2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
Vir: Unsplash

Kljub agresivnim taktikam kampanje X-ov premijski vzpon ni uspešen

Celozaslonski pojavni oglasi za X Premium so del agresivne kampanje, ki jo je začela družba X (nekdanji Twitter). Zaradi slabo nameščenega gumba “x”, ki se zlije z ozadjem, uporabniki težko zaprejo te oglase, kar je povzročilo kritike njihove zasnove.

Čeprav se baza uporabnikov platforme zmanjšuje in je stopnja konverzije X Premium manjša od 1 %, platforma še vedno vztraja pri plačljivih naročninah. Elon Musk je napovedal, da bo do tega časa 9 milijonov naročnikov, do leta 2028 pa jih želi imeti 104 milijone.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

Po trenutnih ocenah se je za uporabo storitve Premium odločilo le približno 1,3 milijona uporabnikov. Da bi povečala število naročnikov, platforma oglašuje tudi funkcije, kot je darilo X Premium. Zdi se, da je naročniška kampanja del širšega načrta za zmanjšanje odvisnosti družbe X od prihodkov iz oglaševanja. Vendar se zdi malo verjetno, da bodo te trženjske pobude povzročile znatno povečanje števila naročnin, ki ga platforma pričakuje glede na trenutno ponudbo premijskih funkcij.

Meta spodbuja strojno opremo za navidezno resničnost, vendar vsebina še vedno zaostaja

Medtem je Meta sprejela podobno strategijo in svoje slušalke za navidezno resničnost, ki so ključni element njene strategije metaverse, predstavila z najboljšim oglaševalskim prostorom na Facebooku in Instagramu. Toda tako kot X-ova premijska storitev ima tudi Meta osnovno težavo: v trenutnem ekosistemu ni dovolj zanimivih aplikacij in izkušenj VR, da bi bila strojna oprema nujna. Čeprav se knjižnica vsebin širi in sama tehnologija navdušuje, še ni dosegla ravni nujne potrošniške tehnologije. Vendar pa se lahko Metin načrt, da te izdelke da na voljo milijardam uporabnikov, sčasoma obrestuje.

Trda prodaja družabnih aplikacij se je izjalovila

Snapchat je s pošiljanjem oglasov za aplikacijo Snapchat+ neposredno v nabiralnike sporočil uporabnikov sledil zgledu Snapchata. Družbeni mediji so zaradi te strategije neposrednega trženja in dela drugih platform zdaj bolj podobni digitalnim tržnicam kot družabnim prostorom. Vendar so te agresivne strategije trženja zdaj manj učinkovite kot v preteklosti, saj so uporabniki bolj vešči presejanja promocijskih vsebin.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+