2 min. branja

DAZE: Nova aplikacija za sporočanje generacije Z postane viralna s 48 milijoni ogledov pred zagonom

DAZE je nova aplikacija za sporočanje, zasnovana tako, da zadovolji izrazne potrebe potrošnikov generacije Z. Začel se je 4. novembra 2024, že je pritegnil veliko pozornosti in se ponaša s čakalnim seznamom več kot 187,000 uporabnikov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
DAZE: Nova aplikacija za sporočanje generacije Z postane viralna s 48 milijoni ogledov pred zagonom
Vir: TikTok

Aplikacija dolguje svoj buzz močni, pretežno organski strategiji družbenih medijev. Namesto uporabe vplivnežev ali plačanih oglasov je aplikacija pritegnila pozornost z predstavitvenimi videoposnetki izdelkov. Eden od videoposnetkov je zbral več kot 8 milijonov ogledov. Skupno je Daze zbral 48 milijonov ogledov na platformah, kot sta TikTok in Instagram. In to je precej težko prezreti.

Edinstvene funkcije, prilagojene za e-poslovanje

DAZE, ki ponuja ustvarjalno platno za komunikacijo, se loči od običajnih aplikacij za sporočanje, kot sta WhatsApp in iMessage. Pogovori so vizualno zanimivi, ko uporabniki pošiljajo sporočila, vključno s plavajočimi pisavami, animiranimi GIF-i in interaktivnimi elementi. Ta stopnja izraznosti ustreza mlajšim potrošnikom , ki cenijo inovativnost v svojih stikih.

Izboljšanje interakcije s strankami

DAZE podjetjem za e-poslovanje ponuja način za izboljšanje vključenosti strank. Uporaba posebnih zmogljivosti aplikacije bo podjetjem pomagala zagotoviti bolj interaktivna in prilagojena nakupovalna okolja. Podjetja lahko na primer uporabljajo DAZE za pošiljanje estetsko prijetnih, a tudi uporabnih promocijskih sporočil, ki povečujejo možnosti za interakcijo s strankami.

https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en

Integracija s platformami za e-poslovanje

Ker DAZE še naprej raste, lahko ponudi integracije s priljubljenimi platformami za e-poslovanje, kar podjetjem omogoča neposredno komunikacijo s strankami v aplikaciji. To bi lahko pomagalo pri:

  • Poenostavite interakcije s storitvami za stranke
  • Olajšajte podporo v realnem času
  • zmanjšanje stopnje opustitve vozička
  • izboljšanje splošne prodaje

DAZE naj bi bil koristno orodje za podjetja za e-poslovanje , ki poskušajo doseči mlajše občinstvo zaradi svojega ustvarjalnega pristopa k sporočanju in velike privlačnosti med potrošniki generacije Z . Glede na dosedanji uspeh bi DAZE lahko uporabil model sponzorirane vsebine ali kreativne oglase, ki bi omogočili integracijo s svojimi osebnimi sporočili in grafičnimi elementi.

Dodatne koristi bi lahko prineslo morebitno sodelovanje z orodji umetne inteligence , ki bi lahko prilagodila vsebino neposredno za vsakega uporabnika, s čimer bi razširila zmogljivosti aplikacije za sodelovanje uporabnikov v edinstvenih in interaktivnih oglaševalskih akcijah.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+