
Spanish retail continues its successful post-pandemic transformation, achieving strong financial results for 2024. Družba je zabeležila čisti dobiček v višini 512 milijonov evrov, kar pomeni 6,7-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom. Še bolj impresiven je ponavljajoči se dobiček, ki je dosegel 470 milijonov evrov – 31-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2023 in več kot dvakratnik vrednosti iz leta 2022. Skupni prihodki skupine so se z 2-odstotno rastjo povzpeli na 16,675 milijarde evrov.
Visoka uspešnost na vseh ključnih področjih
Izrazito pozitiven trend se nadaljuje tudi pri operativnih kazalnikih. EBITDA se je povečal za 11,9 % na 1,209 milijarde evrov, s čimer je El Corte Inglés že tretje leto zapored zabeležil dvomestno rast tega ključnega kazalnika. Marža EBITDA se je povečala na 8,2 %.

Source: ecommerce-news.es
Bruto marža podjetja se je povečala za 4,5 % na 4,966 milijarde evrov, kar predstavlja 33,6 % celotne prodaje – skoraj eno odstotno točko več kot v prejšnjem letu. K tej rasti je prispevala zlasti dobra uspešnost blagovnih znamk lastnih blagovnih znamk.
Rast v vseh oddelkih
Kljub zmernejšemu drugemu polletju, ki se je ujemalo s trendi v maloprodajnem sektorju, so vsa poslovna področja družbe El Corte Inglés zabeležila izboljšanje v primerjavi z letom 2023. Še posebej dobro sta se odrezala modni in lepotni segment. Podjetje vstopa v obdobje 2025-2026 z optimističnimi obeti v vseh divizijah. Pričakuje se tudi predstavitev novega strateškega načrta generalnega direktorja Gastóna Bottazzinija, ki bo družbo El Corte Inglés postavil v položaj za nadaljnjo rast v razvijajočem se maloprodajnem okolju.