2 min. branja

E-trgovina z modnimi oblačili v Združenem kraljestvu 2024: BNPL Rast in trendi naročnin

Na trgu e-trgovine z modnimi oblačili v Združenem kraljestvu se bistveno spreminja način, kako kupci kupujejo in plačujejo svoja oblačila. Po podatkih podjetja InternetRetailing se v tej panogi dogajajo opazne spremembe, ki so posledica zanimivih trendov na področju naročniških storitev, želja po dostavi in načinov plačila.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
E-trgovina z modnimi oblačili v Združenem kraljestvu 2024: BNPL Rast in trendi naročnin
Vir: Depositphotos

Modne naročniške storitve

Kljub inovativnosti so se modni naročniški paketi le zmerno uveljavili; 5 % britanskih kupcev modnih e-trgovin se odloča za naročnino na pakete z dodatki, 8 % pa za pakete z oblačili in obutvijo. Ko je podjetje Stitch Fix, pomemben igralec od leta 2019, leta 2023 napovedalo odhod s trga Združenega kraljestva, pri čemer je navedlo makroekonomske pritiske, je opozorilo na težave na trgu. Naročnine, ki se osredotočajo na dostavo, pa so uspešnejše; 26,7 % modnih kupcev ima letne naročnine za boljše storitve dostave. Ker se pričakovanja potrošnikov glede priročnih nakupovalnih izkušenj povečujejo, imajo ti naročniki koristi predvsem od brezplačne dostave (83,6 %) in možnosti hitre dostave (68,4 %).

Razvoj plačilnih metod v e-trgovini z modnimi izdelki

Pri preferencah glede plačil je opaziti tako stalnost kot tudi spremembe. Ker 92 % potrošnikov uporablja debetne ali kreditne kartice, so tradicionalni načini plačevanja še vedno priljubljeni, vendar postajajo vse bolj priljubljene digitalne alternative. 61 % kupcev modnih izdelkov uporablja storitve tretjih oseb za plačevanje, kot je PayPal, 36 % potrošnikov pa zdaj uporablja mobilna plačila, katerih priljubljenost se je podvojila.

fashion uk - payment methods

Source: Internetretailing

Vzpon storitev “Kupi zdaj in plačaj pozneje

Še posebej zanimiv trend je opazen v industriji storitev Kupi zdaj, plačaj pozneje(Buy Now Pay Later– BNPL). Čeprav se je uporaba rahlo zmanjšala s 25 % na 23 %, se je trg znatno povečal, saj se je od leta 2020 početveril.

Po napovedih bo leta 2023 prek storitev BNPL presegel 16,7 milijarde funtov, porabljenih leta 2023, in letos dosegel 30 milijard funtov.

Ob upoštevanju etičnih posojilnih standardov so veliki modni trgovci na drobno sprejeli možnosti BNPL. Kupci lahko na primer razdelijo plačila na več obrokov s prilagodljivimi plačilnimi načrti podjetja Shein prek družb Klarna in Clearpay. Podobno tudi podjetje ASOS ponuja več obročnih načrtov, vendar so na njihovih plačilnih straneh vidno prikazana opozorila o odgovornem trošenju. Spreminjajoča se plačilna krajina je odraz širših sprememb v vedenju potrošnikov in finančnih preferenc, čeprav trgovci na drobno poudarjajo vrednost skrbnega trošenja pri uporabi možnosti odloženih plačil.

Delite članek
Podobni članki
Meta sodeluje z eBayem: Novo obdobje za Facebook Marketplace
2 min. branja

Meta sodeluje z eBayem: Novo obdobje za Facebook Marketplace

Meta sodeluje z eBayem. To prelomno partnerstvo bo Facebookovi tržnici omogočilo neposredno prikazovanje eBayevih ponudb, poroča CNBC. Ta strateška poteza je odgovor na novembrsko odločitev Evropske komisije, ki je družbi Meta zaradi kršitve protimonopolnih predpisov EU naložila globo v višini 797 milijonov EUR.

Preberite članek
Nova pravila Meta: Dramatičen premik v pristopu k moderiranju vsebin
2 min. branja

Nova pravila Meta: Dramatičen premik v pristopu k moderiranju vsebin

Meta nova pravila spreminjajo platformo, saj je Facebook, matično podjetje Instagrama, napovedal korenite spremembe svojih pravil za moderiranje vsebin v Združenih državah Amerike. Najpomembnejša sprememba je ukinitev neodvisnega programa za preverjanje dejstev, ki ga bo nadomestil sistem, ki ga vodi skupnost, podoben X-ovemu sistemu Community Notes. Do te odločitve prihaja, ko si Mark Zuckerberg prizadeva […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+