2 min. branja

Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe

Raziskava WARC in Google ponuja priporočila za doseganje trajnostne rasti v celotnem marketinškem lijaku. Recept vključuje uravnotežene naložbe v modeliranje marketinških mešanic (MMM), dodeljevanje in umetno inteligenco. Ta orodja pomagajo razumeti kompleksne povezave med marketinškimi aktivnostmi in poslovnimi rezultati, tako kratkoročno kot dolgoročno.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe
Vir: Depositphotos

Optimizirajte svoj marketinški proračun

Glede na Ipsosovo metaanalizo, ki se osredotoča na blagovne znamke e-trgovine, optimalna razporeditev marketinškega proračuna s 50-60% vloženimi v izgradnjo blagovne znamke prinaša pomembne prednosti. Ta pristop lahko poveča donose, saj dajanje prednosti kratkoročnim ciljem na račun dolgoročne gradnje blagovne znamke vodi do zanemarjanja potencialnih prihodkov, ustvarjenih v zgornjem in srednjem lijaku.

Comparing EU brand ecommerce

Source: WARC

Od binarnega pristopa do integracije

WARC priporoča, da se tržniki odmaknejo od tradicionalne delitve proračuna med blagovno znamko in uspešnost ter vlagajo v trženje v celotnem lijaku. Glede na študijo podjetja Nielsen , ki je bila izvedena za Google, 1-odstotno povečanje prepoznavnosti blagovne znamke vodi do 0,6-odstotnega povečanja dolgoročne prodaje skupaj z 0,4-odstotnim povečanjem kratkoročne prodaje. Raziskava je tudi pokazala, da 1-odstotno povečanje nakupne namere vodi do 0,7-odstotnega povečanja kratkoročne prodaje in 0,2-odstotnega povečanja dolgoročne prodaje. Ta medsebojna povezava med dejavnostmi blagovne znamke in uspešnosti kaže, da lahko osredotočanje izključno na kratkoročno donosnost naložbe spregleda pomembne medijske donose, ustvarjene z dolgoročno izgradnjo blagovne znamke.

Media effect on sales

Source: WARC

Zakaj je modeliranje marketinškega miksa ključnega pomena?

MMM doživlja renesanso kot orodje, ki zagotavlja celovit pogled na medijske naložbe. Pomaga optimizirati dodeljevanje proračunskih sredstev po kanalih, vzpostavljati merila in informirati o strateškem načrtovanju. Tržniki e-trgovine lahko izbirajo med notranjimi ali zunanjimi modeli glede na svoje specifične potrebe in strokovno znanje. Združevanje MMM z dodeljevanjem in eksperimentiranjem zagotavlja robusten okvir za optimizacijo naložb in testiranje vpogledov.

Umetna inteligenca kot gonilo hitrejšega in natančnejšega odločanja

AI v trženju omogoča hiter in podroben vpogled, ki tržnikom pomagajo dinamično prilagajati proračune za doseganje trenutnih in dolgoročnih ciljev. Umetna inteligenca omogoča nenehno zbiranje vpogledov in učinkovito upravljanje virov, kar je ključnega pomena za podjetja v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.

Celostni pristop k strategiji

Medtem ko so dolgoročni medijski učinki ključnega pomena za rast blagovne znamke in maksimiranje dobička, osredotočanje izključno na kratkoročno donosnost naložbe tvega, da boste zamudili ključne priložnosti za izgradnjo blagovne znamke. Zato celostna strategija, ki usklajuje kratkoročne in dolgoročne cilje, na koncu spodbuja trajnostno rast in konkurenčno prednost.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+