2 min. branja

Evropska potrošniška združenja so se spravila na kitajskega trgovca na drobno Temu

Način, kako kitajski trgovci v e-trgovini obravnavajo vsebino na svojih platformah, je vse bolj pod drobnogledom.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Evropska potrošniška združenja so se spravila na kitajskega trgovca na drobno Temu
Vir: Reuters

Temu, aplikaciji za prodajo popustov, ki je v lasti kitajskega velikana v e-trgovini PDD Holdings, se pritožujejo potrošniki, da njegove poslovne prakse kršijo nov evropski zakon o spletnih vsebinah. Direktiva Evropske unije o digitalnih storitvah od spletnih tržnic in posrednikov zahteva, da se na svojih platformah borijo proti nezakoniti in škodljivi vsebini ter ponarejenim izdelkom. Vseevropska potrošniška organizacija BEUC je sporočila, da je vložila pritožbo pri Evropski komisiji, 17 njenih članic v državah, vključno s Francijo, Italijo in Nizozemsko, pa je prav tako vložilo pritožbe pri svojih nacionalnih organih.

“Temu se tu godi krivica, saj krši zakon EU o digitalnih storitvah,” je v izjavi dejala generalna direktorica BEUC Monique Goyens.

Temu, ki je na trg EU vstopil pred nekaj več kot letom dni, je dejal, da svoje storitve aktivno prilagaja lokalnim praksam in željam ter da je zavezan k popolni skladnosti z zakoni in predpisi trgov, na katerih deluje.

“Kar zadeva pritožbo BEUC, jo jemljemo zelo resno in jo bomo temeljito preučili. Upamo, da bomo nadaljevali dialog z ustreznimi zainteresiranimi stranmi, da bi izboljšali storitve podjetja Temu za potrošnike,” je podjetje zapisalo v izjavi.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU