3 min. branja

Google posodablja pravila oglaševanja iger na srečo

Google je objavil nova pravila za oglase, povezane z igrami na srečo. Od 14. aprila 2025 se bo spremenil način oglaševanja izdelkov in storitev, povezanih z igrami na srečo. Na kaj se morate pripraviti?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google posodablja pravila oglaševanja iger na srečo
Vir: Depositphotos

Najpomembnejša sprememba je, kako Google pristopa h kategorizaciji iger na srečo. Nova pravila prinašajo podrobnejše in jasnejše opredelitve posameznih kategorij, kar naj bi poenostavilo postopek odobritve oglasov in zmanjšalo dvoumnosti pri njihovi razvrstitvi. Oglaševalci bodo tako imeli boljšo predstavo o tem, kako pripraviti svoje kampanje, da bodo ustrezale Googlovim standardom. Drugi pomemben vidik je uvedba zahtev za posamezne države. Google se odziva na različna zakonodajna okolja po vsem svetu in svoja pravila prilagaja lokalnim razmeram.

Za agencije ali podjetja za e-trgovanje, ki delujejo na več trgih, to pomeni, da morajo biti bolj pozorni pri oblikovanju kampanj v skladu z geografskim ciljanjem.

Google oglaševalcem omogoča, da zdaj preučijo predhodno različico posodobljenih pravil. To je priložnost za zgodnjo pripravo in prilagoditev oglaševalskih strategij. Vendar je treba opozoriti, da se lahko končna različica pravil razlikuje od predhodne – Google navaja, da bo vse dodatne spremembe objavil prek svojih standardnih komunikacijskih kanalov.

Vpliv na e-trgovanje

Upravljavci e-trgovin, ki sodelujejo s partnerji iz sektorja iger na srečo ali ponujajo povezane izdelke, bodo morali biti bolj pozorni na to, kako njihovi oglasi ustrezajo novim kategorijam. Jasneje opredeljena pravila lahko na začetku pomenijo večje upravno breme, dolgoročno pa naj bi prinesla bolj stabilno in predvidljivo okolje za oglaševalsko komuniciranje.Trženjske agencije in notranje tržne ekipe bodo morale razumeti nova pravila in jih uporabiti v svojih strategijah. Ključna bo zlasti pravilna nastavitev geografskega ciljnega oglaševanja glede na posebne zahteve posameznih držav.

Kako se pripraviti na spremembe

Zaradi bližajočega se datuma začetka veljavnosti, ki bo aprila 2025, je pomembno, da se začnete pripravljati čim prej. Priporočamo, da začnete s temeljito analizo trenutnih oglaševalskih kampanj in jih primerjate z novimi zahtevami. Proaktiven pristop k predhodni različici pravil lahko zagotovi pomembno prednost. Omogočil vam bo, da v svojih kampanjah prepoznate morebitna problematična področja in dovolj zgodaj pripravite potrebne prilagoditve. Imeli boste tudi čas za preizkušanje novih pristopov in optimizacijo oglaševalskih strategij. Čeprav se spremembe pravil na prvi pogled zdijo kot še ena regulativna omejitev, prinašajo tudi potencialne priložnosti. Jasneje opredeljene kategorije in pravila lahko vodijo do učinkovitejšega ciljnega usmerjanja oglasov in boljše uspešnosti kampanj. Podjetja, ki se lahko hitro prilagodijo novim pogojem, lahko pridobijo konkurenčno prednost. Google vprašanje iger na srečo kot enega od “prepovedanih” segmentov pojasnjuje v starejšem videoposnetku.

Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU