Glede na poročilo bi lahko neizpolnjena pričakovanja glede varnosti, zanesljivosti plačil in stabilnosti aplikacije preprečila konverzije v mobilnem poslovanju. “Vpliv mobilne zmogljivosti pri ustvarjanju zaupanja potrošnikov,” poudarja novo poročilo o mobilnih primerjalnih ugotovitvah:
- Čeprav je nakup mobilnih telefonov še vedno nizek, se je uporaba pametnih telefonov v primerjavi z letom 2023 povečala za 20%.
- Medtem ko 69% potrošnikov raziskuje izdelke visoke vrednosti na mobilnih napravah, se večina nakupov opravi na namizju. Do 10% mobilnih vozičkov se zapusti bolj kot namizni vozički.
- Od uporabnikov je 45% imelo težave pri nakupu na mobilnih napravah, zaradi česar 51% preneha uporabljati svojo napravo. Poleg tega bi se 55% odreklo nakupom, ki trajajo tri do pet minut.
- Samo 17% anketirancev se počuti samozavestno pri pomembnih mobilnih nakupih, le 250 funtov pa je udobno. Za nakupe pod 50 funtov se ta statistika povzpne na samo 59%.
- Napake, ki povzročajo napake ali ovire (43 %), ki jim sledi pomanjkanje orodij v primerjavi z namiznim računalnikom (33 %).
- Varnostni pomisleki (25 %) so glavni razlogi za mobilno nezaupanje.
“Podjetjem se očitno zdi drago, ko povečana uporaba pametnih telefonov povzroči nizko konverzijo v mobilnem poslovanju.”, je dejala globalna podpredsednica in vodja strategije potovanj in gostinstva pri Quantum Metric Danielle Harvey
Strateški izdatki, zlasti pred črnim petkom in kibernetskim ponedeljkom, pa lahko rešijo vprašanja potrošnikov in sprostijo dejanski potencial mobilnih naprav.
Podjetja lahko potencial mobilnih naprav spremenijo v dobiček z uporabo vpogledov, ki temeljijo na podatkih, da bolje razumejo potovanja mobilnih strank, zagotovijo prilagojene izkušnje in podprejo varnost.