2 min. branja

DAZE: Nova aplikacija za sporočanje generacije Z postane viralna s 48 milijoni ogledov pred zagonom

DAZE je nova aplikacija za sporočanje, zasnovana tako, da zadovolji izrazne potrebe potrošnikov generacije Z. Začel se je 4. novembra 2024, že je pritegnil veliko pozornosti in se ponaša s čakalnim seznamom več kot 187,000 uporabnikov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
DAZE: Nova aplikacija za sporočanje generacije Z postane viralna s 48 milijoni ogledov pred zagonom
Vir: TikTok

Aplikacija dolguje svoj buzz močni, pretežno organski strategiji družbenih medijev. Namesto uporabe vplivnežev ali plačanih oglasov je aplikacija pritegnila pozornost z predstavitvenimi videoposnetki izdelkov. Eden od videoposnetkov je zbral več kot 8 milijonov ogledov. Skupno je Daze zbral 48 milijonov ogledov na platformah, kot sta TikTok in Instagram. In to je precej težko prezreti.

Edinstvene funkcije, prilagojene za e-poslovanje

DAZE, ki ponuja ustvarjalno platno za komunikacijo, se loči od običajnih aplikacij za sporočanje, kot sta WhatsApp in iMessage. Pogovori so vizualno zanimivi, ko uporabniki pošiljajo sporočila, vključno s plavajočimi pisavami, animiranimi GIF-i in interaktivnimi elementi. Ta stopnja izraznosti ustreza mlajšim potrošnikom , ki cenijo inovativnost v svojih stikih.

Izboljšanje interakcije s strankami

DAZE podjetjem za e-poslovanje ponuja način za izboljšanje vključenosti strank. Uporaba posebnih zmogljivosti aplikacije bo podjetjem pomagala zagotoviti bolj interaktivna in prilagojena nakupovalna okolja. Podjetja lahko na primer uporabljajo DAZE za pošiljanje estetsko prijetnih, a tudi uporabnih promocijskih sporočil, ki povečujejo možnosti za interakcijo s strankami.

https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en

Integracija s platformami za e-poslovanje

Ker DAZE še naprej raste, lahko ponudi integracije s priljubljenimi platformami za e-poslovanje, kar podjetjem omogoča neposredno komunikacijo s strankami v aplikaciji. To bi lahko pomagalo pri:

  • Poenostavite interakcije s storitvami za stranke
  • Olajšajte podporo v realnem času
  • zmanjšanje stopnje opustitve vozička
  • izboljšanje splošne prodaje

DAZE naj bi bil koristno orodje za podjetja za e-poslovanje , ki poskušajo doseči mlajše občinstvo zaradi svojega ustvarjalnega pristopa k sporočanju in velike privlačnosti med potrošniki generacije Z . Glede na dosedanji uspeh bi DAZE lahko uporabil model sponzorirane vsebine ali kreativne oglase, ki bi omogočili integracijo s svojimi osebnimi sporočili in grafičnimi elementi.

Dodatne koristi bi lahko prineslo morebitno sodelovanje z orodji umetne inteligence , ki bi lahko prilagodila vsebino neposredno za vsakega uporabnika, s čimer bi razširila zmogljivosti aplikacije za sodelovanje uporabnikov v edinstvenih in interaktivnih oglaševalskih akcijah.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+