![Francoska mala in srednja podjetja vztrajajo, da je njihova rast odvisna od dostopa do enotnega trga](https://www.ecommercebridge.si/wp-content/uploads/2024/07/49be9b15_France.jpg)
Enotni trg, ki obsega 99,8 % podjetij, zagotavlja 42 % proizvodnje BDP Francije in zaposluje 52 % delavcev v zasebnem sektorju. Vendar pa je 69 % anketiranih MSP kot oviro za njihovo širitev navedlo različne predpise med državami EU .
85 % anketirancev meni, da bi uporaba digitalnih tehnologij lahko povečala njihovo prodajo v tem sektorju. Uskladitev in poenostavitev politik med državami EU bi lahko sprostila resnični potencial enotnega trga, kar bi lahko povzročilo 0,6-odstotno letno povečanje francoskega BDP na prebivalca in ustvarjanje 160 000 novih delovnih mest.
![](https://www.ecommercebridge.com/wp-content/uploads/2024/07/french-business-1024x536.jpg)
Source: Depositphotos
Digitalizacija podpira razvoj MSP in povečuje izvozne zmogljivosti, vendar francoska MSP pri sprejemanju e-trgovine zaostajajo za svojimi kolegi iz EU. Poročilo vsebuje več priporočil za povečanje vključenosti MSP na enotni trg, vključno s prednostno obravnavo povezovanja EU, oblikovanjem enotne identifikacijske številke DDV in sprejetjem digitalnega označevanja kot izvedljive zamenjave za resnično označevanje.