3 min. branja

Kaj kažejo svetovni trendi iz Azije in Pacifika?

Nedavno poročilo KPMG o nakupovalnih navadah in trendih v azijsko-pacifiški regiji ponuja dragocene vpoglede, ki jih lahko uporabijo tudi druga evropska podjetja za e-poslovanje. Kljub geografski osredotočenosti študije vedenje potrošnikov in želje potrošnikov kažejo trende, ki so pomembni po vsem svetu. Razumevanje le-teh lahko podjetjem pomaga, da se prilagodijo in uspevajo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kaj kažejo svetovni trendi iz Azije in Pacifika?
Vir: Depositphotos

Vpliv družbenih medijev in vplivnežev

Ena najbolj presenetljivih ugotovitev poročila KPMG je pomembna vloga družbenih omrežij in vplivnežev pri nakupnih odločitvah generacije Z. Platforme, kot sta TikTok in Instagram, ne služijo samo za socialno interakcijo; So ključni poslovni kanali, kjer se rojevajo trendi in oblikuje vedenje potrošnikov. Močna prisotnost na teh platformah je bistvena za uspeh blagovne znamke.

“Na trgu, ki zahteva konkurenčne cene, se vrhunska podjetja za e-poslovanje močno borijo ne le med seboj, ampak tudi s fizičnimi trgovinami. Privabljanje novih kupcev na nasičenem trgu je težko, vendar so specifični interesi milenijcev in generacije Z izjemna priložnost. Trgovci na drobno bi morali prilagoditi svoj pristop tem skupinam in tisti, ki se odlikujejo pri analizi podatkov o strankah iz spletnih in nespletnih virov, bodo imeli prednost,” je dejal Shin Jang Hun, partner in nacionalni vodja za potrošnike in maloprodajo pri KPMG Koreja.

Generacija Z v Aziji in na Pacifiku se pri izbiri mode močno opira na znane osebnosti in vplivneže , trend, ki se odraža tudi v Evropi. Lokalna podjetja za e-poslovanje bi morala razmisliti o sodelovanju z regionalnimi vplivneži, ki odmevajo z občinstvom generacije Z. To sodelovanje lahko poveča prepoznavnost in verodostojnost blagovne znamke, poveča promet in prodajo s pristno podporo.

Source: KPMG

Vzpon nakupovanja v živo in umetne inteligence

Drug trend, ki ga poudarja poročilo, je prodaja v družabnih medijih. V Aziji in na Pacifiku se 63 % potrošnikov generacije Z ukvarja z nakupovanjem na družbenih medijih, 57 % pa jih nakupuje v živo, tj. prek prenosov v živo. To nakazuje, da imajo raje interaktivne in privlačne nakupovalne dražljaje. Trenutni razcvet umetne inteligence temu dobro služi.

Poročilo kot primer navaja Nutrifood, ki je za trženje že uporabljal prenose v živo in vplivneže. Lani so odkrili, da so mlade matere pogosto ponoči, da pomirijo svoje dojenčke in so pripravljene kupiti začetno formulo za dojenčke, ki jo proizvaja podjetje. Podjetje je spoznalo, da 12-urni prenosi v živo niso praktični, zato so iskali rešitev na področju umetne inteligence.

“Današnje tehnologije nam omogočajo, da bolje služimo potrošnikom in dosežemo širok krog strank. Proaktivni prehodi na tehnologije in digitalne platforme z zagotavljanjem bolj integrirane izkušnje ter povečanjem nemotenega nakupovanja in vrednosti za potrošnike se bodo vrnili k podjetju.” Tran Bao Minh, podpredsednik podjetja Nutifood.

Poleg tega je vpliv TikToka še posebej izrazit. Blagovne znamke, ki učinkovito uporabljajo TikTok za trženje, lahko dosežejo pomemben doseg in vpliv.

Za dobiček bi morala podjetja razviti trdno strategijo družbenih medijev in se osredotočiti na TikTok. Ustvarite privlačno in ustvarjalno vsebino, ki predstavlja izdelke na privlačen način, uporabite popularno glasbo in trende za povečanje prepoznavnosti ter sodelujte z vplivneži.

Prilagajanje strategij dobavne verige

Poročilo navaja tudi, da blagovne znamke ponovno preučujejo svoje strategije dobavne verige , da bi se bolje prilagodile željam potrošnikov generacije Z. Hitra moda in hitri dobavni roki so ključnega pomena, saj ta skupina kupcev ceni neposrednost in prilagajanje trendom.

V tem primeru je primerno razmisliti o vlaganju v bolj agilne rešitve dobavne verige. Uvedba naprednih sistemov za upravljanje zalog, optimizacija logistike za hitrejšo dostavo in zagotavljanje brezhibne večkanalne izkušnje lahko znatno povečajo zadovoljstvo in zvestobo strank.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU