2 min. branja

Instagram spreminja algoritme: osredotočite se na viralnost in dolžino kolutov

Instagram je v kratkem času izdal dve spremembi algoritma. Ostanite obveščeni in optimizirajte svoje strategije.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Instagram spreminja algoritme: osredotočite se na viralnost in dolžino kolutov
Vir: Depositphotos

Poudarek na deljenju

Vodja socialnih omrežij, Instagram, Adam Mosseri, je sam poudaril pomen skupne kontenzivnosti. Glede na znatno povečanje angažiranosti uporabnikov prek neposrednih sporočil se je Instagram odločil, da bo dal prednost vsebini, ki se bo širila prek sporočil.

Mosseri ustvarjalcem svetuje, naj v svojo vsebino naravno vključijo možnost deljenja. Ta premik je poudarjen z novim številom »poslanih« pogledov, ki ga Instagram po enem letu testiranja uvaja širše.

“Ne silite ga kot ustvarjalca, če pa lahko, razmislite o ustvarjanju vsebine, ki bi jo ljudje želeli poslati prijatelju, nekomu, ki jim je mar, ko ustvarjate vsebino, in ki vam bo sčasoma pomagala povečati doseg.”

Če želite ustvariti vsebino, ki spodbuja skupno rabo, je bistveno razumeti sprožilce vedenja uporabnikov. In to so čustva.

Kako uporabiti nove elemente v strategiji:

  • Navdihnite in zabavajte: Osredotočite se na ustvarjanje navdihujoče, zanimive in zabavne vsebine. Pozitivna vsebina, ki vzbuja občudovanje in srečo, je bolj verjetno deljena.
  • Čustvena povezava: Vključite elemente presenečenja, da povečate pozitiven čustveni vpliv vaše vsebine in povečate verjetnost, da jo boste delili.
  • Skupni cilj: Meta želi promovirati pozitivne uporabniške izkušnje. Uskladitev vsebine s temi cilji lahko pomaga povečati angažiranost.

Porazdelitev daljših kolutov

Instagram, socialno omrežje, je tudi pojasnilo svoje stališče o distribuciji daljših kolutov. Kljub začetnim dvoumnostim je platforma potrdila, da lahko uporabniki objavljajo kolute dlje kot 90 sekund, daljši posnetki pa ne bodo priporočljivi v razdelkih Explore ali Reels.

Po eni strani Instagram poenostavlja postopek nalaganja, vendar bistveno vpliva na potencialni doseg. Platforma se brani z rezultati ankete, ki kažejo, da imajo uporabniki raje krajše posnetke v teh priporočilnih prostorih. Daljša vsebina preprosto zmanjšuje splošno angažiranost.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+