3 min. branja

Google posodablja pravila oglaševanja iger na srečo

Google je objavil nova pravila za oglase, povezane z igrami na srečo. Od 14. aprila 2025 se bo spremenil način oglaševanja izdelkov in storitev, povezanih z igrami na srečo. Na kaj se morate pripraviti?

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google posodablja pravila oglaševanja iger na srečo
Vir: Depositphotos

Najpomembnejša sprememba je, kako Google pristopa h kategorizaciji iger na srečo. Nova pravila prinašajo podrobnejše in jasnejše opredelitve posameznih kategorij, kar naj bi poenostavilo postopek odobritve oglasov in zmanjšalo dvoumnosti pri njihovi razvrstitvi. Oglaševalci bodo tako imeli boljšo predstavo o tem, kako pripraviti svoje kampanje, da bodo ustrezale Googlovim standardom. Drugi pomemben vidik je uvedba zahtev za posamezne države. Google se odziva na različna zakonodajna okolja po vsem svetu in svoja pravila prilagaja lokalnim razmeram.

Za agencije ali podjetja za e-trgovanje, ki delujejo na več trgih, to pomeni, da morajo biti bolj pozorni pri oblikovanju kampanj v skladu z geografskim ciljanjem.

Google oglaševalcem omogoča, da zdaj preučijo predhodno različico posodobljenih pravil. To je priložnost za zgodnjo pripravo in prilagoditev oglaševalskih strategij. Vendar je treba opozoriti, da se lahko končna različica pravil razlikuje od predhodne – Google navaja, da bo vse dodatne spremembe objavil prek svojih standardnih komunikacijskih kanalov.

Vpliv na e-trgovanje

Upravljavci e-trgovin, ki sodelujejo s partnerji iz sektorja iger na srečo ali ponujajo povezane izdelke, bodo morali biti bolj pozorni na to, kako njihovi oglasi ustrezajo novim kategorijam. Jasneje opredeljena pravila lahko na začetku pomenijo večje upravno breme, dolgoročno pa naj bi prinesla bolj stabilno in predvidljivo okolje za oglaševalsko komuniciranje.Trženjske agencije in notranje tržne ekipe bodo morale razumeti nova pravila in jih uporabiti v svojih strategijah. Ključna bo zlasti pravilna nastavitev geografskega ciljnega oglaševanja glede na posebne zahteve posameznih držav.

Kako se pripraviti na spremembe

Zaradi bližajočega se datuma začetka veljavnosti, ki bo aprila 2025, je pomembno, da se začnete pripravljati čim prej. Priporočamo, da začnete s temeljito analizo trenutnih oglaševalskih kampanj in jih primerjate z novimi zahtevami. Proaktiven pristop k predhodni različici pravil lahko zagotovi pomembno prednost. Omogočil vam bo, da v svojih kampanjah prepoznate morebitna problematična področja in dovolj zgodaj pripravite potrebne prilagoditve. Imeli boste tudi čas za preizkušanje novih pristopov in optimizacijo oglaševalskih strategij. Čeprav se spremembe pravil na prvi pogled zdijo kot še ena regulativna omejitev, prinašajo tudi potencialne priložnosti. Jasneje opredeljene kategorije in pravila lahko vodijo do učinkovitejšega ciljnega usmerjanja oglasov in boljše uspešnosti kampanj. Podjetja, ki se lahko hitro prilagodijo novim pogojem, lahko pridobijo konkurenčno prednost. Google vprašanje iger na srečo kot enega od “prepovedanih” segmentov pojasnjuje v starejšem videoposnetku.

Delite članek
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+