Razčlenimo številke
Članstva so se povečala za 7,5 % in dodala 4,7 milijona novih članov in do konca leta 2023 dosegla skupno 67,6 milijona. Ta rast ne predstavlja le okrevanja, temveč presega ravni pred COVID.
Enako impresivni so tudi podatki o prihodkih, saj se bodo prihodki povečali za 14 %, s čimer se bo skupno število povečalo na 31,8 milijarde evrov. Tudi to presega rekord, določen v letu pred pandemijo 2019.
Fitnes klubska pokrajina je zabeležila skromno 1,4-odstotno rast, ki zdaj znaša skoraj 65.000 objektov po vsej Evropi.
Vodilni na trgu in M&A dejavnost
Basic-Fit vodi paket s 3,8 milijona članov in 1.047 milijoni evrov prihodkov. RSG Group in PureGym sledita članskim številkam, David Lloyd in PureGym pa zaokrožujeta prve tri po prihodkih.
Najboljših 20 operaterjev je skupno povečalo svoje članstvo za 13 % na 17,4 milijona in povečalo prihodke za 19 % na 6,2 milijarde evrov. 12 večjih transakcij združitev in prevzemov v letu 2023 poudarja nadaljnje zaupanje vlagateljev v fizična podjetja.
Prodor na trg in potencial rasti
Članstvo v fitnes klubu zdaj predstavlja 8,4 % celotnega prebivalstva in 10,1% demografskih 15+. Te številke kažejo na precejšnje možnosti za rast, kar je ključni dejavnik strategij e-trgovanja, usmerjenih v ta sektor.
Vpogledi v vedenje potrošnikov
Poročilo vključuje ugotovitve obsežne potrošniške raziskave, ki je vključevala 11.000 udeležencev iz 19 držav. Podatki potrjujejo vzdržljivost modelov “hibrid ” ali “omni fitness”, trend, ki je še posebej pomemben za platforme za e-poslovanje, ki služijo tej industriji.
Pogled v prihodnost
Herman Rutgers, ambasador EuropeActive in soavtor poročila, izraža zaupanje, da bo do leta 2030 dosegel 100 milijonov članov zdravstvenega in fitnes centra. Ta ambiciozen cilj predlaga nadaljnjo širitev trga, kar predstavlja priložnosti za podjetja za trženje e-trgovine, ki delujejo v fitnes sektorju ali v njegovi bližini.
Za tiste, ki se ukvarjamo s trženjem e-trgovine, te ugotovitve poudarjajo pomen razumevanja trendov fitnesa zunaj spleta in njihovega vpliva na vedenje spletnih potrošnikov . Ker se meje med digitalnimi in fizičnimi izkušnjami telesne pripravljenosti še naprej brišejo, bo ohranjanje usklajenosti s to tržno dinamiko ključnega pomena za uspeh v razvijajočem se okolju e-trgovine na področju zdravja in telesne pripravljenosti.