3 min. branja

Googlova aplikacija AI Max širi iskalne kampanje onkraj ključnih besed

Google uvaja AI Max - nov sklop funkcij za iskalne kampanje, ki povezuje avtomatizacijo ustvarjanja, natančnejše ciljanje in boljši nadzor. Uporablja najnovejše zmogljivosti umetne inteligence. Funkcija bo do konca maja na voljo po vsem svetu v različici beta, njen cilj pa je pomagati oglaševalcem, da iz svojih kampanj potegnejo še več.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Googlova aplikacija AI Max širi iskalne kampanje onkraj ključnih besed
Vir: Depositphotos

Pri oglaševanju v iskalniku ne gre več le za natančno ujemanje ključnih besed, temveč za razumevanje pravega namena uporabnika. To velja tudi za zapletena ali nejasna iskanja. Za spletna mesta e-trgovine to pomeni ustreznejše priložnosti za doseganje strank, boljšo prepoznavnost in natančnejše povezave med tem, kaj ljudje iščejo, in tem, kar prodajate.Po Googlovih podatkih lahko ta inovacija v povprečju zagotovi 14 % več konverzij ali višjo vrednost konverzij pri podobnem CPA ali ROAS. Pri kampanjah, ki še vedno uporabljajo predvsem natančno ali besedno ujemanje, se lahko po aktivaciji funkcije AI Max učinkovitost poveča do 27 %. To predstavlja veliko priložnost, zlasti za oglaševalce, ki še niso začeli uporabljati širokega ujemanja ali ciljanja brez ključnih besed.

AI Max še ni na voljo vsem oglaševalcem. Google je napovedal, da se bo globalno beta testiranje začelo 27. maja 2025, polna podpora API Google Ads pa se pričakuje avgusta 2025. Če želite biti med prvimi, ki bodo preizkusili novost, je priporočljivo, da se obrnete na svojega predstavnika za Google Ads ali spremljate uradne Googlove objave.

Ključne prednosti in funkcije storitve AI Max

Večji doseg z inteligentnim iskanjem

AI Max uporablja tehnologijo širokega ujemanja in tehnologijo brez ključnih besed za iskanje močnih in ustreznih poizvedb, ki jih sicer ne bi dosegli. Uči se iz vaših obstoječih sredstev (naslovov, URL-jev, pristajalnih strani) in prikazuje oglase za nova iskanja z velikim potencialom.

Dinamična optimizacija kreativnosti

V okviru plošče za optimizacijo sredstev AI Max samodejno ustvarja in prilagaja besedila oglasov (naslove, opise) na podlagi vsebine vaših strani in kampanj. Izboljšani pozivi k akciji in končne razširitve URL-jev zagotavljajo, da uporabniki pristanejo na najbolj ustrezni podstrani.

Podrobnejši nadzor in preglednost

Pripravite se na nove možnosti konfiguracije na ravni blagovne znamke in geografske lokacije (npr. interesne lokacije). Z novimi parametri URL boste lahko podrobno spremljali uspešnost tudi pri razširjenih vrstah ujemanj. Izboljšana poročila ne prikazujejo le prikazov, temveč tudi vpliv posameznih sredstev na proračun in konverzije.

Kako uporabljati AI Max za iskalne kampanje?

Ta novost vam bo pomagala natančneje ciljati oglase, učinkoviteje predstaviti izdelke in doseči boljše rezultate. Vse to brez izgube nadzora nad delovanjem kampanj.

Google tako usmerja iskanje k modelu, ki predvideva namero uporabnika in se nanjo odziva v realnem času.

Če upravljate spletno mesto za e-trgovino in se zanašate na oglaševanje v iskalniku, lahko ta nova funkcija bistveno izboljša vaše rezultate. Preglejte svoje kampanje, ocenite uporabo vrst ujemanj in se pripravite na testiranje AI Max, takoj ko bo na voljo.

Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+