2 min. branja

Google je v upadu: vse pogosteje iščemo v družabnih omrežjih

Tretjina Američanov dostopa do spleta izključno prek pametnih telefonov. Internet vedno bolj uporabljamo na mobilnih telefonih, računalniki pa sedijo nazaj. Kako torej potrošniki uporabljajo spletni prostor? Kaj ta sprememba pomeni za digitalno in spletno trženje?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google je v upadu: vse pogosteje iščemo v družabnih omrežjih
Vir: Depositphotos

Spletna anketa Forbes Advisor in Talker Research, izvedena na vzorcu 2.000 Američanov, se je osredotočila na te spremembe.

Digitalno vedenje se spreminja

Ko gre za dostop do interneta, so mobilne naprave v porastu. Ta trend potrjuje 39% milenijcev in 40% generacije Z. Zanimivo je, da socialni mediji začenjajo nadomeščati iskalnike – 24% udeležencev uporablja socialna omrežja za iskanje. 13% anketirancev celo nakupuje neposredno v teh aplikacijah.

Generacijske spremembe v iskalnih navadah

Generacija Z uporablja Google 25% manj kot generacija X. Po drugi strani pa skoraj polovica generacije Z (46 %) in 35 % milenijcev za pridobivanje informacij uporablja predvsem družbena omrežja.

Source: Forbes

Kaj predstavlja sodoben iskalnik?

Vsaka platforma ima svoje posebnosti. YouTube ima prednost, da so video formati primerni za razlago bolj zapletenih tem. Morda je zato 57% anketirancev to navedlo kot zamenjavo iskalnika. Facebook tesno sledi s 56%. 38% jih uporablja TikTok za podobne namene, 36% pa Instagram. TikTok je najprimernejši za kategorije, kot so pričeske in ličila, recepti ali ideje za darila.

Prednost za blagovne znamke

44 % članov generacije Z in 35 % milenijcev odkriva nove blagovne znamke na platformah družbenih medijev. 24% anketirancev je dejalo, da jih odkrivajo vsak dan.

29% anketirancev raje uporablja družabne medije zaradi udobja in privlačnih vsebin. 19 % jih ceni prilagojene rezultate in lažje odkriva mala podjetja.

Sprememba je … podjetje

Baby Boomers so navajeni iskati stvari na spletu na tradicionalen način z uporabo iskalnikov. Pri generaciji Z se je ta trend zmanjšal za 30%. Google ostaja prevladujoči iskalnik restavracij in barov (81%), vendar se njegova uporaba med mlajšimi generacijami zmanjšuje (66% za generacijo Z).

Source: Forbes

Zaključki raziskave služijo kot lekcija tudi za nas. Zagotavljanje odzivnega spletnega prikaza na mobilnih napravah bi moralo biti samoumevno. Podjetja, ki želijo pritegniti mlajše občinstvo, ne smejo pozabiti na privlačne video vsebine na družabnih omrežjih, kot sta TikTok in Instagram.

Čeprav je osredotočanje na generacijo Z smiselno, ne pozabite prisluhniti tudi starejši ciljni skupini. Vsebinske in iskalne strategije je treba prilagoditi različnim željam vsake generacije.

Še naprej se osredotočajte na SEO za tradicionalne iskalnike, hkrati pa izkoriščajte moč platform družbenih medijev za prepoznavnost in odkrivanje blagovne znamke.

Delite članek
Podobni članki
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce
4 min. branja

Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce

Podkasti so postali prevladujoča oblika zabave. Morda ne pričakujete, da so z nami že več kot dve desetletji. V svojih začetkih so bili znani kot avdioblogi – preproste zvočne datoteke, ki so se delile prek spleta. Iz specializiranega medija za tehnološke navdušence so se v zadnjih letih razvili v množično zabavo, ki jo poslušajo milijoni […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+