2 min. branja

Kaj je ključ do zvestobe blagovni znamki?

V razvijajočem se svetu e-trgovine, kjer je pomemben vsak klik, je razumevanje zapletenosti vedenja potrošnikov bistvenega pomena. Intuitovo poglobljeno poročilo The Science of Loyalty (Znanost o zvestobi) se poglobi v miselnost potrošnikov in razkriva, kaj se skriva za zvestobo blagovni znamki.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kaj je ključ do zvestobe blagovni znamki?
Vir: Depositphotos

Kakovost, doslednost in bližina so se izkazali za temeljne kamne pri vzpostavljanju zvestobe. Prevladajo celo nad privlačnimi vidiki, kot so popusti in ugodne ponudbe. Zaupanje v e-trgovino ima prednost pred vsem drugim.

Source: Intuit

Če se odločite, da boste kupce obdarovali, bo to zagotovo vzelo

Ljudje so nagnjeni k temu, da vračajo tisto, kar so prejeli od drugih. Na darilo se seveda pozitivno odzovejo, tudi če zanj niso prosili. Odnos med stranko in blagovno znamko ostane močan, če potrošnik čuti, da gre za izmenjavo vrednosti – da dobi nekaj nazaj v zameno za svoje zvesto vedenje.

31 % potrošnikov meni, da je pomembno, da jih blagovne znamke nagradijo s posebnimi ponudbami in popusti. 64 % potrošnikov v starosti od 18 do 34 let pričakuje, da jih blagovne znamke nagradijo s posebnimi ponudbami in popusti (v primerjavi s 53 % vseh potrošnikov).

Zaupanje ni prazna fraza

Identiteta pri znamčenju je pomembna, ker odraža, kako se znamka identificira s stranko. Potrošniki imajo raje blagovne znamke, ki odražajo njihove vrednote, kar jim pomaga, da se izognejo nelagodju zaradi občutka konflikta med temi vrednotami. Ljudje bodo vse pogosteje izbirali blagovne znamke, za katere menijo, da so odraz njih samih.

35 % potrošnikov pravi, da je pomembno, da se zaradi blagovnih znamk dobro počutijo. 23 % potrošnikov, starih od 18 do 24 let, pravi, da je pomembno, da blagovne znamke odražajo njihove osebne vrednote (v primerjavi z 18 % na splošno).

Obsežna raziskava je vključevala podatke iz ZDA, Kanade, Avstralije in Združenega kraljestva.

Delite članek
Podobni članki
Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?
3 min. branja

Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?

Učinkovite strategije prepoznavnosti blagovne znamke lahko pomembno vplivajo na rast vašega podjetja, zvestobo strank in splošni uspeh. S povečanjem prepoznavnosti vaše blagovne znamke ne le privabite nove stranke, temveč tudi okrepite svoj položaj v glavah obstoječih. Od izkoriščanja digitalnih platform do ustvarjanja nepozabnih izkušenj obstajajo številni načini za dvig prisotnosti vaše blagovne znamke. Raziščimo nekaj […]

Preberite članek
Vzpon blagovnih znamk v Evropi
3 min. branja

Vzpon blagovnih znamk v Evropi

V zadnjih letih so blagovne znamke Direct-to-Consumer (DTC) v Evropi pridobile velik oprijem. Ta poslovni model, ki vključuje blagovne znamke, ki prodajajo neposredno strankam prek svojih spletnih kanalov, učinkovito zaobide tradicionalne maloprodajne posrednike, kot so veleblagovnice ali tržnice. Posledično so blagovne znamke DTC temeljito preoblikovale maloprodajno pokrajino, tako da so se osredotočile na personalizirane izkušnje, […]

Preberite članek
Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini
2 min. branja

Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini

Strani izdelkov tvorijo steber taktike spletne prodaje na sodobnem digitalnem trgu. Te strani, ki se pogosto imenujejo strani s podrobnostmi o izdelku (PDP), so tam, kjer se potrošniki odločajo, kaj bodo kupili najpomembneje. Povečanje prihodka na namiznih in mobilnih platformah je najprej odvisno od optimizacije teh spletnih mest za blagovne znamke in trgovine.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+