3 min. branja

Digitalni mediji v trgovini spreminjajo nakupovalno izkušnjo

Novo poročilo podjetja eMarketer in Placer.ai ponuja vpogled v naraščajoči trend v maloprodaji – vzpon digitalnih medijev v trgovini. Potrošniki vse pogosteje komunicirajo z digitalnimi mediji neposredno v fizičnih trgovinah. Ta priložnost za digitalne medije v trgovini ponuja nov način povezovanja s strankami v fizičnih trgovinah, kjer še vedno poteka več kot 80% maloprodajne prodaje v ZDA. Čeprav v letu 2024 digitalni mediji v trgovinah predstavljajo manj kot 1 % vseh izdatkov za medije na drobno, se pričakuje, da bodo naložbe na tem področju hitro rasle.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Digitalni mediji v trgovini spreminjajo nakupovalno izkušnjo
Vir: Depositphotos

Digitalni mediji v trgovini spodbujajo visoko udeležbo potrošnikov

Več kot 74% potrošnikov v ZDA se je srečalo z digitalnimi formati v fizičnih trgovinah, kot so televizijski zasloni, vrata na hladilnih vitrinah in blagajni. Mlajše generacije, zlasti generacija Z, pogosteje komunicirajo s temi formati, medtem ko jih baby boomerji manj poznajo.

Potrošniki teh medijev ne opazijo samo – 61,6 % jih je poročalo, da so v trgovini kupili izdelek, ki je bil predstavljen na ta način. 66% jih je celo takoj opravilo nakup. Digitalno označevanje spodbuja takojšnje odločitve potrošnikov in tako ponuja močno orodje za trgovce in blagovne znamke.

Povečana poraba in obiski trgovin

Skoraj 66 % potrošnikov trdi, da digitalni formati v trgovinah vplivajo na njihovo porabo. Mnogi so pripravljeni porabiti več ali izbrati trgovine glede na razpoložljivost teh formatov. Kupci iz mestnih območij se še posebej pozitivno odzivajo na te formate, porabijo več in pogosteje obiskujejo trgovine z digitalnimi oznakami.

Nearly 66% of consumers claim that digital formats in shops influence their spending. Many are willing to spend more or choose shops based on the availability of these formats. Customers from urban areas respond particularly positively to these formats, spending more and visiting shops with digital signage more frequently.

Source: Emarketer

Generacijski in demografski trendi

Milenijci in generacija X se najbolj pozitivno odzivajo na digitalne formate v trgovinah, s precejšnjim povečanjem porabe in angažiranosti blagovne znamke. Baby boomerji kažejo manjšo angažiranost, če pa na njih vplivajo digitalni mediji v trgovini, bodo najverjetneje opravili takojšen nakup.

Poleg tega kupci iz mest in z višjimi dohodki kažejo večjo verjetnost interakcije in nakupa izdelkov, ki se promovirajo prek digitalnih medijev v maloprodaji. Dohodek in lokacija vplivata na vedenje potrošnikov.

In-store digital media boosts retail engagement. 74% of US shoppers interact, driving sales. Discover its impact on modern shopping.

Source: Emarketer

Se bodo digitalni mediji v fizičnih trgovinah dolgoročno ogreli?

Poraba medijev na drobno naj bi se leta 2025 povečala za 46,5% in dosegla 540 milijonov dolarjev. Čeprav smo še vedno v zgodnji fazi, je jasno, da fizične trgovine postajajo tudi prostor za medijske interakcije.

Digitalni formati postajajo vse pogostejši v trgovinah. Blagovne znamke imajo tako edinstveno priložnost, da vplivajo na nakupne odločitve neposredno na prodajnem mestu.

Vključevanje digitalnih medijev v fizičnih trgovinah v širše večkanalne strategije bo ključnega pomena za pritegnitev pozornosti potrošnikov tako na spletu kot zunaj njega. Ta oblika ima potencial za izboljšanje potovanja strank, povečanje prihodkov in oblikovanje prihodnosti nakupovanja.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU