2 min. branja

Dajatev za tuje pakete se bo spremenila tudi v Turčiji

Turška vlada uvaja davčne spremembe. Njegov cilj je omejiti naročila iz tujih e-trgovin. Uvozne dajatve se bodo znatno povečale, za nekatere kategorije izdelkov pa bo uveden dodaten davek.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Dajatev za tuje pakete se bo spremenila tudi v Turčiji
Vir: Depositphotos

E-poslovanje v Turčiji doživlja hitro rast. Ministrstvo za trgovino je poročalo, da se je spletna poraba lani več kot podvojila, zahvaljujemo inflaciji in znatni avtonomni rasti. Pričakuje se, da se bo ta trend nadaljeval. Trenutno v turškem e-poslovanju deluje skoraj 560.000 podjetij. Da bi zaščitila domača podjetja pred naraščajočo konkurenco tujih spletnih trgovin, vlada sprejema nove ukrepe.

Od 21. avgusta se bo dajatev na evropske pakete povečala z 18% na 30%. Za pošiljke iz držav, ki niso članice EU, se bo dajatev, ki trenutno znaša 30 %, podvojila na 60 %. To velja za blago, dostavljeno po pošti ali hitre pošiljke turškim strankam.

Spreminja se tudi prag davčne oprostitve za mednarodna naročilas prvotnih 150 evrov se zniža na 30 evrov. To pomeni, da se bodo turški potrošniki soočili z višjimi stroški za manjša spletna naročila iz tujine. Cilj je odvrniti kupce od iskanja blaga v tujini in dati prednost domačim podjetjem.

Država bo uvedla tudi dodaten davek na blago, ki spada pod poseben zakon o davku na potrošnjo, kot so luksuzni izdelki, za katere bo veljal fiksni davek v višini 20%.

Tudi tukaj lahko vidimo, kako znani azijski velikani prevladujejo v prodaji. Načrtovani predpisi so odgovor na prakse prodajalcev, kot sta Temu in AliExpress. Evropska unija je že predstavila načrt, ki bo do marca 2028 izvzel pakete do 150 evrov iz držav, ki niso članice Unije, iz uvoznih dajatev.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+