2 min. branja

Glasovna tehnologija spreminja trženje e-trgovine: generacija Z je pionir

Trženje e-trgovine se hitro razvija, glasovna tehnologija pa postaja orodje, ki spreminja pravila igre tako za potrošnike kot za trgovine. Nedavna študija razkriva, da velik del svetovnih kupcev sprejema ta inovativen pristop k spletnemu nakupovanju.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Glasovna tehnologija spreminja trženje e-trgovine: generacija Z je pionir
Vir: Depositphotos

“Kako svet deluje digitalno”, študija PYMNTS Intelligence iz leta 2024, ponuja zanimivo analizo sprejemanja glasovno aktiviranega nakupa med več generacijami. Glede na študijo, v kateri je sodelovalo več kot 67.000 potrošnikov iz 11 držav , ki predstavljajo več kot polovico svetovnega BDP, 17,9% celotnega prebivalstva uporablja govorno tehnologijo za vsaj enkrat tedensko nakupovanje.

Toda generacijski razkorak prikazuje bolj zapleteno sliko, pri čemer mlajši potrošniki vodijo to preobrazbo trženja e-trgovine. Z osupljivimi 30,4% svojih članov tedensko, ki se ukvarjajo z glasovnim nakupovanjem, generacija Z vodi. Priljubljenost glasovno aktiviranega nakupovanja s strani te tehnološko podkovane skupine na novo opredeljuje pristope trženja e-trgovine.

Source: PYMNTS Intelligence

Ne daleč zaostajajo pri 27,6-odstotni tedenski stopnji uporabe glasovnega nakupovanja milenijci. Digitalni domorodci so to tehnologijo vztrajno vključili v svoje naporne urnike, kar ponuja veliko priložnost za trženje e-trgovine, da izkoristijo ta rastoči trg.

Starejše generacije sprejemajo veliko nižje stopnje. Samo 6,8% baby boomerjev tedensko uporablja govorno tehnologijo za nakupovanje; Generacija X ima 14,9-odstotno tedensko stopnjo uporabe. Ta generacijska vrzel poudarja zahtevo po prilagojenih marketinških strategijah e-trgovine, ki ustrezajo več starostnim skupinam.

Naraščajoče glasovno poslovanje spreminja celotno nakupovalno izkušnjo, ne le enostavnost. Napredek v kontekstualnem zavedanju in obdelavi naravnega jezika je dvignil glasovne zmogljivosti iz osnovnega “mojstra nalog” v bolj intuitivno, človeško izkušnjo.

Z razvojem glasovne tehnologije je očitno, da se morajo načrti trženja e-trgovine spremeniti, da ustrezajo željam potrošnikov, zlasti mlajših generacij, ki poganjajo ta trend. Trgovci na drobno in tržniki, ki učinkovito uporabljajo glasovno aktivirano nakupovanje v svojih digitalnih načrtih, bodo verjetno imeli konkurenčno prednost v hitro razvijajočem se spletnem maloprodajnem okolju.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+