2 min. branja

Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe

Raziskava WARC in Google ponuja priporočila za doseganje trajnostne rasti v celotnem marketinškem lijaku. Recept vključuje uravnotežene naložbe v modeliranje marketinških mešanic (MMM), dodeljevanje in umetno inteligenco. Ta orodja pomagajo razumeti kompleksne povezave med marketinškimi aktivnostmi in poslovnimi rezultati, tako kratkoročno kot dolgoročno.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe
Vir: Depositphotos

Optimizirajte svoj marketinški proračun

Glede na Ipsosovo metaanalizo, ki se osredotoča na blagovne znamke e-trgovine, optimalna razporeditev marketinškega proračuna s 50-60% vloženimi v izgradnjo blagovne znamke prinaša pomembne prednosti. Ta pristop lahko poveča donose, saj dajanje prednosti kratkoročnim ciljem na račun dolgoročne gradnje blagovne znamke vodi do zanemarjanja potencialnih prihodkov, ustvarjenih v zgornjem in srednjem lijaku.

Comparing EU brand ecommerce

Source: WARC

Od binarnega pristopa do integracije

WARC priporoča, da se tržniki odmaknejo od tradicionalne delitve proračuna med blagovno znamko in uspešnost ter vlagajo v trženje v celotnem lijaku. Glede na študijo podjetja Nielsen , ki je bila izvedena za Google, 1-odstotno povečanje prepoznavnosti blagovne znamke vodi do 0,6-odstotnega povečanja dolgoročne prodaje skupaj z 0,4-odstotnim povečanjem kratkoročne prodaje. Raziskava je tudi pokazala, da 1-odstotno povečanje nakupne namere vodi do 0,7-odstotnega povečanja kratkoročne prodaje in 0,2-odstotnega povečanja dolgoročne prodaje. Ta medsebojna povezava med dejavnostmi blagovne znamke in uspešnosti kaže, da lahko osredotočanje izključno na kratkoročno donosnost naložbe spregleda pomembne medijske donose, ustvarjene z dolgoročno izgradnjo blagovne znamke.

Media effect on sales

Source: WARC

Zakaj je modeliranje marketinškega miksa ključnega pomena?

MMM doživlja renesanso kot orodje, ki zagotavlja celovit pogled na medijske naložbe. Pomaga optimizirati dodeljevanje proračunskih sredstev po kanalih, vzpostavljati merila in informirati o strateškem načrtovanju. Tržniki e-trgovine lahko izbirajo med notranjimi ali zunanjimi modeli glede na svoje specifične potrebe in strokovno znanje. Združevanje MMM z dodeljevanjem in eksperimentiranjem zagotavlja robusten okvir za optimizacijo naložb in testiranje vpogledov.

Umetna inteligenca kot gonilo hitrejšega in natančnejšega odločanja

AI v trženju omogoča hiter in podroben vpogled, ki tržnikom pomagajo dinamično prilagajati proračune za doseganje trenutnih in dolgoročnih ciljev. Umetna inteligenca omogoča nenehno zbiranje vpogledov in učinkovito upravljanje virov, kar je ključnega pomena za podjetja v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.

Celostni pristop k strategiji

Medtem ko so dolgoročni medijski učinki ključnega pomena za rast blagovne znamke in maksimiranje dobička, osredotočanje izključno na kratkoročno donosnost naložbe tvega, da boste zamudili ključne priložnosti za izgradnjo blagovne znamke. Zato celostna strategija, ki usklajuje kratkoročne in dolgoročne cilje, na koncu spodbuja trajnostno rast in konkurenčno prednost.

Delite članek
Podobni članki
Kaj je gverilsko trženje?
3 min. branja

Kaj je gverilsko trženje?

Gverilsko trženje je inovativna oglaševalska strategija , ki izkorišča presenečenje in nekonvencionalne metode za promocijo izdelkov ali storitev. Ta pristop je še posebej učinkovit pri pridobivanju pozornosti potrošnikov na prenatrpanem trgu, ki se pogosto zanaša na ustvarjalnost in poceni taktike namesto na tradicionalne medijske kanale. Gverilsko trženje je način, da podjetje razširi besedo, ne da […]

Preberite članek
Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih
3 min. branja

Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih

Za podjetja za e-poslovanje, ki poskušajo pravilno sodelovati z drugimi podjetji, je razvoj uspešnega marketinškega načrta B2B ključnega pomena. Medtem ko trženje B2C včasih poudarja čustvene privlačnosti, trženje B2B poudarja odnose in vrednost ter zahteva bolj strateški pristop. To je osnovni vodnik, ki vam omogoča, da ustvarite B2B marketinški načrt z učinkovitostjo.

Preberite članek
Googlovi pregledi umetne inteligence: dilema za medije
3 min. branja

Googlovi pregledi umetne inteligence: dilema za medije

Maja je Google predstavil »AI Overviews«, funkcijo, ki zagotavlja rezultate iskanja v naravnem jeziku na vrhu strani. To orodje lahko povzroči, da mediji izgubijo prepoznavnost, če uporabniki ne kliknejo več na spodnje povezave. Še huje, če založniki ne dovolijo uporabe njihove vsebine za odgovore, ustvarjene z umetno inteligenco, lahko njihovi članki izginejo iz Google Discoverja.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+