2 min. branja

Evropsko e-trgovanje: Kdo prevladuje na področju programskih rešitev?

Uspeh na nenehno spreminjajočem se področju spletne prodaje je odvisen predvsem od izbire ustrezne programske rešitve. Najnovejši statistični podatki ECDB prikazujejo zanimivo sliko evropskega trga in želja potrošnikov.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Evropsko e-trgovanje: Kdo prevladuje na področju programskih rešitev?
Vir: Depositphotos

Magento: Magento: Nekronani kralj evropskega e-trgovine

Evropa ima jasnega favorita, medtem ko se svetovni trg običajno osredotoča na par velikanov Shopify in Magento. Magento je svojo prevlado na stari celini potrdil z osvojitvijo neverjetnih štirinajstih evropskih držav. Od sončne Italije prek bogate Nizozemske do hladne Finske je Magento številka ena v številnih kulturah in gospodarstvih.

Bogata paleta izbir

Pomanjkanje regionalnih grozdov pa preseneča strokovnjake. Čeprav bi geografsko bližnje države seveda izbrale podobne rešitve, je resničnost veliko bolj raznolika.PrestaShop, ki vlada petim državam, vključno s Francijo in Španijo, ter WooCommerce, ki je prednostno zastopan v Srbiji, na Hrvaškem, Islandiji in v Estoniji, kažeta, da se evropski trgovci pri odločanju ravnajo po drugih merilih in ne po regionalni pripadnosti.

Države, ki govorijo nemško: nepričakovana delitev

Na območju DACH se pojavlja zanimiv pojav. Nemške trgovine so stavile na domačo rešitev Shopware, njihovi avstrijski in švicarski sosedje pa imajo raje Magento. Ta razlika obstaja v okolju, kjer vedenje potrošnikov na teh trgih običajno kaže podobnost.

Discover Europe's top eCommerce Software Solutions

Europe´s top shop software providers Source:ECDB

Mozaik iz Srednje Evrope

Srednja Evropa je pravi mozaik okusov.

  • Poljski trgovci prisegajo na IdoSell
  • Madžari izbirajo ShopRenter
  • Turški trgovci se zanašajo na sistem T-Soft.

Ta raznolikost ne odraža le osebnega okusa za tehnologijo, temveč tudi kulturne in finančne značilnosti vsakega trga.

Kaj odloča o odločitvi?

Strokovnjaki se strinjajo, da na te odločitve vpliva več elementov, od regionalnih običajev prek cenovne dostopnosti do prijaznosti do uporabnika. Zelo pomembne so tudi osebne izkušnje razvijalcev in zgodovinska rast digitalnih trgov v različnih državah. Nedvomno evropski trg e-trgovine ostaja raznoliko okolje, kjer en sam model ni splošno uporaben.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Več kot 7.000 tržnikov se odpravlja v Budimpešto – zakaj
3 min. branja

Več kot 7.000 tržnikov se odpravlja v Budimpešto – zakaj

Affiliate World Europe prihaja v Budimpešto 4. in 5. septembra 2025 v kongresno-razstavni center Hungexpo Budimpešta. Na tej najpomembnejši konferenci o affiliate marketingu se zberejo najboljši tržniki, oglaševalci in tehnološki inovatorji v panogi za dva dni mreženja, učenja in poslovne rasti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+