
Najpomembnejša sprememba je, kako Google pristopa h kategorizaciji iger na srečo. Nova pravila prinašajo podrobnejše in jasnejše opredelitve posameznih kategorij, kar naj bi poenostavilo postopek odobritve oglasov in zmanjšalo dvoumnosti pri njihovi razvrstitvi. Oglaševalci bodo tako imeli boljšo predstavo o tem, kako pripraviti svoje kampanje, da bodo ustrezale Googlovim standardom. Drugi pomemben vidik je uvedba zahtev za posamezne države. Google se odziva na različna zakonodajna okolja po vsem svetu in svoja pravila prilagaja lokalnim razmeram.
Za agencije ali podjetja za e-trgovanje, ki delujejo na več trgih, to pomeni, da morajo biti bolj pozorni pri oblikovanju kampanj v skladu z geografskim ciljanjem.
Google oglaševalcem omogoča, da zdaj preučijo predhodno različico posodobljenih pravil. To je priložnost za zgodnjo pripravo in prilagoditev oglaševalskih strategij. Vendar je treba opozoriti, da se lahko končna različica pravil razlikuje od predhodne – Google navaja, da bo vse dodatne spremembe objavil prek svojih standardnih komunikacijskih kanalov.
Vpliv na e-trgovanje
Upravljavci e-trgovin, ki sodelujejo s partnerji iz sektorja iger na srečo ali ponujajo povezane izdelke, bodo morali biti bolj pozorni na to, kako njihovi oglasi ustrezajo novim kategorijam. Jasneje opredeljena pravila lahko na začetku pomenijo večje upravno breme, dolgoročno pa naj bi prinesla bolj stabilno in predvidljivo okolje za oglaševalsko komuniciranje.Trženjske agencije in notranje tržne ekipe bodo morale razumeti nova pravila in jih uporabiti v svojih strategijah. Ključna bo zlasti pravilna nastavitev geografskega ciljnega oglaševanja glede na posebne zahteve posameznih držav.
Kako se pripraviti na spremembe
Zaradi bližajočega se datuma začetka veljavnosti, ki bo aprila 2025, je pomembno, da se začnete pripravljati čim prej. Priporočamo, da začnete s temeljito analizo trenutnih oglaševalskih kampanj in jih primerjate z novimi zahtevami. Proaktiven pristop k predhodni različici pravil lahko zagotovi pomembno prednost. Omogočil vam bo, da v svojih kampanjah prepoznate morebitna problematična področja in dovolj zgodaj pripravite potrebne prilagoditve. Imeli boste tudi čas za preizkušanje novih pristopov in optimizacijo oglaševalskih strategij. Čeprav se spremembe pravil na prvi pogled zdijo kot še ena regulativna omejitev, prinašajo tudi potencialne priložnosti. Jasneje opredeljene kategorije in pravila lahko vodijo do učinkovitejšega ciljnega usmerjanja oglasov in boljše uspešnosti kampanj. Podjetja, ki se lahko hitro prilagodijo novim pogojem, lahko pridobijo konkurenčno prednost. Google vprašanje iger na srečo kot enega od “prepovedanih” segmentov pojasnjuje v starejšem videoposnetku