2 min. branja

Evropsko e-poslovanje kljub tržnim izzivom doseglo 887 milijard evrov 2023

Evropski sektor digitalnega e-poslovanja je v letu 2023 ostal odporen in se je povečal za 3 %, saj se je skupni promet B2C v e-trgovini povečal z 864 milijard evrov na 887 milijard evrov. Vendar pa ta širitev prikriva pomembne izzive za industrijo, v skladu z novim poročilom E-commerce Europe in Amsterdam University of Applied Sciences.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Evropsko e-poslovanje kljub tržnim izzivom doseglo 887 milijard evrov 2023
Vir: Depositphotos

Kljub pozitivni poti se je skupna stopnja rasti sektorja zmanjšala za 3% zaradi treh glavnih dejavnikov:

  • vztrajni inflacijski pritiski
  • močna konkurenca azijskih tržnih akterjev
  • tekoče izvajanje zelenega in digitalnega prehoda

Ti izzivi so privedli do zapletenega delovnega okolja za evropska podjetja e-trgovine. Tržno okolje razkriva velike regionalne razlike po vsej Evropi, kar poudarja nujno potrebo po usklajenem ukrepanju po vsej EU.

Poseben izziv izhaja iz nepovezanosti med povpraševanjem potrošnikov in gospodarsko realnostjo.

Medtem ko potrošniki vse bolj iščejo trajnostne izdelke, si zaradi zmanjšane kupne moči težko privoščijo trajnostne alternative po premijskih cenah.

The European digital e-commerce sector remained resilient in 2023, growing by 3% as total B2C e-commerce turnover increased from €864 billion to €887 billion.

Source: Ecommerce-europe.eu

Za reševanje teh vprašanj E-commerce Europe predlaga več ključnih reform. Njihova priporočila so osredotočena na ustvarjanje enakih konkurenčnih pogojev za akterje iz EU in zunaj EU ter učinkovitejše izvrševanje predpisov EU.

Organizacija poudarja pomen racionaliziranih informacijskih sistemov za potrošnike, bolj konkurenčnega okolja plačil na drobno in revidiranih davčnih politik.

V prihodnosti bo skrbno uravnoteženje različnih potreb deležnikov določilo uspeh sektorja. To vključuje:

  • pomoč malim in srednjim podjetjem , hkrati pa večjim akterjem omogoči dovolj prožnosti za izvajanje potrebnih sprememb
  • Poudarek na potencialu čezmejne trgovine ostaja ključnega pomena
  • stalni razvoj trajnostnih praks

Izvajanje” mora biti ključna beseda za novi mandat EU,” pravi E-commerce Europe in poudarja pomen pomoči podjetjem pri uravnoteženju skladnosti in gospodarske rasti.

Z razvojem sektorja bo ohranjanje zdravega ekosistema e-trgovanja ob hkratnem sprejemanju digitalnega in trajnostnega prehoda ključnega pomena za konkurenčnost evropskega trga.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU