2 min. branja

Generacija Z in milenijci na olimpijskih igrah skočijo na zaslon

Nedavne ugotovitve študije Censuswide poudarjajo naraščajoči trend: mlajše generacije znatno povečujejo svojo angažiranost v družabnih medijih med priljubljenimi dogodki, kot so olimpijske igre in resničnostne televizijske oddaje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Generacija Z in milenijci na olimpijskih igrah skočijo na zaslon
Vir: Depositphotos

Raziskava, v kateri je sodelovalo 2.005 britanskih anketirancev, je razkrila presenetljive vzorce. Impresivnih 62% posameznikov, starih od 25 do 34 let , je poročalo o povečani dejavnosti v družabnih medijih v teh odmevnih priložnostih. Podobno je 53% tistih v starostni skupini 16-24 navedlo povečano uporabo platforme med takšnimi dogodki.

Zlasti Love Island je imel opazen vpliv. Študija je pokazala, da je 45% anketirancev v starostni skupini 25-34 let in 44% tistih, starih od 16 do 24 let , letos poleti naletelo na več vsebin, povezanih z Love Islandom, v primerjavi s prejšnjimi leti. Poleg tega je več kot petina (22%) vseh udeležencev izrazila večjo verjetnost, da bodo spremljali tekmovalce po izpostavljenosti sorodni vsebini.

Čeprav so te številke precejšnje, kažejo tudi, da družbeni mediji še niso postali edini medij za sodelovanje med temi dogodki. Kljub temu ta trend predstavlja dragoceno priložnost za tržnike, da se povežejo z mlajšimi demografskimi skupinami s ciljno usmerjenimi strategijami družbenih medijev.

Source: Depositphotos

Raziskava je prinesla tudi pomembne vpoglede za podjetja za e-poslovanje:

1. Angažiranost v družabnih medijih pomembno vpliva na nakupno vedenje, zlasti med mlajšimi potrošniki. Predvsem je 31% vseh anketirancev navedlo, da so bolj nagnjeni k nakupu pri blagovnih znamkah, s katerimi komunicirajo na družbenih platformah.
2. Približno 32% udeležencev ankete se je strinjalo, da vsebina blagovne znamke izboljša njihovo izkušnjo gledanja ali spremljanja pomembnih dogodkov, zaradi česar so te priložnosti bolj prijetne in privlačne.

Tom Stone, soustanovitelj Re:act, je poudaril pomen teh ugotovitev:

“Veliki kulturni dogodki na družbenih omrežjih blagovnim znamkam ponujajo odlično priložnost za vključevanje generacije Z in milenijcev. Te priložnosti so redke, zato se morajo blagovne znamke pripraviti dovolj vnaprej, da povečajo učinkovitost svoje kampanje.”

Za podjetja, ki želijo pritegniti potrošnike generacije Z in milenijcev med odmevnimi dogodki, te ugotovitve poudarjajo ključen pomen dobro zasnovanega pristopa k družbenim medijem. Ker veliki dogodki ponujajo edinstvene priložnosti za sodelovanje, bodo blagovne znamke, ki učinkovito izkoristijo te trenutke, pridobile precejšen oprijem pri mlajšem občinstvu.

Delite članek
Podobni članki
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+