2 min. branja

Google je v upadu: vse pogosteje iščemo v družabnih omrežjih

Tretjina Američanov dostopa do spleta izključno prek pametnih telefonov. Internet vedno bolj uporabljamo na mobilnih telefonih, računalniki pa sedijo nazaj. Kako torej potrošniki uporabljajo spletni prostor? Kaj ta sprememba pomeni za digitalno in spletno trženje?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google je v upadu: vse pogosteje iščemo v družabnih omrežjih
Vir: Depositphotos

Spletna anketa Forbes Advisor in Talker Research, izvedena na vzorcu 2.000 Američanov, se je osredotočila na te spremembe.

Digitalno vedenje se spreminja

Ko gre za dostop do interneta, so mobilne naprave v porastu. Ta trend potrjuje 39% milenijcev in 40% generacije Z. Zanimivo je, da socialni mediji začenjajo nadomeščati iskalnike – 24% udeležencev uporablja socialna omrežja za iskanje. 13% anketirancev celo nakupuje neposredno v teh aplikacijah.

Generacijske spremembe v iskalnih navadah

Generacija Z uporablja Google 25% manj kot generacija X. Po drugi strani pa skoraj polovica generacije Z (46 %) in 35 % milenijcev za pridobivanje informacij uporablja predvsem družbena omrežja.

Source: Forbes

Kaj predstavlja sodoben iskalnik?

Vsaka platforma ima svoje posebnosti. YouTube ima prednost, da so video formati primerni za razlago bolj zapletenih tem. Morda je zato 57% anketirancev to navedlo kot zamenjavo iskalnika. Facebook tesno sledi s 56%. 38% jih uporablja TikTok za podobne namene, 36% pa Instagram. TikTok je najprimernejši za kategorije, kot so pričeske in ličila, recepti ali ideje za darila.

Prednost za blagovne znamke

44 % članov generacije Z in 35 % milenijcev odkriva nove blagovne znamke na platformah družbenih medijev. 24% anketirancev je dejalo, da jih odkrivajo vsak dan.

29% anketirancev raje uporablja družabne medije zaradi udobja in privlačnih vsebin. 19 % jih ceni prilagojene rezultate in lažje odkriva mala podjetja.

Sprememba je … podjetje

Baby Boomers so navajeni iskati stvari na spletu na tradicionalen način z uporabo iskalnikov. Pri generaciji Z se je ta trend zmanjšal za 30%. Google ostaja prevladujoči iskalnik restavracij in barov (81%), vendar se njegova uporaba med mlajšimi generacijami zmanjšuje (66% za generacijo Z).

Source: Forbes

Zaključki raziskave služijo kot lekcija tudi za nas. Zagotavljanje odzivnega spletnega prikaza na mobilnih napravah bi moralo biti samoumevno. Podjetja, ki želijo pritegniti mlajše občinstvo, ne smejo pozabiti na privlačne video vsebine na družabnih omrežjih, kot sta TikTok in Instagram.

Čeprav je osredotočanje na generacijo Z smiselno, ne pozabite prisluhniti tudi starejši ciljni skupini. Vsebinske in iskalne strategije je treba prilagoditi različnim željam vsake generacije.

Še naprej se osredotočajte na SEO za tradicionalne iskalnike, hkrati pa izkoriščajte moč platform družbenih medijev za prepoznavnost in odkrivanje blagovne znamke.

Delite članek
Podobni članki
Bodo oglasi s prekinitvijo spremenili e-trgovino?
2 min. branja

Bodo oglasi s prekinitvijo spremenili e-trgovino?

Digitalno oglaševanje se nenehno razvija in prilagaja vedenju potrošnikov. Najnovejši trend, ki oblikuje spletno trženje na pretočnih platformah, so oglasi s premori. To je nova oblika oglaševanja, ki se pojavi, ko gledalci prekinejo vsebino, ki jo gledajo.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025
19 min. branja

Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025

Izkušnje s številnimi e-trgovinami kažejo, kako tehnologija in odnosi spodbujajo rast. Za leto 2025 preverjene strategije vključujejo SEO, umetno inteligenco, vsebinsko trženje, PPC in gradnjo skupnosti – za večino sta potrebna le čas in trud, ne pa veliki proračuni. Ker je umetna inteligenca zdaj nujna za ohranjanje konkurenčnosti, si oglejmo najučinkovitejše pristope strokovnjaka podjetja Selltoro, […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+