Presenetljivo je, da na več področjih vodijo starejše generacije; baby boomerji in starejši pogosteje kot člani generacije Z uporabljajo plačilne prehode z digitalnimi denarnicami za e-poslovanje.
Kljub temu možnosti digitalnih denarnic presegajo preprosta plačila in nakazila. Vseprisotnost mobilnih telefonov predstavlja posebno priložnost, da ta orodja postanejo naravni del vsakdanjega življenja.
Raziskava PYMNTS Intelligence, opravljena v povezavi z Google Denarnico , pojasnjuje to spreminjajoče se področje. Na podlagi ankete 2.302 nemških potrošnikov, ki je bila opravljena v začetku tega leta, njihov članek “Digitalne denarnice onkraj finančnih transakcij: nemška izdaja” ponuja opažanja.
Delež potrošnikov v Nemčiji, ki so v preteklem letu uporabili svoje digitalno shranjene poverilnice za dostop do dogodkov ali storitev, po generacijah
Pomembni zaključki študije so:
1. Nova področja uporabe v potovalni in transportni industriji.
2. Možne ugodnosti, zlasti za mobilne uporabnike.
3. Visoka stopnja zadovoljstva med potrošniki, ki so digitalne denarnice uporabljali za predstavitev poverilnic ali preverjanje identitete.
4. Različne stopnje generacijske sprejemljivosti z nekaterimi presenetljivimi trendi.
Po poročilu je nemški trg pripravljen na prihajajočo fazo razvoja digitalnih denarnic. Možnost širokega sprejemanja se povečuje, saj potrošniki bolj sproščeno uporabljajo ta orodja za različna opravila, od prikazovanja osebnih dokumentov do dostopa do dogodkov.
Celotna raziskava zagotavlja temeljite informacije za podrobnejšo preučitev, kako Nemci uporabljajo digitalne denarnice in kaj bi lahko prinesla prihodnost. V tem hitro spreminjajočem se digitalnem okolju raziskuje sedanje trende uporabe, generacijske razlike in možna razvojna področja, s čimer podjetjem in potrošnikom daje koristne informacije.