2 min. branja

Evropska potrošniška združenja so se spravila na kitajskega trgovca na drobno Temu

Način, kako kitajski trgovci v e-trgovini obravnavajo vsebino na svojih platformah, je vse bolj pod drobnogledom.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Evropska potrošniška združenja so se spravila na kitajskega trgovca na drobno Temu
Vir: Reuters

Temu, aplikaciji za prodajo popustov, ki je v lasti kitajskega velikana v e-trgovini PDD Holdings, se pritožujejo potrošniki, da njegove poslovne prakse kršijo nov evropski zakon o spletnih vsebinah. Direktiva Evropske unije o digitalnih storitvah od spletnih tržnic in posrednikov zahteva, da se na svojih platformah borijo proti nezakoniti in škodljivi vsebini ter ponarejenim izdelkom. Vseevropska potrošniška organizacija BEUC je sporočila, da je vložila pritožbo pri Evropski komisiji, 17 njenih članic v državah, vključno s Francijo, Italijo in Nizozemsko, pa je prav tako vložilo pritožbe pri svojih nacionalnih organih.

“Temu se tu godi krivica, saj krši zakon EU o digitalnih storitvah,” je v izjavi dejala generalna direktorica BEUC Monique Goyens.

Temu, ki je na trg EU vstopil pred nekaj več kot letom dni, je dejal, da svoje storitve aktivno prilagaja lokalnim praksam in željam ter da je zavezan k popolni skladnosti z zakoni in predpisi trgov, na katerih deluje.

“Kar zadeva pritožbo BEUC, jo jemljemo zelo resno in jo bomo temeljito preučili. Upamo, da bomo nadaljevali dialog z ustreznimi zainteresiranimi stranmi, da bi izboljšali storitve podjetja Temu za potrošnike,” je podjetje zapisalo v izjavi.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+