2 min. branja

Euro 2024: kjer se nogometna strast sreča z močjo svetovne blagovne znamke

Nogometni navijači po vsem svetu brenčijo od navdušenja, ko se začne UEFA Euro 2024. To ni samo kateri koli športni dogodek - to je praznovanje, ki združuje narode in celo velike blagovne znamke se vključujejo v akcijo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Euro 2024: kjer se nogometna strast sreča z močjo svetovne blagovne znamke
Vir: Depositphotos

Predstavljajte si, da hodite po ulici v dresu svoje najljubše ekipe in ponosno prikazujete svoje nacionalne barve. Po zaslugi sponzorjev, kot je Adidas, je te sanje lažje kot kdaj koli prej. Postavili so posebno spletno trgovino , kjer lahko na igrišču zgrabite natančne uniforme, ki jih nosijo vaši junaki.

Toda navdušenje se tu ne ustavi. Aliexpress, uradna tržnica turnirja, popelje angažiranost navijačev na naslednjo raven. Gostijo zabavna tekmovanja, kjer lahko srečni zmagovalci dosežejo vstopnice za ogled tekem v živo! In za tiste, ki gledamo od doma, Alipay+ skrbi, da lahko z enim samim dotikom telefonov enostavno kupimo vso našo opremo Euro 2024.

Celo tehnološki velikani, kot je Atos , se pridružujejo nogometni mrzlici in prinašajo svoje strokovno znanje o kibernetski varnosti, da bo turnir potekal gladko. In če načrtujete potovanje, da bi osebno ujeli igro, Booking.com ima hrbet s posebnimi ponudbami nastanitev v mestih gostiteljicah.



Za ekološko osveščene oboževalce BYD ponuja zelene možnosti prevoza, kar olajša navijanje za vašo ekipo, hkrati pa navijanje za planet. In kdo bi lahko pozabil Coca-Colo? Ustvarili so posebno aplikacijo, kjer lahko igrate igre, osvojite nagrade in morda celo ujamete izlet v finale v Berlinu!

Vendar ne gre samo za velika imena. Vključena so tudi lokalna podjetja . Nemški supermarket Lidl v bližini stadionov postavlja območja navijačev in ustvarja prostore, kjer se navijači lahko združijo in delijo navdušenje.

Za spletne trgovce je UEFA Euro 2024 kot ultimativna igra moči. To je priložnost , da dosežete nove stranke, zgradite zvestobo blagovni znamki in dosežete velike rezultate na trgih, do katerih morda še nikoli niso dostopali. Od zbirateljskih predmetov omejene izdaje do virtualnih izkušenj oboževalcev – možnosti so neskončne kot kazenski streli.

Z ocenjenimi 5 milijardami gledalcev , ki se prijavljajo, Euro 2024 ni le praznovanje športa – je dokaz našega povezanega sveta. Prikazuje, kako lahko blagovne znamke s čarobnostjo e-trgovine združijo oboževalce prek meja in kultur, vse v imenu nogometa.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+