2 min. branja

El Corte Inglés v tretjem letu rasti beleži rekordni dobiček v višini 512 milijonov evrov

Španska maloprodajna družba El Corte Inglés je v letu 2024 dosegla dobre finančne rezultate in že tretje leto zapored znatno izboljšala dobičkonosnost. Po podatkih portala Ecommerce-news.es podjetje z impresivno rastjo prihodkov in marže nadaljuje svojo uspešno popotresno preobrazbo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
El Corte Inglés v tretjem letu rasti beleži rekordni dobiček v višini 512 milijonov evrov
Vir: Depositphotos: Photo by ventanamedia (edited in Canva Pro)

Spanish retail continues its successful post-pandemic transformation, achieving strong financial results for 2024. Družba je zabeležila čisti dobiček v višini 512 milijonov evrov, kar pomeni 6,7-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom. Še bolj impresiven je ponavljajoči se dobiček, ki je dosegel 470 milijonov evrov31-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2023 in več kot dvakratnik vrednosti iz leta 2022. Skupni prihodki skupine so se z 2-odstotno rastjo povzpeli na 16,675 milijarde evrov.

Visoka uspešnost na vseh ključnih področjih

Izrazito pozitiven trend se nadaljuje tudi pri operativnih kazalnikih. EBITDA se je povečal za 11,9 % na 1,209 milijarde evrov, s čimer je El Corte Inglés že tretje leto zapored zabeležil dvomestno rast tega ključnega kazalnika. Marža EBITDA se je povečala na 8,2 %.

el corte

Source: ecommerce-news.es

Bruto marža podjetja se je povečala za 4,5 % na 4,966 milijarde evrov, kar predstavlja 33,6 % celotne prodaje – skoraj eno odstotno točko več kot v prejšnjem letu. K tej rasti je prispevala zlasti dobra uspešnost blagovnih znamk lastnih blagovnih znamk.

Rast v vseh oddelkih

Kljub zmernejšemu drugemu polletju, ki se je ujemalo s trendi v maloprodajnem sektorju, so vsa poslovna področja družbe El Corte Inglés zabeležila izboljšanje v primerjavi z letom 2023. Še posebej dobro sta se odrezala modni in lepotni segment. Podjetje vstopa v obdobje 2025-2026 z optimističnimi obeti v vseh divizijah. Pričakuje se tudi predstavitev novega strateškega načrta generalnega direktorja Gastóna Bottazzinija, ki bo družbo El Corte Inglés postavil v položaj za nadaljnjo rast v razvijajočem se maloprodajnem okolju.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU