
Magento: Magento: Nekronani kralj evropskega e-trgovine
Evropa ima jasnega favorita, medtem ko se svetovni trg običajno osredotoča na par velikanov Shopify in Magento. Magento je svojo prevlado na stari celini potrdil z osvojitvijo neverjetnih štirinajstih evropskih držav. Od sončne Italije prek bogate Nizozemske do hladne Finske je Magento številka ena v številnih kulturah in gospodarstvih.
Bogata paleta izbir
Pomanjkanje regionalnih grozdov pa preseneča strokovnjake. Čeprav bi geografsko bližnje države seveda izbrale podobne rešitve, je resničnost veliko bolj raznolika.PrestaShop, ki vlada petim državam, vključno s Francijo in Španijo, ter WooCommerce, ki je prednostno zastopan v Srbiji, na Hrvaškem, Islandiji in v Estoniji, kažeta, da se evropski trgovci pri odločanju ravnajo po drugih merilih in ne po regionalni pripadnosti.
Države, ki govorijo nemško: nepričakovana delitev
Na območju DACH se pojavlja zanimiv pojav. Nemške trgovine so stavile na domačo rešitev Shopware, njihovi avstrijski in švicarski sosedje pa imajo raje Magento. Ta razlika obstaja v okolju, kjer vedenje potrošnikov na teh trgih običajno kaže podobnost.

Europe´s top shop software providers Source:ECDB
Mozaik iz Srednje Evrope
Srednja Evropa je pravi mozaik okusov.
- Poljski trgovci prisegajo na IdoSell
- Madžari izbirajo ShopRenter
- Turški trgovci se zanašajo na sistem T-Soft.
Ta raznolikost ne odraža le osebnega okusa za tehnologijo, temveč tudi kulturne in finančne značilnosti vsakega trga.
Kaj odloča o odločitvi?
Strokovnjaki se strinjajo, da na te odločitve vpliva več elementov, od regionalnih običajev prek cenovne dostopnosti do prijaznosti do uporabnika. Zelo pomembne so tudi osebne izkušnje razvijalcev in zgodovinska rast digitalnih trgov v različnih državah. Nedvomno evropski trg e-trgovine ostaja raznoliko okolje, kjer en sam model ni splošno uporaben.