2 min. branja

Instagram razkriva strateške prednostne naloge za leto 2025

Po tednu dni sprememb politike Meta in burnih razprav o sprejemljivem govoru Instagram razkriva strateške prednostne naloge. Izvršni direktor Adam Mosseri je predstavil ambiciozno vizijo platforme do leta 2025, ki se osredotoča predvsem na nova ustvarjalna orodja in izboljšane povezave z uporabniki.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Instagram razkriva strateške prednostne naloge za leto 2025
Vir: Depositphotos

Uporaba umetne inteligence za izboljšanje ustvarjalnih orodij

Platforma se je zavezala, da bo bistveno spremenila svoja orodja v smislu ustvarjalnosti.

“Instagram je bil v resnici ustanovljen na ideji, da lahko vsakdo deli nekaj ustvarjalnega, na kar je ponosen, zato želimo to podvojiti in zagotoviti, da bodo naša ustvarjalna orodja najboljša v svojem razredu, kar zdaj niso,” pravi Mosseri

. Poudarja, da bodo tehnologije umetne inteligence izboljšale njihova trenutna orodja, da bi ustvarjalcem pomagale ustvarjati vsebine višjega kalibra. Instagram je aprila lani začel dajati prednost manjšim ustvarjalcem pred agregatorji vsebin, čemur so sledile pomembne algoritmične spremembe.

Sporočila postajajo glavni način deljenja vsebine

Drugi bistveni steber je komuniciranje z uporabniki. Presenetljivo je, da je zdaj glavni kanal platforme za deljenje vsebine sporočanje. Ta raziskava spreminja pogled na običajne metrike uspeha; neposredna komunikacija postaja pomembnejša od všečkov in sledilcev.

“V smislu povezovanja s prijatelji podvajamo sporočanje, ki je, mimogrede, danes glavni način deljenja na Instagramu, čeprav veliko ljudi o nas ne razmišlja tako,” je dejal Mosseri v zvezi s poudarkom na sporočanju na platformi.

Zanimivo je, da več kot polovica vsebine v Instagramovih kanalih izhaja iz priporočil umetne inteligence, zlasti iz formata Reels, glede na nedavne spremembe Metine politike glede sprejemljivega govora in preverjanja dejstev. Po besedah Mosserija namerava platforma preizkusiti nove načine interakcije med uporabniki.

Poglej prispevek na Instagramu

Příspěvek sdílený Adam Mosseri (@mosseri)

Dejavniki uspešnosti vsebine se spreminjajo z vedenjem uporabnikov

Čeprav še vedno ni jasno, kako kategorizirati vsebine, ki jih ustvarja umetna inteligenca, morajo ustvarjalci vsebin še naprej dajati prednost izvirnosti. Glede na raziskave je najbolj verjetno, da bo vsebina postala viralna in povečala konverzije, tista, ki vzbuja občutke prevlade, vzburjenosti in užitka. Te spremembe sovpadajo z velikim premikom v vedenju uporabnikov družbenih medijev, ki se usmerja k bolj zasebnim načinom deljenja vsebin.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+