence.

“Današnje tehnologije nam omogočajo, da bolje služimo potrošnikom in dosežemo širok krog strank. Proaktivni prehodi na tehnologije in digitalne platforme z zagotavljanjem bolj integrirane izkušnje ter povečanjem nemotenega nakupovanja in vrednosti za potrošnike se bodo vrnili k podjetju.” Tran Bao Minh, podpredsednik podjetja Nutifood.

Poleg tega je vpliv TikToka še posebej izrazit. Blagovne znamke, ki učinkovito uporabljajo TikTok za trženje, lahko dosežejo pomemben doseg in vpliv.

Za dobiček bi morala podjetja razviti trdno strategijo družbenih medijev in se osredotočiti na TikTok. Ustvarite privlačno in ustvarjalno vsebino, ki predstavlja izdelke na privlačen način, uporabite popularno glasbo in trende za povečanje prepoznavnosti ter sodelujte z vplivneži.

Prilagajanje strategij dobavne verige

Poročilo navaja tudi, da blagovne znamke ponovno preučujejo svoje strategije dobavne verige , da bi se bolje prilagodile željam potrošnikov generacije Z. Hitra moda in hitri dobavni roki so ključnega pomena, saj ta skupina kupcev ceni neposrednost in prilagajanje trendom.

V tem primeru je primerno razmisliti o vlaganju v bolj agilne rešitve dobavne verige. Uvedba naprednih sistemov za upravljanje zalog, optimizacija logistike za hitrejšo dostavo in zagotavljanje brezhibne večkanalne izkušnje lahko znatno povečajo zadovoljstvo in zvestobo strank.

Delite članek
Podobni članki
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce
4 min. branja

Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce

Podkasti so postali prevladujoča oblika zabave. Morda ne pričakujete, da so z nami že več kot dve desetletji. V svojih začetkih so bili znani kot avdioblogi – preproste zvočne datoteke, ki so se delile prek spleta. Iz specializiranega medija za tehnološke navdušence so se v zadnjih letih razvili v množično zabavo, ki jo poslušajo milijoni […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+