3 min. branja

Evropski trg spletnih potovanj se povečuje, saj prevladujejo mobilne rezervacije

Z razširjenim dostopom do interneta in hitro povezljivostjo so spletne potovalne platforme postale glavni vir za načrtovanje in rezervacijo potovanj.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Evropski trg spletnih potovanj se povečuje, saj prevladujejo mobilne rezervacije
Vir: Depositphotos

Tovrstne platforme poskrbijo za različne interese sodobnih obiskovalcev in ponujajo široko paleto letalskih, nastanitvenih, turističnih in doživetnih možnosti. Kulturna raznolikost Evrope ima pomembno vlogo v sektorju spletnih potovanj, saj platforme skrbijo za lokalne trge ter zagotavljajo gradivo in storitve v številnih jezikih. Vzpon sodelovalnega gospodarstva in ekonomije delitve spreminja evropske potovalne navade, kar turistom omogoča, da se potopijo v lokalne skupnosti.

Pričakuje se, da se bo evropski potovalni spletni trg do leta 2029 hitro povečal na 131,94 milijarde USD. Združeno kraljestvo, pomembno svetovno poslovno središče, prevladuje na evropskem spletnem potovalnem trgu, spletne platforme pa imajo pomembno vlogo pri lažjih rezervacijah poslovnih potovanj. Te platforme ponujajo raznolik izbor nastanitve, kot so leti, stanovanja in vodeni izleti, ki ustrezajo različnim proračunom, slogom in interesom.

Povečano zanimanje za ekoturizem in trajnostne potovalne prakse v Združenem kraljestvu je povzročilo uporabo spletnih portalov za rezervacijo okolju prijaznih hotelov in dejavnosti.

Trg storitev na evropskem trgu internetnih potovanj je razdeljen na prevoz, potovalne nastanitve, počitniške pakete in druge. Kategorija potovalnih nastanitvenih storitev naj bi imela največjo CAGR v evropski spletni potovalni industriji. Naraščajoča priljubljenost izkustvenih potovanj je poudarila pomen nastanitve kot ključnega sestavnega dela potovanja.

Način rezervacije potovanj se spreminja

V zadnjih letih smo bili priča dramatičnemu premiku v tem, kako ljudje raziskujejo in rezervirajo svoja potovanja. Vse več nas poseže po telefonih, namesto da bi prižgali prenosnike.

Ker so pametni telefoni postali bistveni del našega življenja, smo jih vse bolj udobno uporabljali za skoraj vse – vključno z nakupi. To udobje v kombinaciji z udobjem, da imate potovalno agencijo v žepu, je privedlo do razcveta mobilnih potovalnih rezervacij, kot kaže poročilo MordorIntelligence.

Potovalna industrija se ni počasi ujela. V zadnjem desetletju smo bili priča popolni preobrazbi v načinu ponujanja potovalnih storitev. Spletne potovalne agencije so se razvile v vse na enem mestu, ki ponujajo vse od letov do hotelskih rezervacij do lokalnih izkušenj, vse prek ene same mobilne aplikacije, ki je enostavna za uporabo.

Ta premik predstavlja pravo potovanje za postopek rezervacije potovanja. Prešli smo od osebnih rezervacij v potovalnih agencijah do spletnih rezervacij na naših domačih računalnikih, zdaj pa vstopamo v dobo mobilne platforme. To je tako, kot da bi imeli potovalnega agenta, vodnika in pisarno za rezervacije, vse v eni napravi, ki se prilega v žep.

Skratka, evropski trg spletnih potovanj doživlja znatno rast, ki ga poganjajo razširjen dostop do interneta in spreminjajoče se želje potrošnikov. Industrija skrbi za različne potrebe potnikov, od poslovnih potovanj do okolju prijaznih izkušenj, pri čemer je Združeno kraljestvo vodilno na trgu.

Ključni dejavnik te rasti je dramatičen premik v tem, kako ljudje raziskujejo in rezervirajo svoja potovanja. Pametni telefoni so postali bistvena orodja za načrtovanje potovanj, ki ponujajo udobje potovalne agencije v žepu. To je privedlo do razcveta mobilnih potovalnih rezervacij, saj so se spletne potovalne agencije razvile v vse na enem mestu prek enostavnih mobilnih aplikacij.

Ta razcvet predstavlja pomembno priložnost za e-poslovanje in strategije digitalnega trženja , da zajamejo in pritegnejo rastoče spletno potovalno občinstvo. Ker se industrija še naprej prilagaja evropski kulturni raznolikosti in razvijajočim se potovalnim trendom, vključno z vzponom ekoturizma in trajnostnih potovalnih praks, je jasno, da je prihodnost rezervacij potovanj vse bolj digitalna in osredotočena na mobilne naprave.

Zadnje iz kategorije Digitalno in spletno trženje
Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+