2 min. branja

Dobri, slabi in grdi: kaj Britanci pričakujejo od spletnih pregledov

Nedavna raziskava (podatki, zbrani od 1.002 splošnih potrošnikov v Združenem kraljestvu aprila 2024), ki jo je izvedel Capital on Tap, je razkrila, zakaj ljudje pustijo spletne ocene, dobre ali slabe. 46% Britancev ne bi kupilo od podjetja, če bi v pregledu rekli, da gre za smeti.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Dobri, slabi in grdi: kaj Britanci pričakujejo od spletnih pregledov
Vir: Depositphotos

Glavni razlog, zakaj ljudje pustijo negativne ocene, je slab izdelek ali storitev, 72% ljudi bi to storilo v tej situaciji. Vendar ne gre samo za sam izdelek, 69% bi pustilo negativno oceno, če bi imeli slabe izkušnje z nacionalnim podjetjem, 66% z malim podjetjem.

Zanimivo je, da Britanci bolj odpuščajo malim podjetjem kot večjim podjetjem. Belfast je mesto, ki bo najverjetneje pustilo negativno oceno, 90% prebivalcev bi to storilo. Sledita Bristol in Brighton, 88% oziroma 84%.

Source: Capitalontap.com

Toda Brighton je tudi mesto, ki bo najverjetneje pustilo pozitivne ocene, 94% prebivalcev bi to storilo v vseh nakupnih situacijah. Ko gre za to, kaj spodbuja pozitivne ocene, je dobra vrednost za denar ključnega pomena, 84% ljudi bi pustilo pozitivno oceno, če bi menili, da je izdelek ali storitev dobra vrednost. Pomembna je tudi dobra storitev za stranke, 83% ljudi bi pustilo pozitivno oceno, če bi podjetje ponudilo odlične storitve.

Alex Miles, operativni direktor pri Capital on Tap, pravi, da lahko negativne ocene močno vplivajo na vedenje potrošnikov. Lastnikom podjetij svetuje, naj ne prezrejo negativnih povratnih informacij, temveč jih uporabijo kot priložnost, da odpravijo težavo in potencialnim strankam pokažejo, da vas zanimajo individualne izkušnje. Spodbujajte preglede tako, da postopek naredite enostaven in oseben.

Delite članek
Podobni članki
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+