2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
Vir: Unsplash

Kljub agresivnim taktikam kampanje X-ov premijski vzpon ni uspešen

Celozaslonski pojavni oglasi za X Premium so del agresivne kampanje, ki jo je začela družba X (nekdanji Twitter). Zaradi slabo nameščenega gumba “x”, ki se zlije z ozadjem, uporabniki težko zaprejo te oglase, kar je povzročilo kritike njihove zasnove.

Čeprav se baza uporabnikov platforme zmanjšuje in je stopnja konverzije X Premium manjša od 1 %, platforma še vedno vztraja pri plačljivih naročninah. Elon Musk je napovedal, da bo do tega časa 9 milijonov naročnikov, do leta 2028 pa jih želi imeti 104 milijone.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

Po trenutnih ocenah se je za uporabo storitve Premium odločilo le približno 1,3 milijona uporabnikov. Da bi povečala število naročnikov, platforma oglašuje tudi funkcije, kot je darilo X Premium. Zdi se, da je naročniška kampanja del širšega načrta za zmanjšanje odvisnosti družbe X od prihodkov iz oglaševanja. Vendar se zdi malo verjetno, da bodo te trženjske pobude povzročile znatno povečanje števila naročnin, ki ga platforma pričakuje glede na trenutno ponudbo premijskih funkcij.

Meta spodbuja strojno opremo za navidezno resničnost, vendar vsebina še vedno zaostaja

Medtem je Meta sprejela podobno strategijo in svoje slušalke za navidezno resničnost, ki so ključni element njene strategije metaverse, predstavila z najboljšim oglaševalskim prostorom na Facebooku in Instagramu. Toda tako kot X-ova premijska storitev ima tudi Meta osnovno težavo: v trenutnem ekosistemu ni dovolj zanimivih aplikacij in izkušenj VR, da bi bila strojna oprema nujna. Čeprav se knjižnica vsebin širi in sama tehnologija navdušuje, še ni dosegla ravni nujne potrošniške tehnologije. Vendar pa se lahko Metin načrt, da te izdelke da na voljo milijardam uporabnikov, sčasoma obrestuje.

Trda prodaja družabnih aplikacij se je izjalovila

Snapchat je s pošiljanjem oglasov za aplikacijo Snapchat+ neposredno v nabiralnike sporočil uporabnikov sledil zgledu Snapchata. Družbeni mediji so zaradi te strategije neposrednega trženja in dela drugih platform zdaj bolj podobni digitalnim tržnicam kot družabnim prostorom. Vendar so te agresivne strategije trženja zdaj manj učinkovite kot v preteklosti, saj so uporabniki bolj vešči presejanja promocijskih vsebin.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Preberite članek
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+