2 min. branja

Do 91 % kupcev zavrne nakupovanje pri nadležnih blagovnih znamkah

Oglasi, ki prekinejo potrošnikovo brskanje ali nakupno pot, zmanjšujejo vključenost. Podjetja zaradi tega izgubijo priložnosti za konverzijo in prodajo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Do 91 % kupcev zavrne nakupovanje pri nadležnih blagovnih znamkah
Vir: Depositphotos

Raziskava ooglasih WunderKIND je bila izvedena na vzorcu 1 000 digitalno aktivnih strank. Glede na njene rezultate kar 70 % vprašanih meni, da oglaševalci ne spoštujejo njihove digitalne izkušnje, nadaljnjih 95 % pa jih je dejalo, da njihovo dojemanje vsebine prekinjajo oglasi. Devet od desetih (92 %) kupcev meni, da oglasi postajajo vse bolj vsiljivi, do 91 % kupcev pa sploh ne kupuje pri blagovni znamki, katere oglasi se jim zdijo moteči. Več kot dve tretjini (68 %) potrošnikov, ki so sodelovali v Wunderkindovi raziskavi, bi se z oglasom najverjetneje ukvarjalo, če bi bili popolnoma odtujeni od vsebine. 60 % pa bi jih raje videlo oglase šele po tem, ko bi se že ukvarjali z vsebino na spletnem mestu.

Ali je blokiranje oglasov nov standard?

Naslednja študija podjetja Bulbshare se je osredotočila na generacijo Z. Poroča, da je zaradi vsiljivega oglaševanja 99 % potrošnikov iz te demografske skupine prisiljenih pogosto preskočiti oglase, medtem ko skoraj dve tretjini (63 %) spletnih kupcev uporablja blokatorje oglasov, da bi se popolnoma izognili spletnim oglasom. Ne gre le za slabšo uporabniško izkušnjo. Potrošniki so tako nadležni, da prekinejo iskanje in nakup. Povzročajo tudi nižje stopnje vključenosti in konverzije, kar omejuje učinkovitost oglasov ter znatno zmanjšuje donosnost naložb v trženje in donosnost izdatkov za oglase.

Raziskava osvetljuje tudi tržnike

Wunderkind je preučil tudi vodstvene delavce na področju trženja. Raziskavo so izvedli na vzorcu stotih CMO-jev v letu 2023. Glede na poročilo 50 % vprašanih meni, da digitalno oglaševanje ne povečuje zvestobe blagovni znamki, 44 % vprašanih pa je odgovorilo, da njihovo spletno oglaševanje ne spodbuja dovolj prodaje. Amy Pearce, vodja oglaševanja pri podjetju Wunderkind International, je povzela:

“Oglaševanje se pogosto dojema negativno. Toda resnica je, da so potrošniki zadovoljni in pripravljeni smiselno sodelovati, če so oglasi prikazani ob pravem času, pravemu uporabniku, na pravi – in pogosto bolj organski – način. Tako kot se trgovci na drobno in blagovne znamke osredotočajo na personalizacijo nakupovalne izkušnje, morajo blagovne znamke razmisliti, kako in kdaj je oglaševanje najbolje prikazati potrošnikom, da bi ustvarili na uporabnika osredotočene oglaševalske izkušnje, ki spodbujajo sodelovanje in konverzije, ki ustvarjajo donosnost naložb.”

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU