3 min. branja

Dognet 2.0: Vrhunska partnerska mreža v Srednji Evropi je predstavila svojo popolnoma novo platformo

Dognet že tri leta vstopa v novo tehnološko obdobje. Po uspešni migraciji založnikov bo 20. maja sledila naslednja faza: oglaševalci se bodo zdaj pridružili nadgrajenemu sistemu Dognet 2.0. Platforma, ki je bila zgrajena v lastni režiji, ponuja večjo prilagodljivost, izboljšano poročanje in hitrejše prilagajanje nenehno spreminjajočemu se trgu, kar bo koristilo več tisoč partnerjem po vsej Evropi.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Dognet 2.0: Vrhunska partnerska mreža v Srednji Evropi je predstavila svojo popolnoma novo platformo
Vir: Canva

Dognet je z razvojem lastne platforme premostil tehnološko vrzel

Mreža je dolga leta delovala na že izdelani platformi Post Affiliate Network, ki je dobro služila vzhodnoevropskemu trgu. Toda s hitro rastjo so se pojavili novi izzivi: več kampanj, nova ozemlja in večja pričakovanja strank. Leta 2021 je bila sprejeta odločitev, da se od temeljev zgradi platforma po meri. Po strogem obdobju razvoja, testiranja in izpopolnjevanja je Dognet 2.0 zdaj v živo zgrajen tako, da izpolnjuje potrebe oglaševalcev in založnikov v Srednji in Vzhodni Evropi ter na Balkanu.

Enostavnejše upravljanje kampanj, globlji vpogledi in večja prilagodljivost

Novi sistem spreminja način spremljanja uspešnosti partnerskih kampanj. Ključna izboljšava je uporaba preusmeritvenih povezav, ki omogočajo popoln nadzor nad parametri UTM. Ta funkcija omogoča natančnejše sledenje konverzijam v GA4 in učinkovitejše spremljanje prometa na splošno. Dognet 2.0 uvaja podrobno sledenje uspešnosti do ravni projekta vsakega založnika – in ne le doravni računa. Ta funkcija oglaševalcem omogoča natančen vpogled v to, katera posamezna spletna mesta ali podprojekti so uspešni. Čeprav je bila tovrstna analiza mogoča že prej, Dognet 2.0 to funkcijo dviguje na povsem novo raven.Dognet 2.0 ponuja tudi:

  • Napredno poročanje in bolj intuitiven upraviteljski sistem,
  • večjo prilagodljivost nastavitev kampanj,
  • podroben vpogled v uspešnost posameznih založnikov,
  • dostop do statističnih podatkov prek vmesnika REST API,
  • prilagodljivo funkcionalnost

Migracija dosega vrhunec – migracija oglaševalcev se začne 20. maja

Po nemoteni migraciji založnikov v začetku letošnjega leta Dognet poroča, da je bila večina uspešno vključena v sistem. Od 20. maja bodo tudi oglaševalci dobili dostop do novega upravljalskega sistema. Vse, kar morajo storiti, je, da se prijavijo ali posodobijo svoje povezave API z notranjimi sistemi. Celotno omrežje bo najkasneje do septembra delovalo na sistemu Dognet 2.0, kar bo podlaga za uvedbo novih storitev v letu 2026.

Prihodnost omrežja Dognet presega partnersko trženje

Z uvedbo svoje platforme ima Dognet zdaj popoln nadzor nad svojim časovnim načrtom razvoja brezomejitev tretjih ponudnikov, njihovih prednostnih nalog ali časovnih okvirov. Mreža načrtuje, da bo svoje prve izdelke zunaj tradicionalnega partnerskega področja predstavila še letos. S tem se Dognet ne pozicionira le kot mreža za trženje uspešnosti, temveč kot samostojno tehnološko podjetje.

“Moral sem se odločiti: prodati podjetje ali se soočiti z velikim tehnološkim izzivom. Izbral sem težjo pot. Danes sem prepričan, da smo zapolnili tehnološko vrzel in zgradili trdne temelje za prihodnost,” pravi Štefan Polgári, ustanovitelj podjetja Dognet.

Sporočilo za javnost

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+