2 min. branja

Instagram spreminja algoritme: osredotočite se na viralnost in dolžino kolutov

Instagram je v kratkem času izdal dve spremembi algoritma. Ostanite obveščeni in optimizirajte svoje strategije.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Instagram spreminja algoritme: osredotočite se na viralnost in dolžino kolutov
Vir: Depositphotos

Poudarek na deljenju

Vodja socialnih omrežij, Instagram, Adam Mosseri, je sam poudaril pomen skupne kontenzivnosti. Glede na znatno povečanje angažiranosti uporabnikov prek neposrednih sporočil se je Instagram odločil, da bo dal prednost vsebini, ki se bo širila prek sporočil.

Mosseri ustvarjalcem svetuje, naj v svojo vsebino naravno vključijo možnost deljenja. Ta premik je poudarjen z novim številom »poslanih« pogledov, ki ga Instagram po enem letu testiranja uvaja širše.

“Ne silite ga kot ustvarjalca, če pa lahko, razmislite o ustvarjanju vsebine, ki bi jo ljudje želeli poslati prijatelju, nekomu, ki jim je mar, ko ustvarjate vsebino, in ki vam bo sčasoma pomagala povečati doseg.”

Če želite ustvariti vsebino, ki spodbuja skupno rabo, je bistveno razumeti sprožilce vedenja uporabnikov. In to so čustva.

Kako uporabiti nove elemente v strategiji:

  • Navdihnite in zabavajte: Osredotočite se na ustvarjanje navdihujoče, zanimive in zabavne vsebine. Pozitivna vsebina, ki vzbuja občudovanje in srečo, je bolj verjetno deljena.
  • Čustvena povezava: Vključite elemente presenečenja, da povečate pozitiven čustveni vpliv vaše vsebine in povečate verjetnost, da jo boste delili.
  • Skupni cilj: Meta želi promovirati pozitivne uporabniške izkušnje. Uskladitev vsebine s temi cilji lahko pomaga povečati angažiranost.

Porazdelitev daljših kolutov

Instagram, socialno omrežje, je tudi pojasnilo svoje stališče o distribuciji daljših kolutov. Kljub začetnim dvoumnostim je platforma potrdila, da lahko uporabniki objavljajo kolute dlje kot 90 sekund, daljši posnetki pa ne bodo priporočljivi v razdelkih Explore ali Reels.

Po eni strani Instagram poenostavlja postopek nalaganja, vendar bistveno vpliva na potencialni doseg. Platforma se brani z rezultati ankete, ki kažejo, da imajo uporabniki raje krajše posnetke v teh priporočilnih prostorih. Daljša vsebina preprosto zmanjšuje splošno angažiranost.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+