1 min. branja

Francoska mala in srednja podjetja vztrajajo, da je njihova rast odvisna od dostopa do enotnega trga

Francoska mala in srednja podjetja so za svojo finančno uspešnost vse bolj odvisna od dostopa do evropskega enotnega trga, saj jih več kot 86 % meni, da je to ključnega pomena za njihovo rast.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Francoska mala in srednja podjetja vztrajajo, da je njihova rast odvisna od dostopa do enotnega trga
Vir: Depositphotos

Enotni trg, ki obsega 99,8 % podjetij, zagotavlja 42 % proizvodnje BDP Francije in zaposluje 52 % delavcev v zasebnem sektorju. Vendar pa je 69 % anketiranih MSP kot oviro za njihovo širitev navedlo različne predpise med državami EU .

85 % anketirancev meni, da bi uporaba digitalnih tehnologij lahko povečala njihovo prodajo v tem sektorju. Uskladitev in poenostavitev politik med državami EU bi lahko sprostila resnični potencial enotnega trga, kar bi lahko povzročilo 0,6-odstotno letno povečanje francoskega BDP na prebivalca in ustvarjanje 160 000 novih delovnih mest.

Source: Depositphotos

Digitalizacija podpira razvoj MSP in povečuje izvozne zmogljivosti, vendar francoska MSP pri sprejemanju e-trgovine zaostajajo za svojimi kolegi iz EU. Poročilo vsebuje več priporočil za povečanje vključenosti MSP na enotni trg, vključno s prednostno obravnavo povezovanja EU, oblikovanjem enotne identifikacijske številke DDV in sprejetjem digitalnega označevanja kot izvedljive zamenjave za resnično označevanje.

Delite članek
Podobni članki
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+