Raziskava, v kateri je sodelovalo 2.005 britanskih anketirancev, je razkrila presenetljive vzorce. Impresivnih 62% posameznikov, starih od 25 do 34 let , je poročalo o povečani dejavnosti v družabnih medijih v teh odmevnih priložnostih. Podobno je 53% tistih v starostni skupini 16-24 navedlo povečano uporabo platforme med takšnimi dogodki.
Zlasti Love Island je imel opazen vpliv. Študija je pokazala, da je 45% anketirancev v starostni skupini 25-34 let in 44% tistih, starih od 16 do 24 let , letos poleti naletelo na več vsebin, povezanih z Love Islandom, v primerjavi s prejšnjimi leti. Poleg tega je več kot petina (22%) vseh udeležencev izrazila večjo verjetnost, da bodo spremljali tekmovalce po izpostavljenosti sorodni vsebini.
Čeprav so te številke precejšnje, kažejo tudi, da družbeni mediji še niso postali edini medij za sodelovanje med temi dogodki. Kljub temu ta trend predstavlja dragoceno priložnost za tržnike, da se povežejo z mlajšimi demografskimi skupinami s ciljno usmerjenimi strategijami družbenih medijev.
Raziskava je prinesla tudi pomembne vpoglede za podjetja za e-poslovanje:
1. Angažiranost v družabnih medijih pomembno vpliva na nakupno vedenje, zlasti med mlajšimi potrošniki. Predvsem je 31% vseh anketirancev navedlo, da so bolj nagnjeni k nakupu pri blagovnih znamkah, s katerimi komunicirajo na družbenih platformah.
2. Približno 32% udeležencev ankete se je strinjalo, da vsebina blagovne znamke izboljša njihovo izkušnjo gledanja ali spremljanja pomembnih dogodkov, zaradi česar so te priložnosti bolj prijetne in privlačne.
Tom Stone, soustanovitelj Re:act, je poudaril pomen teh ugotovitev:
“Veliki kulturni dogodki na družbenih omrežjih blagovnim znamkam ponujajo odlično priložnost za vključevanje generacije Z in milenijcev. Te priložnosti so redke, zato se morajo blagovne znamke pripraviti dovolj vnaprej, da povečajo učinkovitost svoje kampanje.”
Za podjetja, ki želijo pritegniti potrošnike generacije Z in milenijcev med odmevnimi dogodki, te ugotovitve poudarjajo ključen pomen dobro zasnovanega pristopa k družbenim medijem. Ker veliki dogodki ponujajo edinstvene priložnosti za sodelovanje, bodo blagovne znamke, ki učinkovito izkoristijo te trenutke, pridobile precejšen oprijem pri mlajšem občinstvu.