2 min. branja

Google posodablja smernice za označevanje izdelkov

Google je uvedel izboljšave svojih smernic za uvajanje označevanja izdelkov, da bi izboljšal natančnost in ustreznost rezultatov nakupovanja v iskanju. Kako lahko ohranite optimalno vidljivost v rezultatih iskanja Google?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google posodablja smernice za označevanje izdelkov
Vir: Depositphotos

Ključne posodobitve za označevanje izdelkov

Prednostno razvrščanje označevanja HTML

Google zdaj močno priporoča, da oznako izdelka postavite neposredno v začetni HTML strani. Tako boste zagotovili, da bodo podatki o izdelkih zanesljiveje in hitreje indeksirani, s čimer se bo povečala možnost, da se prikažejo v rezultatih iskanja v Nakupovanju.

Ne zanašajte se na označevanje JavaScript

Medtem ko so oznake, ustvarjene prek JavaScripta, še vedno podprte, Google opozarja na morebitne težave. Strani, ki za ustvarjanje podatkov o izdelkih uporabljajo JavaScript, se lahko soočajo s težavami s pogostostjo iskanja po vsebini, kar zmanjšuje zanesljivost pravočasnega indeksiranja. Če je mogoče, postavite oznako neposredno v HTML. Če se odločite za uporabo oznak, ustvarjenih z JavaScriptom, se prepričajte, da lahko vaši strežniki prenesejo povečan promet pajk. Šele takrat lahko ohranite delovanje strani in pravilno indeksiranje podatkov.

Samo strani z enim izdelkom

Google je pojasnil, da bodo obogateni delčki za označevanje izdelka omejeni na strani, osredotočene na en izdelek ali njegove različice. To pomeni, da strani ali kategorije z objavami izdelkov ne bodo primerne za izboljšan prikaz rezultatov.

Strukturiranje strani tako, da poudari posamezne strani izdelkov, bo povečalo vaše možnosti za doseganje bogatih rezultatov.

Ločeni URL-ji za različne valute

Google priporoča uporabo ločenih URL-jev za e-trgovanje, ki delujejona več trgih. To bo Googlu pomagalo prikazati pravilne informacije o izdelkih glede na lokacijo uporabnika, kar bo izboljšalo nakupovalno izkušnjo.

Seznami avtomobilov

Za tiste, ki delujejo v avtomobilskem sektorju, Google priporoča, da v strukturirane podatke vključite vrste avtomobilov in izdelkov. Ta dvojna klasifikacija izboljša vidljivost in natančnost iskanja, povezanega z avtomobilom. Upoštevanje teh smernic bo izboljšalo prepoznavnost vaših izdelkov v Iskanju Google in tako pripomoglo k večjemu ciljnemu prometu na vašem spletnem mestu za e-trgovino.

Delite članek
Podobni članki
Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 3. del
3 min. branja

Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 3. del

Medtem ko osnovna analitika spremlja prodajo, vodilni na trgu uporabljajo napovedno modeliranje, napredno segmentacijo in optimizacijo uspešnosti, da prevladujejo na črni petek. V tem poglobljenem članku odkrijemo, kako zgodovinske podatke in strojno učenje spremeniti v svojo konkurenčno prednost za črni petek 2024.

Preberite članek
Oglaševalski trg v ZDA 2024: Porast politične in telekomunikacijske porabe
3 min. branja

Oglaševalski trg v ZDA 2024: Porast politične in telekomunikacijske porabe

Ameriški trg digitalnega oglaševanja je letos pripravljen na znatno rast. Telekomunikacijske storitve, maloprodaja in potrošniško blago vodijo porabo. Predsedniške volitve kažejo tudi svoj vpliv na oglaševalski prostor. Ameriško oglaševanje še naprej ohranja družbene medije in prikazno oglaševanje kot ključne naložbene prednostne naloge. Poraba bo dosegla rekordnih 302 milijardi dolarjev, kar kaže na dinamično leto v […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+