2 min. branja

Gradnja močnih blagovnih znamk s smiselnim razlikovanjem

Za oblikovanje močnih blagovnih znamk sta potrebna dva ključna elementa - smiselnost in razlikovalnost - je pokazala obsežna študija podjetja Kantar, ki je v desetletju analizirala 20.000 blagovnih znamk v 540 kategorijah in na 54 trgih. Raziskava ugotavlja, da je razlikovanje blagovnih znamk glavno gonilo rasti, zlasti če je odzivno pri širokem občinstvu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Gradnja močnih blagovnih znamk s smiselnim razlikovanjem
Vir: Depositphotos

Ključni pospeševalci rasti

Raziskava izpostavlja tri temeljna področja, ki spodbujajo uspeh blagovne znamke:

Največji doseg in relevantnost za potrošnike

Blagovne znamke se morajo osredotočiti na to, da prepričajo čim širše občinstvo o svoji pomembnosti. Predispozicija potrošnikov se razvija prek dveh glavnih kanalov:

  • Neposredne izkušnje z blagovno znamko
  • trženjske in oglaševalske dejavnosti

Uspešno komuniciranje blagovne znamke ima šest bistvenih značilnosti:

  1. Ustvarjalna izvedba
  2. čustvena zavzetost
  3. dolgoročna zavezanost
  4. doslednost med kanali
  5. Jasno konkurenčno razlikovanje
  6. Največji doseg občinstva

Raziskava izpodbija tradicionalne predstave o zvestobi blagovni znamki in kaže, da zvestoba ne obstaja v običajnem smislu. Namesto tega izgradnja močne predispozicije povečuje verjetnost ponovnega nakupa in zmanjšuje cenovno občutljivost.

kantar study_building strong brands

Source: Kantar

Krepitev prisotnosti na trgu

Uspeh na tem področju temelji na tradicionalnih elementih tržne kombinacije:

  • Celovit portfelj izdelkov
  • strateška distribucija
  • prepričljiva embalaža
  • konkurenčne cene
  • Promocijska strategija

Raziskave kažejo, da blagovne znamke z visoko razpoložljivostjo pritegnejo sedemkrat več kupcev kot tiste z omejeno prisotnostjo. Velike blagovne znamke običajno ohranjajo širok nabor izdelkov, da bi zajele nove segmente kupcev.

Razširite meje kategorije

Tretji dejavnik rasti vključuje širitev kategorij in ustvarjanje tržnega prostora. Močne blagovne znamke aktivno:

  • na novo opredeljujejo svoje kategorije
  • iščejo nove segmente kupcev
  • spodbujajo inovacije
  • širijo distribucijo
  • Izboljšati komunikacijo s potrošniki

Blagovne znamke, ki si prizadevajo za nove tržne priložnosti, imajo dvakrat večji potencial rasti. Ta strategija je še posebej pomembna za blagovne znamke, ki so povečale rast znotraj obstoječe baze strank in kategorije. Nasprotno pa se morajo manjše blagovne znamke osredotočiti na pridobivanje strank od večjih konkurentov.

When big brands grow_Kantar study

Source: Kantar

Potrjevanje v panogi

Te ugotovitve podjetja Kantar potrjujejo, kar so trženjske raziskave pokazale v zadnjem desetletju. Uspešna in močna blagovna znamka dosledno komunicira dolgoročno, ohranja jasno razlikovanje od konkurentov, dosega najširše možno občinstvo v različnih kategorijah in zagotavlja visoko fizično razpoložljivost.

Ta potrditev krepi znanje o panogi in pomaga dvigniti strokovno znanje tako med blagovnimi znamkami kot med tržniki.

Delite članek
Podobni članki
Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?
3 min. branja

Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?

Učinkovite strategije prepoznavnosti blagovne znamke lahko pomembno vplivajo na rast vašega podjetja, zvestobo strank in splošni uspeh. S povečanjem prepoznavnosti vaše blagovne znamke ne le privabite nove stranke, temveč tudi okrepite svoj položaj v glavah obstoječih. Od izkoriščanja digitalnih platform do ustvarjanja nepozabnih izkušenj obstajajo številni načini za dvig prisotnosti vaše blagovne znamke. Raziščimo nekaj […]

Preberite članek
Vzpon blagovnih znamk v Evropi
3 min. branja

Vzpon blagovnih znamk v Evropi

V zadnjih letih so blagovne znamke Direct-to-Consumer (DTC) v Evropi pridobile velik oprijem. Ta poslovni model, ki vključuje blagovne znamke, ki prodajajo neposredno strankam prek svojih spletnih kanalov, učinkovito zaobide tradicionalne maloprodajne posrednike, kot so veleblagovnice ali tržnice. Posledično so blagovne znamke DTC temeljito preoblikovale maloprodajno pokrajino, tako da so se osredotočile na personalizirane izkušnje, […]

Preberite članek
Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini
2 min. branja

Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini

Strani izdelkov tvorijo steber taktike spletne prodaje na sodobnem digitalnem trgu. Te strani, ki se pogosto imenujejo strani s podrobnostmi o izdelku (PDP), so tam, kjer se potrošniki odločajo, kaj bodo kupili najpomembneje. Povečanje prihodka na namiznih in mobilnih platformah je najprej odvisno od optimizacije teh spletnih mest za blagovne znamke in trgovine.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+