2 min. branja

Družba SHEIN se je pridružila carinskemu pilotu za večjo preglednost uvoza

PodjetjeSHEIN, ki se ukvarja z e-trgovino z modnimi oblačili, je sporočilo, da bo sodelovalo v pilotnem programu za podatke iz oddelka 321 ameriške carinske in mejne zaščite (CBP). To dejanje pomeni bistveno spremembo v preglednosti svetovne e-trgovine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Družba SHEIN se je pridružila carinskemu pilotu za večjo preglednost uvoza
Vir: Depositphotos

SHEIN se je prostovoljno pridružil programu, ki podjetjem omogoča, da predložijo več podrobnosti o uvoznih pošiljkah, ki prihajajo v Združene države. Poleg pospeševanja dostave zakonitih pošiljk e-trgovine z nizko vrednostjo. Glavni cilj je izboljšati varovala pred nevarnim ali nezakonitim blagom, ki vstopa na trg ZDA.

Izvršni predsednik družbe SHEIN Donald Tang je dejal: “Naša vključitev v pilotni program podatkov iz oddelka 321 potrjuje standarde preglednosti in skladnosti družbe SHEIN.”

“Z zagotavljanjem podrobnejših informacij o vsebini vsakega paketa lahko razbremenimo službo CBP in ji omogočimo, da se osredotoči na ohranjanje učinkovitega pretoka zakonite trgovine, zaščito javne varnosti, ameriškega gospodarstva in, kar je najpomembneje, ameriških potrošnikov.”

Pozitivni rezultati so bili doseženi v prvih 30 dneh sodelovanja v programu. Urad CBP je potrdil, da so bili ustrezni podatki v zvezi z uvoznimi pošiljkami od podjetja SHEIN uspešno prejeti in da med celotnim postopkom ni bilo zamud ali tehničnih težav. Predsednik in izvršni direktor Ameriškega združenja za oblačila in obutev (AAFA) Steve Lamar je poudaril pomen tega ukrepa z besedami:

“Ko se bomo ozrli nazaj, bomo videli, da je to trenutek, ko so dobavne verige, logistika in celotna industrija postali preglednejši kot kdaj koli prej.”

Ta razvoj kaže na možen trend večje preglednosti v svetovni trgovini za evropski trg e-trgovine. Uspešno izvajanje v ZDA bi lahko navdihnilo podobne pobude EU, kar bi vodilo k večji učinkovitosti carin in varstvu potrošnikov na evropskih trgih. Program poudarja bistveno sodelovanje javnega in zasebnega sektorja v svetovni trgovini ter evropskim podjetjem e-trgovine zagotavlja model za regulativno sodelovanje.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+