3 min. branja

Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 3. del

Medtem ko osnovna analitika spremlja prodajo, vodilni na trgu uporabljajo napovedno modeliranje, napredno segmentacijo in optimizacijo uspešnosti, da prevladujejo na črni petek. V tem poglobljenem članku odkrijemo, kako zgodovinske podatke in strojno učenje spremeniti v svojo konkurenčno prednost za črni petek 2024.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 3. del
Vir: Depositphotos

Če želijo trgovci na drobno imeti konkurenčno prednost, morajo uporabljati napredno analitiko in izvajati ideje za povečanje uspešnosti, ki izboljšajo nakupovalno izkušnjo in povečajo prodajo.

Napredna analitika za strateške vpoglede

1. Analiza uspešnosti zgodovine

Preglejte podatke o prodaji iz preteklega leta, da ugotovite vedenje potrošnikov, vrhunske izdelke in trende. Ta študija se ne bi smela osredotočati le na prodajne številke; Prav tako je treba dati pomen merjenju stopenj zapuščanja vozička in točk trenja uporabnikov na potovanju. Znanje o tem, kaj je delovalo in kaj ne, bo usmerjalo vašo strategijo.

2. Segmentacija strank

Z uporabo analitičnih orodij, ki temeljijo na demografskih podatkih, nakupnem vedenju in preferencah, razvrstite stranke. To omogoča ciljno usmerjene marketinške kampanje, namenjene določenim skupinam , ki jih privlačijo, kar povečuje angažiranost in stopnjo konverzije med črnim petkom 2024.

3. Prediktivna analitika

Projicirajte želje in vedenje potrošnikov z metodami strojnega učenja med črnim petkom 2024. Z analizo preteklih vzorcev nakupov lahko ocenite, katere izdelke bodo stranke najverjetneje kupile, in spremenite oglaševalske akcije. Ta hiperosebnost lahko močno poveča zadovoljstvo in zvestobo strank.

Strategije za povečanje uspešnosti

1. Optimizacija spletnega mesta

Optimizacija hitrosti nalaganja in navigacije bo vašemu spletnemu mestu pomagala pri obvladovanju naraščajočega prometa. Spletno mesto s hitrim nalaganjem zmanjšuje stopnjo obiskov ene strani, kar je ključni dejavnik, med dogodki z velikim prometom, kot je črni petek. Dajte prednost optimizaciji mobilnih naprav, saj bo velik del kupcev uporabljal svoje telefone.

70% kupcev sprejema odločitve o nakupu samo na podlagi hitrosti strani. Med črnim petkom počasna spletna stran ne le manjka prodaja – financira vašo konkurenco.

70% of customers admit that page speed directly impacts their willingness to buy from an online retailer. If your site is slow, it’s not just costing you conversions.

Source: Ecommercegermany.com

2. Boljša uporabniška izkušnja (UX)Ustvarite ciljne strani za črni petek, s poudarkom na priljubljenih izdelkih in posebnih ponudbah. Minimalne motnje in dobro opredeljeni pozivi k dejanju omogočajo uporabnikom, da brez težav prehajajo od brskanja do blagajne, s čimer se zmanjša zapuščanje košarice.

62% strank bo zapustilo svojo košarico zaradi stroškov pošiljanja, vendar strateški pragovi brezplačne poštnine dosledno vodijo k višjim vrednostim naročil. Ne gre za to, da bi vsem ponudili brezplačno poštnino – gre za to, da te stroške spremenite v katalizator pretvorbe.

3. Avtomatizacija trženja

Z orodji za avtomatizacijo trženja poenostavite korespondenco potrošnikov pred, med in po črnem petku. S pomočjo avtomatiziranih e-poštnih opomnikov o prihajajočih poslih ali opozorilih o zapuščenem vozičku lahko dinamične cenovne strategije pomagajo povrniti morebitno izgubljeno prodajo.

4. Dinamični cenovni sistemi

Uvedite dinamične modele oblikovanja cen, ki se prilagajajo v realnem času glede na povpraševanje, ravni zalog ali konkurenčne cene. Ta prilagodljivost vam omogoča, da povečate priložnosti za prihodek, hkrati pa ostanete konkurenčni na trgu

5. Družbeni dokaz in vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki

Izkoristite družbeni dokaz tako, da na svojem spletnem mestu prikažete ocene strank in vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki. To gradi zaupanje potencialnih kupcev in spodbuja konverzije s taktiko FOMO (Fear of Missing Out), zlasti med časovno omejenimi ponudbami

Ko se približuje črni petek, je integracija napredne analitike z robustnimi strategijami uspešnosti bistvenega pomena za uspeh e-trgovine. Z razumevanjem vedenja strank z analizo podatkov in izboljšanjem nakupovalne izkušnje s tehnikami optimizacije lahko trgovci na drobno znatno povečajo svoj prodajni potencial v tej praznični sezoni.

Ključ je v ustvarjanju brezhibnega, privlačnega potovanja, ki priložnostne brskalnike spremeni v zveste stranke, ki se želijo vrniti še dolgo po koncu popustov.

Pogosta vprašanja

Kako lahko napredna analitika izboljša mojo strategijo za črni petek?

Napredna analitika lahko znatno izboljša vašo strategijo za črni petek, saj zagotavlja vpogled v vedenje in želje strank. Z analizo preteklih podatkov lahko trgovci na drobno prepoznajo trende, optimizirajo zaloge in prilagodijo tržna prizadevanja določenim segmentom strank, kar na koncu doseže višje stopnje konverzije in prodajo v obdobjih največjega nakupovanja.

Kako lahko nakupovalni pomočniki, ki jih poganja umetna inteligenca, povečajo zadovoljstvo strank?

Nakupovalni pomočniki, ki jih poganja umetna inteligenca, izboljšujejo zadovoljstvo strank s ponudbo prilagojenih izkušenj. Ti virtualni pomočniki analizirajo posamezno nakupovalno vedenje, da zagotovijo prilagojena priporočila za izdelke, racionalizirajo nakupni postopek in nudijo podporo 24/7. Ta raven personalizacije ne le poenostavi nakupovalno pot, temveč tudi spodbuja zvestobo, saj se stranke počutijo razumljene in cenjene.

Kakšno vlogo imajo mobilna plačila pri povečanju prodaje na črni petek?

Mobilna plačila igrajo ključno vlogo pri povečanju prodaje na črni petek, saj omogočajo hitre in priročne transakcije. Ponudba različnih možnosti plačila, kot so digitalne denarnice in rešitve “kupi zdaj, plačaj kasneje”, ustreza željam potrošnikov glede prilagodljivosti. To udobje zmanjšuje trenje na blagajni, kar vodi do povečane prodaje in višjih povprečnih vrednosti naročil, saj je bolj verjetno, da bodo kupci zaključili svoje nakupe, ko je postopek plačila nemoten.
Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+