3 min. branja

Evropski trg spletnih potovanj se povečuje, saj prevladujejo mobilne rezervacije

Z razširjenim dostopom do interneta in hitro povezljivostjo so spletne potovalne platforme postale glavni vir za načrtovanje in rezervacijo potovanj.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Evropski trg spletnih potovanj se povečuje, saj prevladujejo mobilne rezervacije
Vir: Depositphotos

Tovrstne platforme poskrbijo za različne interese sodobnih obiskovalcev in ponujajo široko paleto letalskih, nastanitvenih, turističnih in doživetnih možnosti. Kulturna raznolikost Evrope ima pomembno vlogo v sektorju spletnih potovanj, saj platforme skrbijo za lokalne trge ter zagotavljajo gradivo in storitve v številnih jezikih. Vzpon sodelovalnega gospodarstva in ekonomije delitve spreminja evropske potovalne navade, kar turistom omogoča, da se potopijo v lokalne skupnosti.

Pričakuje se, da se bo evropski potovalni spletni trg do leta 2029 hitro povečal na 131,94 milijarde USD. Združeno kraljestvo, pomembno svetovno poslovno središče, prevladuje na evropskem spletnem potovalnem trgu, spletne platforme pa imajo pomembno vlogo pri lažjih rezervacijah poslovnih potovanj. Te platforme ponujajo raznolik izbor nastanitve, kot so leti, stanovanja in vodeni izleti, ki ustrezajo različnim proračunom, slogom in interesom.

Povečano zanimanje za ekoturizem in trajnostne potovalne prakse v Združenem kraljestvu je povzročilo uporabo spletnih portalov za rezervacijo okolju prijaznih hotelov in dejavnosti.

Trg storitev na evropskem trgu internetnih potovanj je razdeljen na prevoz, potovalne nastanitve, počitniške pakete in druge. Kategorija potovalnih nastanitvenih storitev naj bi imela največjo CAGR v evropski spletni potovalni industriji. Naraščajoča priljubljenost izkustvenih potovanj je poudarila pomen nastanitve kot ključnega sestavnega dela potovanja.

Način rezervacije potovanj se spreminja

V zadnjih letih smo bili priča dramatičnemu premiku v tem, kako ljudje raziskujejo in rezervirajo svoja potovanja. Vse več nas poseže po telefonih, namesto da bi prižgali prenosnike.

Ker so pametni telefoni postali bistveni del našega življenja, smo jih vse bolj udobno uporabljali za skoraj vse – vključno z nakupi. To udobje v kombinaciji z udobjem, da imate potovalno agencijo v žepu, je privedlo do razcveta mobilnih potovalnih rezervacij, kot kaže poročilo MordorIntelligence.

Potovalna industrija se ni počasi ujela. V zadnjem desetletju smo bili priča popolni preobrazbi v načinu ponujanja potovalnih storitev. Spletne potovalne agencije so se razvile v vse na enem mestu, ki ponujajo vse od letov do hotelskih rezervacij do lokalnih izkušenj, vse prek ene same mobilne aplikacije, ki je enostavna za uporabo.

Ta premik predstavlja pravo potovanje za postopek rezervacije potovanja. Prešli smo od osebnih rezervacij v potovalnih agencijah do spletnih rezervacij na naših domačih računalnikih, zdaj pa vstopamo v dobo mobilne platforme. To je tako, kot da bi imeli potovalnega agenta, vodnika in pisarno za rezervacije, vse v eni napravi, ki se prilega v žep.

Skratka, evropski trg spletnih potovanj doživlja znatno rast, ki ga poganjajo razširjen dostop do interneta in spreminjajoče se želje potrošnikov. Industrija skrbi za različne potrebe potnikov, od poslovnih potovanj do okolju prijaznih izkušenj, pri čemer je Združeno kraljestvo vodilno na trgu.

Ključni dejavnik te rasti je dramatičen premik v tem, kako ljudje raziskujejo in rezervirajo svoja potovanja. Pametni telefoni so postali bistvena orodja za načrtovanje potovanj, ki ponujajo udobje potovalne agencije v žepu. To je privedlo do razcveta mobilnih potovalnih rezervacij, saj so se spletne potovalne agencije razvile v vse na enem mestu prek enostavnih mobilnih aplikacij.

Ta razcvet predstavlja pomembno priložnost za e-poslovanje in strategije digitalnega trženja , da zajamejo in pritegnejo rastoče spletno potovalno občinstvo. Ker se industrija še naprej prilagaja evropski kulturni raznolikosti in razvijajočim se potovalnim trendom, vključno z vzponom ekoturizma in trajnostnih potovalnih praks, je jasno, da je prihodnost rezervacij potovanj vse bolj digitalna in osredotočena na mobilne naprave.

Delite članek
Podobni članki
Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025
19 min. branja

Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025

Izkušnje s številnimi e-trgovinami kažejo, kako tehnologija in odnosi spodbujajo rast. Za leto 2025 preverjene strategije vključujejo SEO, umetno inteligenco, vsebinsko trženje, PPC in gradnjo skupnosti – za večino sta potrebna le čas in trud, ne pa veliki proračuni. Ker je umetna inteligenca zdaj nujna za ohranjanje konkurenčnosti, si oglejmo najučinkovitejše pristope strokovnjaka podjetja Selltoro, […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+