
Kakovost, doslednost in bližina so se izkazali za temeljne kamne pri vzpostavljanju zvestobe. Prevladajo celo nad privlačnimi vidiki, kot so popusti in ugodne ponudbe. Zaupanje v e-trgovino ima prednost pred vsem drugim.

Source: Intuit
Če se odločite, da boste kupce obdarovali, bo to zagotovo vzelo
Ljudje so nagnjeni k temu, da vračajo tisto, kar so prejeli od drugih. Na darilo se seveda pozitivno odzovejo, tudi če zanj niso prosili. Odnos med stranko in blagovno znamko ostane močan, če potrošnik čuti, da gre za izmenjavo vrednosti – da dobi nekaj nazaj v zameno za svoje zvesto vedenje.
31 % potrošnikov meni, da je pomembno, da jih blagovne znamke nagradijo s posebnimi ponudbami in popusti. 64 % potrošnikov v starosti od 18 do 34 let pričakuje, da jih blagovne znamke nagradijo s posebnimi ponudbami in popusti (v primerjavi s 53 % vseh potrošnikov).
Zaupanje ni prazna fraza
Identiteta pri znamčenju je pomembna, ker odraža, kako se znamka identificira s stranko. Potrošniki imajo raje blagovne znamke, ki odražajo njihove vrednote, kar jim pomaga, da se izognejo nelagodju zaradi občutka konflikta med temi vrednotami. Ljudje bodo vse pogosteje izbirali blagovne znamke, za katere menijo, da so odraz njih samih.
35 % potrošnikov pravi, da je pomembno, da se zaradi blagovnih znamk dobro počutijo. 23 % potrošnikov, starih od 18 do 24 let, pravi, da je pomembno, da blagovne znamke odražajo njihove osebne vrednote (v primerjavi z 18 % na splošno).
Obsežna raziskava je vključevala podatke iz ZDA, Kanade, Avstralije in Združenega kraljestva.