2 min. branja

Googlova strategija 2025 postavlja umetno inteligenco Gemini v središče

TechCrunch poroča, da je Googlovo vodstvo na slavnostnem strateškem sestanku 18. decembra predstavilo ambiciozne načrte za svoje pobude na področju umetne inteligence, pri čemer je izvršni direktor Sundar Pichai poudaril model umetne inteligence Google Gemini kot osrednji cilj podjetja do leta 2025.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Googlova strategija 2025 postavlja umetno inteligenco Gemini v središče
Vir: Depositphotos

Na sestanku je Pichai dejal: “Leto 2025 bo kritično,” in poudaril, da je nujno potreben hitrejši razvoj. Občutek nujnosti je bil poudarjen v komentarjih generalnega direktorja, ki je dejal, da so “stave visoke”, ko se podjetje pogaja o krutem trgu umetne inteligence. Pichai je med pogovorom o novo izdani aplikaciji Gemini podal pošteno oceno trenutnega položaja te aplikacije. Čeprav je priznal “močan zagon ” aplikacije, je bil odkrit glede težav, ki so pred nami.

Priznal je: “V letu 2025 nas čaka še nekaj dela, da bi zapolnili vrzel in tudi tam vzpostavili vodilni položaj,” s čimer je mislil na položaj podjetja v industriji umetne inteligence.

Velika tehnološka podjetja z različno stopnjo uspeha trenutno veliko vlagajo v umetno inteligenco, kar sovpada s strateško usmeritvijo podjetja Gemini.

Googlova odprtost glede dosežkov in pomanjkljivosti kaže, da serealno zaveda konkurenčnega okolja.Google se pripravlja na obdobje, ki ga vidi kot preobrazbo v tehnološkem razvoju, čas in predstavitev sestanka – skupaj s praznično obleko – pa sta zagotovila sproščeno ozadje za to, kar se zdi eden najpomembnejših strateških obratov podjetja v zadnjih letih.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+