2 min. branja

Do 91 % kupcev zavrne nakupovanje pri nadležnih blagovnih znamkah

Oglasi, ki prekinejo potrošnikovo brskanje ali nakupno pot, zmanjšujejo vključenost. Podjetja zaradi tega izgubijo priložnosti za konverzijo in prodajo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Do 91 % kupcev zavrne nakupovanje pri nadležnih blagovnih znamkah
Vir: Depositphotos

Raziskava ooglasih WunderKIND je bila izvedena na vzorcu 1 000 digitalno aktivnih strank. Glede na njene rezultate kar 70 % vprašanih meni, da oglaševalci ne spoštujejo njihove digitalne izkušnje, nadaljnjih 95 % pa jih je dejalo, da njihovo dojemanje vsebine prekinjajo oglasi. Devet od desetih (92 %) kupcev meni, da oglasi postajajo vse bolj vsiljivi, do 91 % kupcev pa sploh ne kupuje pri blagovni znamki, katere oglasi se jim zdijo moteči. Več kot dve tretjini (68 %) potrošnikov, ki so sodelovali v Wunderkindovi raziskavi, bi se z oglasom najverjetneje ukvarjalo, če bi bili popolnoma odtujeni od vsebine. 60 % pa bi jih raje videlo oglase šele po tem, ko bi se že ukvarjali z vsebino na spletnem mestu.

Ali je blokiranje oglasov nov standard?

Naslednja študija podjetja Bulbshare se je osredotočila na generacijo Z. Poroča, da je zaradi vsiljivega oglaševanja 99 % potrošnikov iz te demografske skupine prisiljenih pogosto preskočiti oglase, medtem ko skoraj dve tretjini (63 %) spletnih kupcev uporablja blokatorje oglasov, da bi se popolnoma izognili spletnim oglasom. Ne gre le za slabšo uporabniško izkušnjo. Potrošniki so tako nadležni, da prekinejo iskanje in nakup. Povzročajo tudi nižje stopnje vključenosti in konverzije, kar omejuje učinkovitost oglasov ter znatno zmanjšuje donosnost naložb v trženje in donosnost izdatkov za oglase.

Raziskava osvetljuje tudi tržnike

Wunderkind je preučil tudi vodstvene delavce na področju trženja. Raziskavo so izvedli na vzorcu stotih CMO-jev v letu 2023. Glede na poročilo 50 % vprašanih meni, da digitalno oglaševanje ne povečuje zvestobe blagovni znamki, 44 % vprašanih pa je odgovorilo, da njihovo spletno oglaševanje ne spodbuja dovolj prodaje. Amy Pearce, vodja oglaševanja pri podjetju Wunderkind International, je povzela:

“Oglaševanje se pogosto dojema negativno. Toda resnica je, da so potrošniki zadovoljni in pripravljeni smiselno sodelovati, če so oglasi prikazani ob pravem času, pravemu uporabniku, na pravi – in pogosto bolj organski – način. Tako kot se trgovci na drobno in blagovne znamke osredotočajo na personalizacijo nakupovalne izkušnje, morajo blagovne znamke razmisliti, kako in kdaj je oglaševanje najbolje prikazati potrošnikom, da bi ustvarili na uporabnika osredotočene oglaševalske izkušnje, ki spodbujajo sodelovanje in konverzije, ki ustvarjajo donosnost naložb.”

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU