Modne naročniške storitve
Kljub inovativnosti so se modni naročniški paketi le zmerno uveljavili; 5 % britanskih kupcev modnih e-trgovin se odloča za naročnino na pakete z dodatki, 8 % pa za pakete z oblačili in obutvijo. Ko je podjetje Stitch Fix, pomemben igralec od leta 2019, leta 2023 napovedalo odhod s trga Združenega kraljestva, pri čemer je navedlo makroekonomske pritiske, je opozorilo na težave na trgu. Naročnine, ki se osredotočajo na dostavo, pa so uspešnejše; 26,7 % modnih kupcev ima letne naročnine za boljše storitve dostave. Ker se pričakovanja potrošnikov glede priročnih nakupovalnih izkušenj povečujejo, imajo ti naročniki koristi predvsem od brezplačne dostave (83,6 %) in možnosti hitre dostave (68,4 %).
Razvoj plačilnih metod v e-trgovini z modnimi izdelki
Pri preferencah glede plačil je opaziti tako stalnost kot tudi spremembe. Ker 92 % potrošnikov uporablja debetne ali kreditne kartice, so tradicionalni načini plačevanja še vedno priljubljeni, vendar postajajo vse bolj priljubljene digitalne alternative. 61 % kupcev modnih izdelkov uporablja storitve tretjih oseb za plačevanje, kot je PayPal, 36 % potrošnikov pa zdaj uporablja mobilna plačila, katerih priljubljenost se je podvojila.
Vzpon storitev “Kupi zdaj in plačaj pozneje
Še posebej zanimiv trend je opazen v industriji storitev Kupi zdaj, plačaj pozneje(Buy Now Pay Later– BNPL). Čeprav se je uporaba rahlo zmanjšala s 25 % na 23 %, se je trg znatno povečal, saj se je od leta 2020 početveril.
Po napovedih bo leta 2023 prek storitev BNPL presegel 16,7 milijarde funtov, porabljenih leta 2023, in letos dosegel 30 milijard funtov.
Ob upoštevanju etičnih posojilnih standardov so veliki modni trgovci na drobno sprejeli možnosti BNPL. Kupci lahko na primer razdelijo plačila na več obrokov s prilagodljivimi plačilnimi načrti podjetja Shein prek družb Klarna in Clearpay. Podobno tudi podjetje ASOS ponuja več obročnih načrtov, vendar so na njihovih plačilnih straneh vidno prikazana opozorila o odgovornem trošenju. Spreminjajoča se plačilna krajina je odraz širših sprememb v vedenju potrošnikov in finančnih preferenc, čeprav trgovci na drobno poudarjajo vrednost skrbnega trošenja pri uporabi možnosti odloženih plačil.