Glavni razlog, zakaj ljudje pustijo negativne ocene, je slab izdelek ali storitev, 72% ljudi bi to storilo v tej situaciji. Vendar ne gre samo za sam izdelek, 69% bi pustilo negativno oceno, če bi imeli slabe izkušnje z nacionalnim podjetjem, 66% z malim podjetjem.
Zanimivo je, da Britanci bolj odpuščajo malim podjetjem kot večjim podjetjem. Belfast je mesto, ki bo najverjetneje pustilo negativno oceno, 90% prebivalcev bi to storilo. Sledita Bristol in Brighton, 88% oziroma 84%.
Toda Brighton je tudi mesto, ki bo najverjetneje pustilo pozitivne ocene, 94% prebivalcev bi to storilo v vseh nakupnih situacijah. Ko gre za to, kaj spodbuja pozitivne ocene, je dobra vrednost za denar ključnega pomena, 84% ljudi bi pustilo pozitivno oceno, če bi menili, da je izdelek ali storitev dobra vrednost. Pomembna je tudi dobra storitev za stranke, 83% ljudi bi pustilo pozitivno oceno, če bi podjetje ponudilo odlične storitve.
Alex Miles, operativni direktor pri Capital on Tap, pravi, da lahko negativne ocene močno vplivajo na vedenje potrošnikov. Lastnikom podjetij svetuje, naj ne prezrejo negativnih povratnih informacij, temveč jih uporabijo kot priložnost, da odpravijo težavo in potencialnim strankam pokažejo, da vas zanimajo individualne izkušnje. Spodbujajte preglede tako, da postopek naredite enostaven in oseben.