2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
Vir: Unsplash

Kljub agresivnim taktikam kampanje X-ov premijski vzpon ni uspešen

Celozaslonski pojavni oglasi za X Premium so del agresivne kampanje, ki jo je začela družba X (nekdanji Twitter). Zaradi slabo nameščenega gumba “x”, ki se zlije z ozadjem, uporabniki težko zaprejo te oglase, kar je povzročilo kritike njihove zasnove.

Čeprav se baza uporabnikov platforme zmanjšuje in je stopnja konverzije X Premium manjša od 1 %, platforma še vedno vztraja pri plačljivih naročninah. Elon Musk je napovedal, da bo do tega časa 9 milijonov naročnikov, do leta 2028 pa jih želi imeti 104 milijone.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

Po trenutnih ocenah se je za uporabo storitve Premium odločilo le približno 1,3 milijona uporabnikov. Da bi povečala število naročnikov, platforma oglašuje tudi funkcije, kot je darilo X Premium. Zdi se, da je naročniška kampanja del širšega načrta za zmanjšanje odvisnosti družbe X od prihodkov iz oglaševanja. Vendar se zdi malo verjetno, da bodo te trženjske pobude povzročile znatno povečanje števila naročnin, ki ga platforma pričakuje glede na trenutno ponudbo premijskih funkcij.

Meta spodbuja strojno opremo za navidezno resničnost, vendar vsebina še vedno zaostaja

Medtem je Meta sprejela podobno strategijo in svoje slušalke za navidezno resničnost, ki so ključni element njene strategije metaverse, predstavila z najboljšim oglaševalskim prostorom na Facebooku in Instagramu. Toda tako kot X-ova premijska storitev ima tudi Meta osnovno težavo: v trenutnem ekosistemu ni dovolj zanimivih aplikacij in izkušenj VR, da bi bila strojna oprema nujna. Čeprav se knjižnica vsebin širi in sama tehnologija navdušuje, še ni dosegla ravni nujne potrošniške tehnologije. Vendar pa se lahko Metin načrt, da te izdelke da na voljo milijardam uporabnikov, sčasoma obrestuje.

Trda prodaja družabnih aplikacij se je izjalovila

Snapchat je s pošiljanjem oglasov za aplikacijo Snapchat+ neposredno v nabiralnike sporočil uporabnikov sledil zgledu Snapchata. Družbeni mediji so zaradi te strategije neposrednega trženja in dela drugih platform zdaj bolj podobni digitalnim tržnicam kot družabnim prostorom. Vendar so te agresivne strategije trženja zdaj manj učinkovite kot v preteklosti, saj so uporabniki bolj vešči presejanja promocijskih vsebin.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+