3 min. branja

Googlova nova funkcija za nakupovanje obljublja, da bo odpravila ugibanja o času dostave

Google v storitvi Google Merchant Center razširja funkcionalnost, s katero želi izboljšati natančnost podatkov o dostavi izdelkov. Nova funkcija, imenovana Automatic Shipping Updates, trenutno deluje le v ZDA, vendar lahko e-trgovine iz drugih držav že sodelujejo. Kako ta nova funkcija deluje, na kaj lahko vpliva in zakaj bi vas morala zanimati?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Googlova nova funkcija za nakupovanje obljublja, da bo odpravila ugibanja o času dostave
Vir: ChatGPT

Natančnejši časi dostave = večja verjetnost nakupa

Google Merchant Center lahko zdaj samodejno posodablja podatke o dostavi izdelkov. Ne le na podlagi tega, kar ste nastavili v vmesniku, temveč tudi na podlagi zgodovinskih podatkov iz dejanskih naročil ali podatkov, pridobljenih z vašega spletnega mesta prek Googlovega iskalnika. Za kupce to pomeni natančnejšo oceno, kdaj bodo dejansko prejeli blago. Za e-trgovine pa večjo verodostojnost in potencialno višje stopnje konverzije, zlasti v primerjavi s konkurenti, ki ne prikazujejo podobnih podatkov ali imajo netočne informacije.

Kako deluje dostava v storitvi Google Merchant Center?

Funkcija uporablja dve vrsti podatkov:

  • Hitrost pošiljanja – Google spremlja, kaj o pošiljanju prikazujete neposredno na svojem spletnem mestu, in to primerja s podatki v Merchant Centru.
  • Hitrosti pošiljanja na podlagi uspešnosti – sistem oceni dejanske čase dostave iz prejšnjih naročil, če e-trgovina deli podatke o sledenju prek partnerja ali API vsebine.

Če pridobi te podatke, lahko samodejno posodobi informacije o dostavi, prikazane v storitvi Google Shopping in drugih oblikah.

Kaj trenutno velja za lokalni trg?

Funkcija trenutno aktivno deluje le za ZDA, vendar se lahko e-trgovine zunaj ZDA že prijavijo v sistem in začnejo s tehničnimi pripravami – povežejo svoje račune, omogočijo pregledovanje spletnih strani ali zagotovijo zbiranje preteklih podatkov o dostavi. Čeprav ta funkcija v naši regiji še ne deluje, Google že omogoča vnaprejšnjo pripravo vsega. Za e-trgovine je to priložnost, da prilagodijo svoje sisteme, preden se funkcija razširi. V trenutku, ko bo prišla k nam, bodo lahko takoj v igri.

Kako se pripraviti zdaj?

  1. Omogočite brskalnik Google StoreBot – naložil bo podatke o odpremi z vašega spletnega mesta.
  2. Vključite signale za sledenje naročilom prek vmesnika API vsebine – če vaš sistem to omogoča.
  3. Povežite Google Merchant Center s partnerjem, ki lahko zagotovi podatke o sledenju – na primer z logističnimi ali tehnološkimi partnerji.
  4. Omogočite možnost samodejnih posodobitev v nastavitvah Merchant Centra – za zdaj bo neaktivna, vendar funkcionalno pripravljena.

Čeprav ta funkcionalnost trenutno nima neposrednega vpliva na lokalne e-trgovine, jo bo Google morda v nekaj mesecih uvedel globalno. Če trgovec pridobi konkurenčno prednost v obliki natančnih in samodejno posodobljenih podatkov o dostavi, lahko pridobi večjo prepoznavnost in zaupanje kupcev. Kupci vse bolj spremljajo ne le ceno, temveč tudi to, kdaj bodo prejeli svoj paket. Google pa to vedenje upošteva pri ocenjevanju uspešnosti kampanj.

Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU