
“Kako svet deluje digitalno”, študija PYMNTS Intelligence iz leta 2024, ponuja zanimivo analizo sprejemanja glasovno aktiviranega nakupa med več generacijami. Glede na študijo, v kateri je sodelovalo več kot 67.000 potrošnikov iz 11 držav , ki predstavljajo več kot polovico svetovnega BDP, 17,9% celotnega prebivalstva uporablja govorno tehnologijo za vsaj enkrat tedensko nakupovanje.
Toda generacijski razkorak prikazuje bolj zapleteno sliko, pri čemer mlajši potrošniki vodijo to preobrazbo trženja e-trgovine. Z osupljivimi 30,4% svojih članov tedensko, ki se ukvarjajo z glasovnim nakupovanjem, generacija Z vodi. Priljubljenost glasovno aktiviranega nakupovanja s strani te tehnološko podkovane skupine na novo opredeljuje pristope trženja e-trgovine.

Source: PYMNTS Intelligence
Ne daleč zaostajajo pri 27,6-odstotni tedenski stopnji uporabe glasovnega nakupovanja milenijci. Digitalni domorodci so to tehnologijo vztrajno vključili v svoje naporne urnike, kar ponuja veliko priložnost za trženje e-trgovine, da izkoristijo ta rastoči trg.
Starejše generacije sprejemajo veliko nižje stopnje. Samo 6,8% baby boomerjev tedensko uporablja govorno tehnologijo za nakupovanje; Generacija X ima 14,9-odstotno tedensko stopnjo uporabe. Ta generacijska vrzel poudarja zahtevo po prilagojenih marketinških strategijah e-trgovine, ki ustrezajo več starostnim skupinam.
Naraščajoče glasovno poslovanje spreminja celotno nakupovalno izkušnjo, ne le enostavnost. Napredek v kontekstualnem zavedanju in obdelavi naravnega jezika je dvignil glasovne zmogljivosti iz osnovnega “mojstra nalog” v bolj intuitivno, človeško izkušnjo.
Z razvojem glasovne tehnologije je očitno, da se morajo načrti trženja e-trgovine spremeniti, da ustrezajo željam potrošnikov, zlasti mlajših generacij, ki poganjajo ta trend. Trgovci na drobno in tržniki, ki učinkovito uporabljajo glasovno aktivirano nakupovanje v svojih digitalnih načrtih, bodo verjetno imeli konkurenčno prednost v hitro razvijajočem se spletnem maloprodajnem okolju.