2 min. branja

Google posodablja smernice za označevanje izdelkov

Google je uvedel izboljšave svojih smernic za uvajanje označevanja izdelkov, da bi izboljšal natančnost in ustreznost rezultatov nakupovanja v iskanju. Kako lahko ohranite optimalno vidljivost v rezultatih iskanja Google?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google posodablja smernice za označevanje izdelkov
Vir: Depositphotos

Ključne posodobitve za označevanje izdelkov

Prednostno razvrščanje označevanja HTML

Google zdaj močno priporoča, da oznako izdelka postavite neposredno v začetni HTML strani. Tako boste zagotovili, da bodo podatki o izdelkih zanesljiveje in hitreje indeksirani, s čimer se bo povečala možnost, da se prikažejo v rezultatih iskanja v Nakupovanju.

Ne zanašajte se na označevanje JavaScript

Medtem ko so oznake, ustvarjene prek JavaScripta, še vedno podprte, Google opozarja na morebitne težave. Strani, ki za ustvarjanje podatkov o izdelkih uporabljajo JavaScript, se lahko soočajo s težavami s pogostostjo iskanja po vsebini, kar zmanjšuje zanesljivost pravočasnega indeksiranja. Če je mogoče, postavite oznako neposredno v HTML. Če se odločite za uporabo oznak, ustvarjenih z JavaScriptom, se prepričajte, da lahko vaši strežniki prenesejo povečan promet pajk. Šele takrat lahko ohranite delovanje strani in pravilno indeksiranje podatkov.

Samo strani z enim izdelkom

Google je pojasnil, da bodo obogateni delčki za označevanje izdelka omejeni na strani, osredotočene na en izdelek ali njegove različice. To pomeni, da strani ali kategorije z objavami izdelkov ne bodo primerne za izboljšan prikaz rezultatov.

Strukturiranje strani tako, da poudari posamezne strani izdelkov, bo povečalo vaše možnosti za doseganje bogatih rezultatov.

Ločeni URL-ji za različne valute

Google priporoča uporabo ločenih URL-jev za e-trgovanje, ki delujejona več trgih. To bo Googlu pomagalo prikazati pravilne informacije o izdelkih glede na lokacijo uporabnika, kar bo izboljšalo nakupovalno izkušnjo.

Seznami avtomobilov

Za tiste, ki delujejo v avtomobilskem sektorju, Google priporoča, da v strukturirane podatke vključite vrste avtomobilov in izdelkov. Ta dvojna klasifikacija izboljša vidljivost in natančnost iskanja, povezanega z avtomobilom. Upoštevanje teh smernic bo izboljšalo prepoznavnost vaših izdelkov v Iskanju Google in tako pripomoglo k večjemu ciljnemu prometu na vašem spletnem mestu za e-trgovino.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+