V e-trgovini je hitrost povsem upravičeno kralj. Vprašajte Amazon, ki je zahvaljujoč svoji bliskovito hitri dostavi zgrabil precejšen del tržnega deleža. Še vedno želite biti v igri? Premikati se morate s to hitrostjo. Tukaj je koristna ekipa za izpolnjevanje naročil; Kadrovska služba je zadolžena za sestavljanje te sanjske ekipe.
Kako lahko kadrovski vodje ohranijo živahno delovno silo v e-trgovini? Tukaj je notranja zajemalka:
- Najemite pametno; ne pokrivajte le sedežev. Poiščite to čarobno mešanico zagona, znanja in sposobnosti. Na koncu dneva se izplača.
- Sledite uspešnosti; Redne prijave presegajo le birokratsko odkljukanje. So vaš radar za prepoznavanje zvezd in odpravljanje težav, preden se spiralno
- Zadovoljni zaposleni so produktivni. Tukaj ni raketna znanost. Ohranjanje motiviranosti in zvestobe osebja je večinoma odvisno od bonusov, razumnega prostega časa in okolja brez drame
- Pokažite jim denar; konkurenčne plače niso le lepe, ampak tudi zelo pomembne. Če plače ne ustrezajo industrijskim normam, mora kadrovska služba predstavljati glas razuma.
V e-trgovini je vaša ekipa vaše skrivno orožje. Ne glede na to, ali pakirajo škatle ali ustvarjajo vaše spletno mesto, šteje vsak položaj. In odgovornost kadrovske službe je, da ta raznolika ekipa strelja na vse valje.
HR v e-poslovanju je ustvarjanje okolja, v katerem cveti ustvarjalnost, pravila učinkovitosti in zadovoljstvo strank je vedno končni rezultat in ne le upravljanje s kadri.
Obvladajte to in imeli boste živahen digitalni ekosistem, pripravljen za vstop v tržni prostor e-trgovine in ne le v dobro spletno trgovino.