2 min. branja

Instagram razkriva strateške prednostne naloge za leto 2025

Po tednu dni sprememb politike Meta in burnih razprav o sprejemljivem govoru Instagram razkriva strateške prednostne naloge. Izvršni direktor Adam Mosseri je predstavil ambiciozno vizijo platforme do leta 2025, ki se osredotoča predvsem na nova ustvarjalna orodja in izboljšane povezave z uporabniki.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Instagram razkriva strateške prednostne naloge za leto 2025
Vir: Depositphotos

Uporaba umetne inteligence za izboljšanje ustvarjalnih orodij

Platforma se je zavezala, da bo bistveno spremenila svoja orodja v smislu ustvarjalnosti.

“Instagram je bil v resnici ustanovljen na ideji, da lahko vsakdo deli nekaj ustvarjalnega, na kar je ponosen, zato želimo to podvojiti in zagotoviti, da bodo naša ustvarjalna orodja najboljša v svojem razredu, kar zdaj niso,” pravi Mosseri

. Poudarja, da bodo tehnologije umetne inteligence izboljšale njihova trenutna orodja, da bi ustvarjalcem pomagale ustvarjati vsebine višjega kalibra. Instagram je aprila lani začel dajati prednost manjšim ustvarjalcem pred agregatorji vsebin, čemur so sledile pomembne algoritmične spremembe.

Sporočila postajajo glavni način deljenja vsebine

Drugi bistveni steber je komuniciranje z uporabniki. Presenetljivo je, da je zdaj glavni kanal platforme za deljenje vsebine sporočanje. Ta raziskava spreminja pogled na običajne metrike uspeha; neposredna komunikacija postaja pomembnejša od všečkov in sledilcev.

“V smislu povezovanja s prijatelji podvajamo sporočanje, ki je, mimogrede, danes glavni način deljenja na Instagramu, čeprav veliko ljudi o nas ne razmišlja tako,” je dejal Mosseri v zvezi s poudarkom na sporočanju na platformi.

Zanimivo je, da več kot polovica vsebine v Instagramovih kanalih izhaja iz priporočil umetne inteligence, zlasti iz formata Reels, glede na nedavne spremembe Metine politike glede sprejemljivega govora in preverjanja dejstev. Po besedah Mosserija namerava platforma preizkusiti nove načine interakcije med uporabniki.

Poglej prispevek na Instagramu

Příspěvek sdílený Adam Mosseri (@mosseri)

Dejavniki uspešnosti vsebine se spreminjajo z vedenjem uporabnikov

Čeprav še vedno ni jasno, kako kategorizirati vsebine, ki jih ustvarja umetna inteligenca, morajo ustvarjalci vsebin še naprej dajati prednost izvirnosti. Glede na raziskave je najbolj verjetno, da bo vsebina postala viralna in povečala konverzije, tista, ki vzbuja občutke prevlade, vzburjenosti in užitka. Te spremembe sovpadajo z velikim premikom v vedenju uporabnikov družbenih medijev, ki se usmerja k bolj zasebnim načinom deljenja vsebin.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+