
Raziskava ooglasih WunderKIND je bila izvedena na vzorcu 1 000 digitalno aktivnih strank. Glede na njene rezultate kar 70 % vprašanih meni, da oglaševalci ne spoštujejo njihove digitalne izkušnje, nadaljnjih 95 % pa jih je dejalo, da njihovo dojemanje vsebine prekinjajo oglasi. Devet od desetih (92 %) kupcev meni, da oglasi postajajo vse bolj vsiljivi, do 91 % kupcev pa sploh ne kupuje pri blagovni znamki, katere oglasi se jim zdijo moteči. Več kot dve tretjini (68 %) potrošnikov, ki so sodelovali v Wunderkindovi raziskavi, bi se z oglasom najverjetneje ukvarjalo, če bi bili popolnoma odtujeni od vsebine. 60 % pa bi jih raje videlo oglase šele po tem, ko bi se že ukvarjali z vsebino na spletnem mestu.
Ali je blokiranje oglasov nov standard?
Naslednja študija podjetja Bulbshare se je osredotočila na generacijo Z. Poroča, da je zaradi vsiljivega oglaševanja 99 % potrošnikov iz te demografske skupine prisiljenih pogosto preskočiti oglase, medtem ko skoraj dve tretjini (63 %) spletnih kupcev uporablja blokatorje oglasov, da bi se popolnoma izognili spletnim oglasom. Ne gre le za slabšo uporabniško izkušnjo. Potrošniki so tako nadležni, da prekinejo iskanje in nakup. Povzročajo tudi nižje stopnje vključenosti in konverzije, kar omejuje učinkovitost oglasov ter znatno zmanjšuje donosnost naložb v trženje in donosnost izdatkov za oglase.
Raziskava osvetljuje tudi tržnike
Wunderkind je preučil tudi vodstvene delavce na področju trženja. Raziskavo so izvedli na vzorcu stotih CMO-jev v letu 2023. Glede na poročilo 50 % vprašanih meni, da digitalno oglaševanje ne povečuje zvestobe blagovni znamki, 44 % vprašanih pa je odgovorilo, da njihovo spletno oglaševanje ne spodbuja dovolj prodaje. Amy Pearce, vodja oglaševanja pri podjetju Wunderkind International, je povzela:
“Oglaševanje se pogosto dojema negativno. Toda resnica je, da so potrošniki zadovoljni in pripravljeni smiselno sodelovati, če so oglasi prikazani ob pravem času, pravemu uporabniku, na pravi – in pogosto bolj organski – način. Tako kot se trgovci na drobno in blagovne znamke osredotočajo na personalizacijo nakupovalne izkušnje, morajo blagovne znamke razmisliti, kako in kdaj je oglaševanje najbolje prikazati potrošnikom, da bi ustvarili na uporabnika osredotočene oglaševalske izkušnje, ki spodbujajo sodelovanje in konverzije, ki ustvarjajo donosnost naložb.”