3 min. branja

Evropske tržnice e-trgovine: najboljše platforme v letu 2024

Evropski trgi e-trgovine spreminjajo maloprodajo, kažejo podatki platforme za upravljanje pregledov Gominga. Samo na Amazonu se vsako minuto proda več kot 2.700 izdelkov, medtem ko 80% množičnega prometa Zalanda prihaja iz mobilnih naprav, kar kaže, kako se spletne nakupovalne navade hitro razvijajo. Najboljši trgi v regiji preoblikujejo trgovino, saj se potrošniki vse bolj obračajo na digitalne platforme, ki ponujajo obsežno paleto izdelkov, konkurenčne cene in možnosti dostave naslednji dan.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Evropske tržnice e-trgovine: najboljše platforme v letu 2024
Vir: Depositphotos

Vodilni na trgu

Amazon

Amazon prevladuje v evropskem okolju e-trgovine in privablja 1,2 milijarde mesečnih obiskovalcev samo iz petih najboljših držav. Z več kot 86.000 aktivnimi prodajalci tretjih oseb na evropskih trgih in impresivnimi 2.700 izdelki, prodanimi vsako minuto, Amazon vodi z možnostmi hitre dostave in konkurenčnimi cenami.

eBay

Tesno sledi eBay na drugem mestu s 463 milijoni mesečnih obiskovalcev, še posebej močnim v Združenem kraljestvu, sledi 147,8 milijona iz Nemčije, 46,9 milijona iz Italije, 24,2 milijona iz Francije in 11,7 milijona iz Španije.

Allegro

Allegro si je zagotovil tretje mesto, saj ponuja B2B in C2B storitve v različnih kategorijah. Z 290 milijoni razpoložljivih izdelkov Allegro privabi 209 milijonov mesečnih obiskovalcev in ohranja 10-odstotno stopnjo konverzije.

Zalando

Zalando prevladuje v modnem sektorju kot četrti največji evropski trg, ki mesečno privabi 121 milijonov obiskovalcev. Deluje v večini Evrope, vsebuje 600.000+ izdelkov več kot 2.500 blagovnih znamk in ustvari 430 milijonov ogledov mesečno. Predvsem 80% prometa prihaja iz mobilnih naprav.

Kaufland

Kaufland.de se pojavlja kot vodilni nemški trg hrane in pijače, ki upravlja 1.000+ trgovin v osmih državah. Uspešno so se razširili preko živil in izzvali uveljavljene igralce, kot je Amazon.

Top 10 E-commerce Online Marketplaces in Europe 2024

Source: Gominga.com

Ključne tržne statistike po državah

Združeno kraljestvo: Potencialne stranke pri spletnem nakupovanju, pri čemer Amazon in eBay nadzorujeta približno 90% spletne prodaje

Nemčija: drugi največji trg, ki naj bi v letu 2023 znašal 109 milijard evrov

  • 67,9 milijona spletnih nakupovalcev
  • Ključni igralci: AliExpress, Cdiscount, eBay, Fnac/Darty, La Redoute, Veepee

Španija: 33,82 milijona uporabnikov

Vodilni na trgu: Amazon, El Corte Inglés, AliExpress, Temu

Italija: Močna prisotnost na trgu prevladujeta Amazon in Temu

Trendi v industriji

  • Evropa je tretji največji sektor e-poslovanja na svetu
  • Naraščajoča priljubljenost spletnih tržnic B2B
  • Povečanje privlačnosti trgovcev na svetovnem trgu
  • Prevlada mobilnega nakupovanja
  • Vse večji pomen platform za upravljanje pregledov za vpogled v trg
  • Napovedi hitre rasti v vseh segmentih

Evropsko področje e-poslovanja združuje uveljavljene velikane z inovativnimi novinci in ustvarja dinamičen trg, ki služi različnim potrebam potrošnikov v različnih regijah in kategorijah.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+