Ključne posodobitve za označevanje izdelkov
Prednostno razvrščanje označevanja HTML
Google zdaj močno priporoča, da oznako izdelka postavite neposredno v začetni HTML strani. Tako boste zagotovili, da bodo podatki o izdelkih zanesljiveje in hitreje indeksirani, s čimer se bo povečala možnost, da se prikažejo v rezultatih iskanja v Nakupovanju.
Ne zanašajte se na označevanje JavaScript
Medtem ko so oznake, ustvarjene prek JavaScripta, še vedno podprte, Google opozarja na morebitne težave. Strani, ki za ustvarjanje podatkov o izdelkih uporabljajo JavaScript, se lahko soočajo s težavami s pogostostjo iskanja po vsebini, kar zmanjšuje zanesljivost pravočasnega indeksiranja. Če je mogoče, postavite oznako neposredno v HTML. Če se odločite za uporabo oznak, ustvarjenih z JavaScriptom, se prepričajte, da lahko vaši strežniki prenesejo povečan promet pajk. Šele takrat lahko ohranite delovanje strani in pravilno indeksiranje podatkov.
Samo strani z enim izdelkom
Google je pojasnil, da bodo obogateni delčki za označevanje izdelka omejeni na strani, osredotočene na en izdelek ali njegove različice. To pomeni, da strani ali kategorije z objavami izdelkov ne bodo primerne za izboljšan prikaz rezultatov.
Strukturiranje strani tako, da poudari posamezne strani izdelkov, bo povečalo vaše možnosti za doseganje bogatih rezultatov.
Ločeni URL-ji za različne valute
Google priporoča uporabo ločenih URL-jev za e-trgovanje, ki delujejona več trgih. To bo Googlu pomagalo prikazati pravilne informacije o izdelkih glede na lokacijo uporabnika, kar bo izboljšalo nakupovalno izkušnjo.
Seznami avtomobilov
Za tiste, ki delujejo v avtomobilskem sektorju, Google priporoča, da v strukturirane podatke vključite vrste avtomobilov in izdelkov. Ta dvojna klasifikacija izboljša vidljivost in natančnost iskanja, povezanega z avtomobilom. Upoštevanje teh smernic bo izboljšalo prepoznavnost vaših izdelkov v Iskanju Google in tako pripomoglo k večjemu ciljnemu prometu na vašem spletnem mestu za e-trgovino.