2 min. branja

Google Trends dobiva preobrazbo: nove funkcije, ki bodo zelo uporabno orodje SEO še izboljšale

Veliko sprememb je bilo narejenih v Google Trends, ki je koristno orodje za strokovnjake za trženje in SEO. Nova različica ima boljša orodja, ki vam dajejo več informacij o trendih iskanja. Uporabniki lahko zdaj dobijo spremembe podatkov v realnem času, kar jim omogoča natančnejšo in posodobljeno analizo trendov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google Trends dobiva preobrazbo: nove funkcije, ki bodo zelo uporabno orodje SEO še izboljšale
Vir: Depositphotos

Nova različica ima boljša orodja, ki vam dajejo več informacij o trendih iskanja. Uporabniki lahko zdaj dobijo spremembe podatkov v realnem času, kar jim omogoča natančnejšo in posodobljeno analizo trendov.

Geografska pokritost orodja se je povečala, kar uporabnikom olajša ogled trendov iskanja v določenih mestih in regijah. Google Trendi zdaj vključujejo podatke s številnih Googlovih spletnih mest, kot sta YouTube in Google Nakupovanje, kar vam daje popolnejšo sliko o tem, kako se ljudje obnašajo v spletu.

Vmesnik je bil preoblikovan, da se uporabniki lažje znajdejo in razumejo podatke. Platforma uporabnikom daje tudi več informacij o izrazih, ki jih iščejo, kar jim pomaga razumeti, kaj povzroča določene trende.

Source: Google Trends

S temi spremembami je Google Trends zdaj še bolj uporabno orodje za podjetja in tržnike, ki želijo izboljšati svojo spletno prepoznavnost in vsebinske strategije. Platforma zdaj ponuja:

  • pravočasnejša analiza podatkov
  • Zmogljivosti primerjave več poizvedb
  • izboljšane možnosti izvoza – odpiranje novih poti za ustvarjanje vpogledov in spremljanje trendov

Ko se uporabniki seznanijo s preoblikovanim vmesnikom, lahko njihove povratne informacije, zlasti glede posebnih funkcij, kot je možnost trenda po kategorijah, vplivajo na prihodnje ponovitve orodja.

Googlov nenehen razvoj trendov poudarja njegovo predanost zagotavljanju najnovejših vpogledov v vzorce iskanja in dinamiko javnega interesa. Ta zaveza zagotavlja, da Google Trendi ostanejo ključno orodje za razumevanje in izkoriščanje spletnega vedenja v različnih poklicnih kontekstih.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+