2 min. branja

Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe

Raziskava WARC in Google ponuja priporočila za doseganje trajnostne rasti v celotnem marketinškem lijaku. Recept vključuje uravnotežene naložbe v modeliranje marketinških mešanic (MMM), dodeljevanje in umetno inteligenco. Ta orodja pomagajo razumeti kompleksne povezave med marketinškimi aktivnostmi in poslovnimi rezultati, tako kratkoročno kot dolgoročno.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe
Vir: Depositphotos

Optimizirajte svoj marketinški proračun

Glede na Ipsosovo metaanalizo, ki se osredotoča na blagovne znamke e-trgovine, optimalna razporeditev marketinškega proračuna s 50-60% vloženimi v izgradnjo blagovne znamke prinaša pomembne prednosti. Ta pristop lahko poveča donose, saj dajanje prednosti kratkoročnim ciljem na račun dolgoročne gradnje blagovne znamke vodi do zanemarjanja potencialnih prihodkov, ustvarjenih v zgornjem in srednjem lijaku.

Comparing EU brand ecommerce

Source: WARC

Od binarnega pristopa do integracije

WARC priporoča, da se tržniki odmaknejo od tradicionalne delitve proračuna med blagovno znamko in uspešnost ter vlagajo v trženje v celotnem lijaku. Glede na študijo podjetja Nielsen , ki je bila izvedena za Google, 1-odstotno povečanje prepoznavnosti blagovne znamke vodi do 0,6-odstotnega povečanja dolgoročne prodaje skupaj z 0,4-odstotnim povečanjem kratkoročne prodaje. Raziskava je tudi pokazala, da 1-odstotno povečanje nakupne namere vodi do 0,7-odstotnega povečanja kratkoročne prodaje in 0,2-odstotnega povečanja dolgoročne prodaje. Ta medsebojna povezava med dejavnostmi blagovne znamke in uspešnosti kaže, da lahko osredotočanje izključno na kratkoročno donosnost naložbe spregleda pomembne medijske donose, ustvarjene z dolgoročno izgradnjo blagovne znamke.

Media effect on sales

Source: WARC

Zakaj je modeliranje marketinškega miksa ključnega pomena?

MMM doživlja renesanso kot orodje, ki zagotavlja celovit pogled na medijske naložbe. Pomaga optimizirati dodeljevanje proračunskih sredstev po kanalih, vzpostavljati merila in informirati o strateškem načrtovanju. Tržniki e-trgovine lahko izbirajo med notranjimi ali zunanjimi modeli glede na svoje specifične potrebe in strokovno znanje. Združevanje MMM z dodeljevanjem in eksperimentiranjem zagotavlja robusten okvir za optimizacijo naložb in testiranje vpogledov.

Umetna inteligenca kot gonilo hitrejšega in natančnejšega odločanja

AI v trženju omogoča hiter in podroben vpogled, ki tržnikom pomagajo dinamično prilagajati proračune za doseganje trenutnih in dolgoročnih ciljev. Umetna inteligenca omogoča nenehno zbiranje vpogledov in učinkovito upravljanje virov, kar je ključnega pomena za podjetja v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.

Celostni pristop k strategiji

Medtem ko so dolgoročni medijski učinki ključnega pomena za rast blagovne znamke in maksimiranje dobička, osredotočanje izključno na kratkoročno donosnost naložbe tvega, da boste zamudili ključne priložnosti za izgradnjo blagovne znamke. Zato celostna strategija, ki usklajuje kratkoročne in dolgoročne cilje, na koncu spodbuja trajnostno rast in konkurenčno prednost.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+