2 min. branja

Evropsko e-poslovanje kljub tržnim izzivom doseglo 887 milijard evrov 2023

Evropski sektor digitalnega e-poslovanja je v letu 2023 ostal odporen in se je povečal za 3 %, saj se je skupni promet B2C v e-trgovini povečal z 864 milijard evrov na 887 milijard evrov. Vendar pa ta širitev prikriva pomembne izzive za industrijo, v skladu z novim poročilom E-commerce Europe in Amsterdam University of Applied Sciences.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Evropsko e-poslovanje kljub tržnim izzivom doseglo 887 milijard evrov 2023
Vir: Depositphotos

Kljub pozitivni poti se je skupna stopnja rasti sektorja zmanjšala za 3% zaradi treh glavnih dejavnikov:

  • vztrajni inflacijski pritiski
  • močna konkurenca azijskih tržnih akterjev
  • tekoče izvajanje zelenega in digitalnega prehoda

Ti izzivi so privedli do zapletenega delovnega okolja za evropska podjetja e-trgovine. Tržno okolje razkriva velike regionalne razlike po vsej Evropi, kar poudarja nujno potrebo po usklajenem ukrepanju po vsej EU.

Poseben izziv izhaja iz nepovezanosti med povpraševanjem potrošnikov in gospodarsko realnostjo.

Medtem ko potrošniki vse bolj iščejo trajnostne izdelke, si zaradi zmanjšane kupne moči težko privoščijo trajnostne alternative po premijskih cenah.

The European digital e-commerce sector remained resilient in 2023, growing by 3% as total B2C e-commerce turnover increased from €864 billion to €887 billion.

Source: Ecommerce-europe.eu

Za reševanje teh vprašanj E-commerce Europe predlaga več ključnih reform. Njihova priporočila so osredotočena na ustvarjanje enakih konkurenčnih pogojev za akterje iz EU in zunaj EU ter učinkovitejše izvrševanje predpisov EU.

Organizacija poudarja pomen racionaliziranih informacijskih sistemov za potrošnike, bolj konkurenčnega okolja plačil na drobno in revidiranih davčnih politik.

V prihodnosti bo skrbno uravnoteženje različnih potreb deležnikov določilo uspeh sektorja. To vključuje:

  • pomoč malim in srednjim podjetjem , hkrati pa večjim akterjem omogoči dovolj prožnosti za izvajanje potrebnih sprememb
  • Poudarek na potencialu čezmejne trgovine ostaja ključnega pomena
  • stalni razvoj trajnostnih praks

Izvajanje” mora biti ključna beseda za novi mandat EU,” pravi E-commerce Europe in poudarja pomen pomoči podjetjem pri uravnoteženju skladnosti in gospodarske rasti.

Z razvojem sektorja bo ohranjanje zdravega ekosistema e-trgovanja ob hkratnem sprejemanju digitalnega in trajnostnega prehoda ključnega pomena za konkurenčnost evropskega trga.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU