3 min. branja

Google Ads začenja testiranje proračuna za Performance Max

Google Ads je uvedel novo funkcijo, ki omogoča ocenjevanje premikov proračuna iz kampanj DSA (Dynamic Search Ads) ali prikaznih kampanj v kampanje PMax (Performance Max). Posodobitev je namenjena doseganju večje učinkovitosti in boljših rezultatov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google Ads začenja testiranje proračuna za Performance Max
Vir: Depositphotos

Kampanje Performance Max so znane po tem, da za optimizacijo med kanali uporabljajo umetno inteligenco. Zaradi tega so zmogljivo orodje za doseganje strank in povečanje števila konverzij. Z novo metodo lahko oglaševalci simulirajo potencialni učinek sprememb proračuna, kar jim omogoča sprejemanje odločitev, ki temeljijo na podatkih, in čim večjo donosnost naložbe.

Kako premakniti proračune na Performance Max

Če želite preizkusiti učinkovitost premikov proračunov, sledite naslednjim korakom:

  • V računu Google Ads kliknite ikono Kampanje in pojdite na stran Poskusi.
  • Kliknite gumb “+” in zaženite nov eksperiment Performance Max.
  • Izberite ustrezno obstoječo kampanjo DSA ali Google Display Ads (GDA). Prepričajte se, da je aktivna in da ni del drugega poskusa.
  • Razdelite odstotek prometa med kontrolno (DSA ali GDA) in testno kampanjo (Performance Max).
  • Ustvarite novo kampanjo Performance Max, ki bo služila kot preskusna skupina. Prepričajte se, da so kreative, proračuni in strategije ponujanja nastavljeni tako, da podpirajo vaše cilje.
  • V migracijskem toku preglejte nastavitve sredstev, proračuna in ponudb. Ko ste zadovoljni, kliknite Ustvari poskus.
  • Pred načrtovanjem preimenujte poskus ter določite začetni in končni datum.

Zakaj uporabljati premike proračuna v Google Ads

1. Razdelitev prometa

Ta funkcija oglaševalcem omogoča, da se odločijo, kateri del prometa bodo usmerili v prvotno kampanjo in kateri del v novo kampanjo Performance Max. To vam omogoča nadzor nad testiranjem in boljšo možnost analize uspešnosti.

2. Priporočila na podlagi statistične pomembnosti

Google označi kampanje z zadostnimi zgodovinskimi podatki kot “priporočene”. To pomeni, da imajo te kampanje potencial, da zagotovijo zanesljive rezultate, ki temeljijo na eksperimentih.

3. Jasna analiza uspešnosti

Eksperimenti omogočajo jasno primerjavo ključnih kazalnikov, kar omogoča boljše razumevanje koristi prenosa proračunov iz prvotnih kampanj na Performance Max.

Google Ads Launches Budget Tests for Performance Max

Source: Depositphotos

Prednosti za e-trgovino

Posodobitev Google Ads obljublja uporabna orodja za lažje upravljanje kampanj in učinkovitejšo uporabo proračuna. Tržniki naj bi bolje razumeli uspešnost oglasov in sprejemali utemeljene odločitve o prihodnjem oglaševanju. Oglejmo si pričakovane prednosti:

Optimizacija proračuna na podlagi uspešnosti

Z analizo podatkov lahko natančno ugotovite, katere kampanje prinašajo najboljše rezultate. Tako lahko prerazporedite proračunska sredstva tja, kjer imajo največji učinek, in tako zagotovite največji ROAS.

Napredne možnosti ciljanja in optimizacije

Performance Max ponuja inovativna orodja, ki poenostavljajo postopek ciljanja in optimizacije kampanj. Te možnosti omogočajo natančnejše ciljanje občinstva, kar vodi k učinkovitejšemu sodelovanju s strankami.

Strateške odločitve na podlagi podatkov

Posodobitev omogoča izvajanje eksperimentov s statistično značilnimi rezultati. Ti podatki tržnikom zagotavljajo zanesljive vpoglede za sprejemanje odločitev, ki temeljijo na resničnih dejstvih in ne na ocenah.

Testiranje učinkov sprememb proračuna

Simulacijska orodja omogočajo testiranje, kako bi spremembe proračuna med kampanjami vplivale na splošno uspešnost. Na ta način lahko povečate učinkovitost kampanje, preden uvedete kakršne koli spremembe.

Posodobitev je zasnovana tako, da tržnikom zagotavlja konkurenčno prednost v dinamičnem digitalnem oglaševalskem okolju in jim pomaga v celoti izkoristiti možnosti, ki jih ponuja Google Ads. S temi orodji lahko tržniki učinkoviteje dosegajo svoje poslovne cilje.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+