
Uporaba umetne inteligence za izboljšanje ustvarjalnih orodij
Platforma se je zavezala, da bo bistveno spremenila svoja orodja v smislu ustvarjalnosti.
“Instagram je bil v resnici ustanovljen na ideji, da lahko vsakdo deli nekaj ustvarjalnega, na kar je ponosen, zato želimo to podvojiti in zagotoviti, da bodo naša ustvarjalna orodja najboljša v svojem razredu, kar zdaj niso,” pravi Mosseri
. Poudarja, da bodo tehnologije umetne inteligence izboljšale njihova trenutna orodja, da bi ustvarjalcem pomagale ustvarjati vsebine višjega kalibra. Instagram je aprila lani začel dajati prednost manjšim ustvarjalcem pred agregatorji vsebin, čemur so sledile pomembne algoritmične spremembe.
Sporočila postajajo glavni način deljenja vsebine
Drugi bistveni steber je komuniciranje z uporabniki. Presenetljivo je, da je zdaj glavni kanal platforme za deljenje vsebine sporočanje. Ta raziskava spreminja pogled na običajne metrike uspeha; neposredna komunikacija postaja pomembnejša od všečkov in sledilcev.
“V smislu povezovanja s prijatelji podvajamo sporočanje, ki je, mimogrede, danes glavni način deljenja na Instagramu, čeprav veliko ljudi o nas ne razmišlja tako,” je dejal Mosseri v zvezi s poudarkom na sporočanju na platformi.
Zanimivo je, da več kot polovica vsebine v Instagramovih kanalih izhaja iz priporočil umetne inteligence, zlasti iz formata Reels, glede na nedavne spremembe Metine politike glede sprejemljivega govora in preverjanja dejstev. Po besedah Mosserija namerava platforma preizkusiti nove načine interakcije med uporabniki.
Poglej prispevek na Instagramu
Dejavniki uspešnosti vsebine se spreminjajo z vedenjem uporabnikov
Čeprav še vedno ni jasno, kako kategorizirati vsebine, ki jih ustvarja umetna inteligenca, morajo ustvarjalci vsebin še naprej dajati prednost izvirnosti. Glede na raziskave je najbolj verjetno, da bo vsebina postala viralna in povečala konverzije, tista, ki vzbuja občutke prevlade, vzburjenosti in užitka. Te spremembe sovpadajo z velikim premikom v vedenju uporabnikov družbenih medijev, ki se usmerja k bolj zasebnim načinom deljenja vsebin.