3 min. branja

Družba Shein pridobila odobritev Združenega kraljestva za londonsko prvo javno ponudbo delnic

Po informacijah, ki jih je objavil portal Businessoffashion.com, je modni velikan Shein, znan po svojih zelo dostopnih oblačilih, dosegel pomemben mejnik na poti do javne prodaje. Britanski organ za finančno poslovanje (FCA) je dal zeleno luč za načrtovano prvo javno ponudbo delnic (IPO) v Londonu. Do te novice je prišlo, potem ko je podjetje junija lani britanskemu regulatorju zaupno predložilo potrebne dokumente. Vendar Sheinova pot na borzo ne bo potekala brez izzivov. Podjetje, ki v več kot 150 državah po svetu prodaja obleke za 10 dolarjev in kavbojke za 12 dolarjev, se sooča z več ovirami.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Družba Shein pridobila odobritev Združenega kraljestva za londonsko prvo javno ponudbo delnic
Vir: Depositphotos

Podjetje s sedežem v Singapurju, ki se je leta 2022 preselilo iz Nanjinga, se zdaj sooča z dodatnim izzivom pridobitve odobritve pekinških finančnih nadzornikov. Kljub preselitvi podjetja je družba Shein še vedno vpeta v kitajski regulativni okvir za kotiranje na offshore trgih, saj njena obsežna proizvodna mreža deluje predvsem prek kitajskih pogodbenikov.

Transatlantski gospodarski pritiski

Prizadevanja podjetja za javni trg so naletela na nove ovire na drugi strani Atlantika. Nedavna uvedba visokih carin na kitajski uvoz v Združene države in skorajšnja ukinitev oprostitev dajatev za majhne pakete sta vrgli senco na finančne obete podjetja Shein. 2. maja bo ukinitev ameriške določbe “de minimis”, ki trenutno omogoča neobdavčen vstop za pakete, vredne manj kot 800 USD, grozila, dase bo porušila stroškovna struktura podjetja Shein na njegovem najbolj donosnem trgu.

Ponovna ocena

Finančni analitiki, ki spremljajo razmere, kažejo, da bi lahko tržne razmere prisilile k znatnemu znižanju pričakovanega vrednotenja podjetja Shein. Trenutne napovedi kažejo, da bi lahko podjetje vstopilo na javne trge z vrednostjo okoli 50 milijard USD, kar je približno25 % manj od zneska 66 milijard USD, določenega med lanskim krogom zasebnega zbiranja sredstev. Končni znesek tržne kapitalizacije bo v veliki meri odvisen od tega, kako učinkovito bo podjetje obvladovalo spreminjanje uvoznih predpisov v Združenih državah. Ciljni znesek zbiranja sredstev ostaja nedoločen.

Pritiski na poslovne modele

Podjetje, ki ga je ustanovil podjetnik Sky Xu, je svoj imperij zgradilo brez lastnih proizvodnih obratov. Namesto tega se usklajuje s približno 5 800 pogodbenimi proizvodnimi partnerji, od katerih jih je velika večina na Kitajskem. Sheinov posebni poslovni model – pošiljanje posameznih paketov neposredno potrošnikom po vsem svetu z letalskim prevozom – se zaradi novih trgovinskih predpisov sooča s posebnimi izzivi. Družba je že prej opustila prizadevanja za uvrstitev na borzo v Združenih državah Amerike, ker so jo v kongresu skrbeli pomisleki glede delovnih razmer v kitajski oskrbovalni mreži.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+