2 min. branja

Instagram ustvarjalcem dodaja tedenske povzetke in opozorila o dosežkih

Instagram je včeraj predstavil dve funkciji, namenjeni ustvarjalcem, ki naj bi povečali vključenost uporabnikov in zagotovili boljšo vidnost delovanja ustvarjalcev vsebin na platformi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Instagram ustvarjalcem dodaja tedenske povzetke in opozorila o dosežkih
Vir: Canva Pro License

Tedenski in mesečni povzetki uspešnosti

Platforma družabnih medijev Instagram je predstavila “Recap”, celovito nadzorno ploščo, ki ustvarjalcem neposredno zagotavlja tedenske in mesečne razčlenitve uspešnosti. Ta funkcija spremlja bistvene metrike, vključno z:

  • doseg objave
  • vključenost novega občinstva
  • stopnje pridobivanja sledilcev

Namen orodja je omogočiti večjo dostopnost podatkov o uspešnosti, ne da bi ustvarjalcem bilo treba brskati po tradicionalnem razdelku Insights. V skladu z Instagramovo napovedjo bo funkcija vključevala tudi prilagojena priporočila, ki bodo poudarjala priložnosti za izboljšanje na podlagi vzorcev uspešnosti posameznega računa.

Obvestila o doseganju mejnikov

Drugi dodatek, “Celebrations”, aktivira celozaslonska obvestila, ko ustvarjalci dosežejo pomembne mejnike, na primer prag števila sledilcev, ali ko njihovi kolutki pridobijo status trendovskih. Te kartice dosežkov lahko delite neposredno v Instagram Stories, kar ustvarjalcem omogoča, da svoj napredek predstavijo svojemu občinstvu.

Instagram_celebration

Source: Instagram

Strateški pristop k motivaciji in vključevanju

Instagram postavlja te posodobitve kot odziv na povratne informacije ustvarjalcev, da potrebujejo boljši vpogled in spodbudo na svoji poti do vsebine. Podjetje se zaveda izzivov, s katerimi se soočajo ustvarjalci, in si prizadeva zagotoviti orodja, ki omogočajo večji nadzor nad sledenjem rasti, hkrati pa ohranjajo raven motivacije. Te funkcije v izkušnjo ustvarjalcev v bistvu uvajajo elemente igrifikacije, kar bi lahko spodbudilo pogostejše objave in trajno vključenost v platformo. Za Instagram večja aktivnost ustvarjalcev pomeni več vsebine, ki se pretaka skozi njihov algoritem in sisteme priporočil.

Razpoložljivost in vpliv

Obe funkciji sta od včeraj, 9. junija 2025, na voljo vsem ustvarjalcem Instagrama, kar pomeni še en korak v prizadevanjih platforme za ohranitev in podporo skupnosti ustvarjalcev. Uvedba pomeni, da se Instagram še naprej osredotoča na orodja za ekonomijo ustvarjalcev, saj se konkurenca na platformah družbenih medijev krepi. Izvajanje kaže na Instagramovo priznanje, da lahko pregledne povratne informacije o uspešnosti in priznavanje dosežkov spodbudijo zadržanje ustvarjalcev in stopnjo produkcije vsebin.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+