2 min. branja

Gospodarski trendi: povečanje prihrankov v EU in okrevanje porabe ZDA

Gospodarski trendi v ZDA in Evropi so se od epidemije razlikovali, kot ugotavlja Financial Times (FT). Medtem ko sta obe regiji med zaprtjem doživeli večje prihranke, so Američani zdaj povečali svojo porabo, kar je prispevalo h gospodarski rasti. Nasprotno pa so Evropejci ohranili višje stopnje varčevanja, deloma zaradi tesnobe, ki izhaja iz ruske invazije na Ukrajino.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Gospodarski trendi: povečanje prihrankov v EU in okrevanje porabe ZDA
Vir: Depositphotos

Gospodarski trendi: stopnje varčevanja se razlikujejo čez Atlantik

Stopnja varčevanja gospodinjstev v Evropi je v četrtletju, ki se je končalo junija, dosegla triletno najvišjo vrednost 15,7%, kar je precej nad predpandemično normo 12,3%. Najnovejši podatki Eurostata je ta trend v ostrem nasprotju z ZDA, kjer je stopnja osebnega varčevanja v drugem četrtletju znašala 5,2 %, kar je manj pod povprečjem med letoma 2010 in 2019, ki je znašalo 6,1 %.

“Nižja stopnja varčevanja v ZDA je pripomogla k spodbujanju potrošniške porabe, ki je bila ključno gonilo rasti ZDA in ključni razlog, zakaj je ameriško gospodarstvo raslo hitreje kot evropsko gospodarstvo,” je dejal glavni ekonomist Moody’s Analytics .

Kljub temu ima ameriška maloprodajna industrija težave, ko se začne praznična nakupovalna sezona. Potrošniška poraba v ZDA se je avgusta upočasnila in se je povečala za samo 0,2% z 0,5% v juliju. Podatki Urada za ekonomsko analizo kažejo na zgodnjo vrnitev v šolo in stroške, povezane s potovanji, pa tudi na stalne pritiske na rast zaposlovanja, ki morda vplivajo na to nižjo porabo.

Zaupanje potrošnikov v ZDA narašča zaradi stalnih izzivov

Kljub tem težavam je zaupanje potrošnikov v ameriško gospodarstvo obetavno. S 67,9 v prejšnjem mesecu se je indeks razpoloženja potrošnikov Univerze v Michiganu povzpel na 70,1.

“Medtem ko razpoloženje ostaja pod zgodovinskim povprečjem, deloma zaradi frustracij zaradi visokih cen, se potrošniki popolnoma zavedajo, da se inflacija še naprej upočasnjuje,” je pripomnila direktorica raziskav Joanne Hsu.

Poudarila je tudi, da bodo rezultati naslednjih volitev določili težnje mnogih ljudi.

Čeprav še vedno obstajajo vprašanja glede ravni porabe, ko se bliža pomembna praznična nakupovalna sezona, bi ta previden optimizem lahko pomagal trgovinam. Različni nabavni trendi v ZDA in Evropi opozarjajo na zapleteno interakcijo geopolitičnih dogodkov in gospodarskih elementov, ki vplivajo na vedenje potrošnikov na obeh straneh Atlantika.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+