
Kljub pozitivni poti se je skupna stopnja rasti sektorja zmanjšala za 3% zaradi treh glavnih dejavnikov:
- vztrajni inflacijski pritiski
- močna konkurenca azijskih tržnih akterjev
- tekoče izvajanje zelenega in digitalnega prehoda
Ti izzivi so privedli do zapletenega delovnega okolja za evropska podjetja e-trgovine. Tržno okolje razkriva velike regionalne razlike po vsej Evropi, kar poudarja nujno potrebo po usklajenem ukrepanju po vsej EU.
Poseben izziv izhaja iz nepovezanosti med povpraševanjem potrošnikov in gospodarsko realnostjo.
Medtem ko potrošniki vse bolj iščejo trajnostne izdelke, si zaradi zmanjšane kupne moči težko privoščijo trajnostne alternative po premijskih cenah.

Source: Ecommerce-europe.eu
Za reševanje teh vprašanj E-commerce Europe predlaga več ključnih reform. Njihova priporočila so osredotočena na ustvarjanje enakih konkurenčnih pogojev za akterje iz EU in zunaj EU ter učinkovitejše izvrševanje predpisov EU.
Organizacija poudarja pomen racionaliziranih informacijskih sistemov za potrošnike, bolj konkurenčnega okolja plačil na drobno in revidiranih davčnih politik.
V prihodnosti bo skrbno uravnoteženje različnih potreb deležnikov določilo uspeh sektorja. To vključuje:
- pomoč malim in srednjim podjetjem , hkrati pa večjim akterjem omogoči dovolj prožnosti za izvajanje potrebnih sprememb
- Poudarek na potencialu čezmejne trgovine ostaja ključnega pomena
- stalni razvoj trajnostnih praks
“Izvajanje” mora biti ključna beseda za novi mandat EU,” pravi E-commerce Europe in poudarja pomen pomoči podjetjem pri uravnoteženju skladnosti in gospodarske rasti.
Z razvojem sektorja bo ohranjanje zdravega ekosistema e-trgovanja ob hkratnem sprejemanju digitalnega in trajnostnega prehoda ključnega pomena za konkurenčnost evropskega trga.