2 min. branja

Instagram razkriva strateške prednostne naloge za leto 2025

Po tednu dni sprememb politike Meta in burnih razprav o sprejemljivem govoru Instagram razkriva strateške prednostne naloge. Izvršni direktor Adam Mosseri je predstavil ambiciozno vizijo platforme do leta 2025, ki se osredotoča predvsem na nova ustvarjalna orodja in izboljšane povezave z uporabniki.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Instagram razkriva strateške prednostne naloge za leto 2025
Vir: Depositphotos

Uporaba umetne inteligence za izboljšanje ustvarjalnih orodij

Platforma se je zavezala, da bo bistveno spremenila svoja orodja v smislu ustvarjalnosti.

“Instagram je bil v resnici ustanovljen na ideji, da lahko vsakdo deli nekaj ustvarjalnega, na kar je ponosen, zato želimo to podvojiti in zagotoviti, da bodo naša ustvarjalna orodja najboljša v svojem razredu, kar zdaj niso,” pravi Mosseri

. Poudarja, da bodo tehnologije umetne inteligence izboljšale njihova trenutna orodja, da bi ustvarjalcem pomagale ustvarjati vsebine višjega kalibra. Instagram je aprila lani začel dajati prednost manjšim ustvarjalcem pred agregatorji vsebin, čemur so sledile pomembne algoritmične spremembe.

Sporočila postajajo glavni način deljenja vsebine

Drugi bistveni steber je komuniciranje z uporabniki. Presenetljivo je, da je zdaj glavni kanal platforme za deljenje vsebine sporočanje. Ta raziskava spreminja pogled na običajne metrike uspeha; neposredna komunikacija postaja pomembnejša od všečkov in sledilcev.

“V smislu povezovanja s prijatelji podvajamo sporočanje, ki je, mimogrede, danes glavni način deljenja na Instagramu, čeprav veliko ljudi o nas ne razmišlja tako,” je dejal Mosseri v zvezi s poudarkom na sporočanju na platformi.

Zanimivo je, da več kot polovica vsebine v Instagramovih kanalih izhaja iz priporočil umetne inteligence, zlasti iz formata Reels, glede na nedavne spremembe Metine politike glede sprejemljivega govora in preverjanja dejstev. Po besedah Mosserija namerava platforma preizkusiti nove načine interakcije med uporabniki.

Poglej prispevek na Instagramu

Příspěvek sdílený Adam Mosseri (@mosseri)

Dejavniki uspešnosti vsebine se spreminjajo z vedenjem uporabnikov

Čeprav še vedno ni jasno, kako kategorizirati vsebine, ki jih ustvarja umetna inteligenca, morajo ustvarjalci vsebin še naprej dajati prednost izvirnosti. Glede na raziskave je najbolj verjetno, da bo vsebina postala viralna in povečala konverzije, tista, ki vzbuja občutke prevlade, vzburjenosti in užitka. Te spremembe sovpadajo z velikim premikom v vedenju uporabnikov družbenih medijev, ki se usmerja k bolj zasebnim načinom deljenja vsebin.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU