2 min. branja

Gradnja močnih blagovnih znamk s smiselnim razlikovanjem

Za oblikovanje močnih blagovnih znamk sta potrebna dva ključna elementa - smiselnost in razlikovalnost - je pokazala obsežna študija podjetja Kantar, ki je v desetletju analizirala 20.000 blagovnih znamk v 540 kategorijah in na 54 trgih. Raziskava ugotavlja, da je razlikovanje blagovnih znamk glavno gonilo rasti, zlasti če je odzivno pri širokem občinstvu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Gradnja močnih blagovnih znamk s smiselnim razlikovanjem
Vir: Depositphotos

Ključni pospeševalci rasti

Raziskava izpostavlja tri temeljna področja, ki spodbujajo uspeh blagovne znamke:

Največji doseg in relevantnost za potrošnike

Blagovne znamke se morajo osredotočiti na to, da prepričajo čim širše občinstvo o svoji pomembnosti. Predispozicija potrošnikov se razvija prek dveh glavnih kanalov:

  • Neposredne izkušnje z blagovno znamko
  • trženjske in oglaševalske dejavnosti

Uspešno komuniciranje blagovne znamke ima šest bistvenih značilnosti:

  1. Ustvarjalna izvedba
  2. čustvena zavzetost
  3. dolgoročna zavezanost
  4. doslednost med kanali
  5. Jasno konkurenčno razlikovanje
  6. Največji doseg občinstva

Raziskava izpodbija tradicionalne predstave o zvestobi blagovni znamki in kaže, da zvestoba ne obstaja v običajnem smislu. Namesto tega izgradnja močne predispozicije povečuje verjetnost ponovnega nakupa in zmanjšuje cenovno občutljivost.

kantar study_building strong brands

Source: Kantar

Krepitev prisotnosti na trgu

Uspeh na tem področju temelji na tradicionalnih elementih tržne kombinacije:

  • Celovit portfelj izdelkov
  • strateška distribucija
  • prepričljiva embalaža
  • konkurenčne cene
  • Promocijska strategija

Raziskave kažejo, da blagovne znamke z visoko razpoložljivostjo pritegnejo sedemkrat več kupcev kot tiste z omejeno prisotnostjo. Velike blagovne znamke običajno ohranjajo širok nabor izdelkov, da bi zajele nove segmente kupcev.

Razširite meje kategorije

Tretji dejavnik rasti vključuje širitev kategorij in ustvarjanje tržnega prostora. Močne blagovne znamke aktivno:

  • na novo opredeljujejo svoje kategorije
  • iščejo nove segmente kupcev
  • spodbujajo inovacije
  • širijo distribucijo
  • Izboljšati komunikacijo s potrošniki

Blagovne znamke, ki si prizadevajo za nove tržne priložnosti, imajo dvakrat večji potencial rasti. Ta strategija je še posebej pomembna za blagovne znamke, ki so povečale rast znotraj obstoječe baze strank in kategorije. Nasprotno pa se morajo manjše blagovne znamke osredotočiti na pridobivanje strank od večjih konkurentov.

When big brands grow_Kantar study

Source: Kantar

Potrjevanje v panogi

Te ugotovitve podjetja Kantar potrjujejo, kar so trženjske raziskave pokazale v zadnjem desetletju. Uspešna in močna blagovna znamka dosledno komunicira dolgoročno, ohranja jasno razlikovanje od konkurentov, dosega najširše možno občinstvo v različnih kategorijah in zagotavlja visoko fizično razpoložljivost.

Ta potrditev krepi znanje o panogi in pomaga dvigniti strokovno znanje tako med blagovnimi znamkami kot med tržniki.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+