3 min. branja

Evropske tržnice e-trgovine: najboljše platforme v letu 2024

Evropski trgi e-trgovine spreminjajo maloprodajo, kažejo podatki platforme za upravljanje pregledov Gominga. Samo na Amazonu se vsako minuto proda več kot 2.700 izdelkov, medtem ko 80% množičnega prometa Zalanda prihaja iz mobilnih naprav, kar kaže, kako se spletne nakupovalne navade hitro razvijajo. Najboljši trgi v regiji preoblikujejo trgovino, saj se potrošniki vse bolj obračajo na digitalne platforme, ki ponujajo obsežno paleto izdelkov, konkurenčne cene in možnosti dostave naslednji dan.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Evropske tržnice e-trgovine: najboljše platforme v letu 2024
Vir: Depositphotos

Vodilni na trgu

Amazon

Amazon prevladuje v evropskem okolju e-trgovine in privablja 1,2 milijarde mesečnih obiskovalcev samo iz petih najboljših držav. Z več kot 86.000 aktivnimi prodajalci tretjih oseb na evropskih trgih in impresivnimi 2.700 izdelki, prodanimi vsako minuto, Amazon vodi z možnostmi hitre dostave in konkurenčnimi cenami.

eBay

Tesno sledi eBay na drugem mestu s 463 milijoni mesečnih obiskovalcev, še posebej močnim v Združenem kraljestvu, sledi 147,8 milijona iz Nemčije, 46,9 milijona iz Italije, 24,2 milijona iz Francije in 11,7 milijona iz Španije.

Allegro

Allegro si je zagotovil tretje mesto, saj ponuja B2B in C2B storitve v različnih kategorijah. Z 290 milijoni razpoložljivih izdelkov Allegro privabi 209 milijonov mesečnih obiskovalcev in ohranja 10-odstotno stopnjo konverzije.

Zalando

Zalando prevladuje v modnem sektorju kot četrti največji evropski trg, ki mesečno privabi 121 milijonov obiskovalcev. Deluje v večini Evrope, vsebuje 600.000+ izdelkov več kot 2.500 blagovnih znamk in ustvari 430 milijonov ogledov mesečno. Predvsem 80% prometa prihaja iz mobilnih naprav.

Kaufland

Kaufland.de se pojavlja kot vodilni nemški trg hrane in pijače, ki upravlja 1.000+ trgovin v osmih državah. Uspešno so se razširili preko živil in izzvali uveljavljene igralce, kot je Amazon.

Top 10 E-commerce Online Marketplaces in Europe 2024

Source: Gominga.com

Ključne tržne statistike po državah

Združeno kraljestvo: Potencialne stranke pri spletnem nakupovanju, pri čemer Amazon in eBay nadzorujeta približno 90% spletne prodaje

Nemčija: drugi največji trg, ki naj bi v letu 2023 znašal 109 milijard evrov

  • 67,9 milijona spletnih nakupovalcev
  • Ključni igralci: AliExpress, Cdiscount, eBay, Fnac/Darty, La Redoute, Veepee

Španija: 33,82 milijona uporabnikov

Vodilni na trgu: Amazon, El Corte Inglés, AliExpress, Temu

Italija: Močna prisotnost na trgu prevladujeta Amazon in Temu

Trendi v industriji

  • Evropa je tretji največji sektor e-poslovanja na svetu
  • Naraščajoča priljubljenost spletnih tržnic B2B
  • Povečanje privlačnosti trgovcev na svetovnem trgu
  • Prevlada mobilnega nakupovanja
  • Vse večji pomen platform za upravljanje pregledov za vpogled v trg
  • Napovedi hitre rasti v vseh segmentih

Evropsko področje e-poslovanja združuje uveljavljene velikane z inovativnimi novinci in ustvarja dinamičen trg, ki služi različnim potrebam potrošnikov v različnih regijah in kategorijah.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+