2 min. branja

Digitalne denarnice rastejo v Nemčiji

Ker več kot polovica potrošnikov zdaj uporablja digitalne denarnice za spletno nakupovanje, nedavna študija kaže, da postajajo v Nemčiji precej priljubljene.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Digitalne denarnice rastejo v Nemčiji
Vir: Depositphotos

Presenetljivo je, da na več področjih vodijo starejše generacije; baby boomerji in starejši pogosteje kot člani generacije Z uporabljajo plačilne prehode z digitalnimi denarnicami za e-poslovanje.

Kljub temu možnosti digitalnih denarnic presegajo preprosta plačila in nakazila. Vseprisotnost mobilnih telefonov predstavlja posebno priložnost, da ta orodja postanejo naravni del vsakdanjega življenja.

Raziskava PYMNTS Intelligence, opravljena v povezavi z Google Denarnico , pojasnjuje to spreminjajoče se področje. Na podlagi ankete 2.302 nemških potrošnikov, ki je bila opravljena v začetku tega leta, njihov članek “Digitalne denarnice onkraj finančnih transakcij: nemška izdaja” ponuja opažanja.

Delež potrošnikov v Nemčiji, ki so v preteklem letu uporabili svoje digitalno shranjene poverilnice za dostop do dogodkov ali storitev, po generacijah

Digital wallets to enter events or services Share of consumers in Germany who have used their digitally stored credentials to access events or services in the past year, by generation

Source: PYMNTS Intelligence

Pomembni zaključki študije so:

1. Nova področja uporabe v potovalni in transportni industriji.

2. Možne ugodnosti, zlasti za mobilne uporabnike.

3. Visoka stopnja zadovoljstva med potrošniki, ki so digitalne denarnice uporabljali za predstavitev poverilnic ali preverjanje identitete.

4. Različne stopnje generacijske sprejemljivosti z nekaterimi presenetljivimi trendi.

Po poročilu je nemški trg pripravljen na prihajajočo fazo razvoja digitalnih denarnic. Možnost širokega sprejemanja se povečuje, saj potrošniki bolj sproščeno uporabljajo ta orodja za različna opravila, od prikazovanja osebnih dokumentov do dostopa do dogodkov.

Celotna raziskava zagotavlja temeljite informacije za podrobnejšo preučitev, kako Nemci uporabljajo digitalne denarnice in kaj bi lahko prinesla prihodnost. V tem hitro spreminjajočem se digitalnem okolju raziskuje sedanje trende uporabe, generacijske razlike in možna razvojna področja, s čimer podjetjem in potrošnikom daje koristne informacije.

Delite članek
Podobni članki
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+