Aplikacija dolguje svoj buzz močni, pretežno organski strategiji družbenih medijev. Namesto uporabe vplivnežev ali plačanih oglasov je aplikacija pritegnila pozornost z predstavitvenimi videoposnetki izdelkov. Eden od videoposnetkov je zbral več kot 8 milijonov ogledov. Skupno je Daze zbral 48 milijonov ogledov na platformah, kot sta TikTok in Instagram. In to je precej težko prezreti.
Edinstvene funkcije, prilagojene za e-poslovanje
DAZE, ki ponuja ustvarjalno platno za komunikacijo, se loči od običajnih aplikacij za sporočanje, kot sta WhatsApp in iMessage. Pogovori so vizualno zanimivi, ko uporabniki pošiljajo sporočila, vključno s plavajočimi pisavami, animiranimi GIF-i in interaktivnimi elementi. Ta stopnja izraznosti ustreza mlajšim potrošnikom , ki cenijo inovativnost v svojih stikih.
Izboljšanje interakcije s strankami
DAZE podjetjem za e-poslovanje ponuja način za izboljšanje vključenosti strank. Uporaba posebnih zmogljivosti aplikacije bo podjetjem pomagala zagotoviti bolj interaktivna in prilagojena nakupovalna okolja. Podjetja lahko na primer uporabljajo DAZE za pošiljanje estetsko prijetnih, a tudi uporabnih promocijskih sporočil, ki povečujejo možnosti za interakcijo s strankami.
https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en
Integracija s platformami za e-poslovanje
Ker DAZE še naprej raste, lahko ponudi integracije s priljubljenimi platformami za e-poslovanje, kar podjetjem omogoča neposredno komunikacijo s strankami v aplikaciji. To bi lahko pomagalo pri:
- Poenostavite interakcije s storitvami za stranke
- Olajšajte podporo v realnem času
- zmanjšanje stopnje opustitve vozička
- izboljšanje splošne prodaje
DAZE naj bi bil koristno orodje za podjetja za e-poslovanje , ki poskušajo doseči mlajše občinstvo zaradi svojega ustvarjalnega pristopa k sporočanju in velike privlačnosti med potrošniki generacije Z . Glede na dosedanji uspeh bi DAZE lahko uporabil model sponzorirane vsebine ali kreativne oglase, ki bi omogočili integracijo s svojimi osebnimi sporočili in grafičnimi elementi.
Dodatne koristi bi lahko prineslo morebitno sodelovanje z orodji umetne inteligence , ki bi lahko prilagodila vsebino neposredno za vsakega uporabnika, s čimer bi razširila zmogljivosti aplikacije za sodelovanje uporabnikov v edinstvenih in interaktivnih oglaševalskih akcijah.