3 min. branja

Google posodablja pravila oglaševanja iger na srečo

Google je objavil nova pravila za oglase, povezane z igrami na srečo. Od 14. aprila 2025 se bo spremenil način oglaševanja izdelkov in storitev, povezanih z igrami na srečo. Na kaj se morate pripraviti?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google posodablja pravila oglaševanja iger na srečo
Vir: Depositphotos

Najpomembnejša sprememba je, kako Google pristopa h kategorizaciji iger na srečo. Nova pravila prinašajo podrobnejše in jasnejše opredelitve posameznih kategorij, kar naj bi poenostavilo postopek odobritve oglasov in zmanjšalo dvoumnosti pri njihovi razvrstitvi. Oglaševalci bodo tako imeli boljšo predstavo o tem, kako pripraviti svoje kampanje, da bodo ustrezale Googlovim standardom. Drugi pomemben vidik je uvedba zahtev za posamezne države. Google se odziva na različna zakonodajna okolja po vsem svetu in svoja pravila prilagaja lokalnim razmeram.

Za agencije ali podjetja za e-trgovanje, ki delujejo na več trgih, to pomeni, da morajo biti bolj pozorni pri oblikovanju kampanj v skladu z geografskim ciljanjem.

Google oglaševalcem omogoča, da zdaj preučijo predhodno različico posodobljenih pravil. To je priložnost za zgodnjo pripravo in prilagoditev oglaševalskih strategij. Vendar je treba opozoriti, da se lahko končna različica pravil razlikuje od predhodne – Google navaja, da bo vse dodatne spremembe objavil prek svojih standardnih komunikacijskih kanalov.

Vpliv na e-trgovanje

Upravljavci e-trgovin, ki sodelujejo s partnerji iz sektorja iger na srečo ali ponujajo povezane izdelke, bodo morali biti bolj pozorni na to, kako njihovi oglasi ustrezajo novim kategorijam. Jasneje opredeljena pravila lahko na začetku pomenijo večje upravno breme, dolgoročno pa naj bi prinesla bolj stabilno in predvidljivo okolje za oglaševalsko komuniciranje.Trženjske agencije in notranje tržne ekipe bodo morale razumeti nova pravila in jih uporabiti v svojih strategijah. Ključna bo zlasti pravilna nastavitev geografskega ciljnega oglaševanja glede na posebne zahteve posameznih držav.

Kako se pripraviti na spremembe

Zaradi bližajočega se datuma začetka veljavnosti, ki bo aprila 2025, je pomembno, da se začnete pripravljati čim prej. Priporočamo, da začnete s temeljito analizo trenutnih oglaševalskih kampanj in jih primerjate z novimi zahtevami. Proaktiven pristop k predhodni različici pravil lahko zagotovi pomembno prednost. Omogočil vam bo, da v svojih kampanjah prepoznate morebitna problematična področja in dovolj zgodaj pripravite potrebne prilagoditve. Imeli boste tudi čas za preizkušanje novih pristopov in optimizacijo oglaševalskih strategij. Čeprav se spremembe pravil na prvi pogled zdijo kot še ena regulativna omejitev, prinašajo tudi potencialne priložnosti. Jasneje opredeljene kategorije in pravila lahko vodijo do učinkovitejšega ciljnega usmerjanja oglasov in boljše uspešnosti kampanj. Podjetja, ki se lahko hitro prilagodijo novim pogojem, lahko pridobijo konkurenčno prednost. Google vprašanje iger na srečo kot enega od “prepovedanih” segmentov pojasnjuje v starejšem videoposnetku.

Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+