3 min. branja

Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 2. del

Gradimo na tem, kar smo prej obravnavali, in raziščimo več trendov in strategij, ki bodo resnično spremenile ta črni petek 2024. Ti pristopi naslednje ravni vam bodo pomagali ustvariti nakupovalno izkušnjo, ki ne bo samo pritegnila strank, ampak tudi povečala vaš dobiček.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 2. del
Vir: Depositphotos

Nakupovalni pomočniki, ki jih poganja umetna inteligenca

Integracija umetne inteligence v e-poslovanje dosega nove višave. Virtualni nakupovalni pomočniki bodo strankam pomagali pri iskanju idealnih izdelkov med črnim petkom. Ta orodja umetne inteligence, ki lahko preučijo preteklo zgodovino nakupov, ponudijo priporočila v realnem času in celo pomagajo pri nasvetih o velikosti in slogu, lahko znatno znižajo in izboljšajo stopnjo vračila in zadovoljstvo strank.

Optimizacija mobilnih plačil

Da bi zagotovili, da mobilno poslovanje še naprej prevladuje v prodaji, je nujno zagotoviti različne načine plačila. Leta 2024 bodo integracija digitalnih denarnic, možnosti “kupi zdaj, plačaj kasneje ” (BNPL) in rešitve za nakup z enim klikom ključni razlikovalci.

Izvajanje prilagodljivih možnosti plačila s strani podjetij, kot sta Klarna in Afterpay, se je izkazalo za učinkovito strategijo za trgovce na drobno, ki želijo povečati prodajo med črnim petkom. S tem, ko potrošnikom ponujajo možnost učinkovitejšega upravljanja plačil, trgovci na drobno ne le povečajo povprečno vrednost naročil, temveč tudi spodbujajo večjo zvestobo in zadovoljstvo strank v konkurenčnem tržnem okolju.

Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, in družbeni dokaz

Izkoristite vpliv socialnega dokaza na črni petek 2024. Vidno prikažite vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki, ocene strank in obvestila o nakupih v realnem času. Razviti interaktivne oglaševalske akcije v družabnih medijih, ki spodbujajo stranke, da delijo svoje izkušnje in nakupe, s čimer spodbujajo zaupanje in ustvarjajo konverzije, ki temeljijo na FOMO (»strah pred zamudo«).

To ensure that mobile commerce continues to dominate sales, it is essential to provide a variety of payment methods. In 2024, the integration of digital wallets, buy-now-pay-later options (BNPL), and one-click checkout solutions will be critical differentiators.

Source: Depositphotos

Igrifikacija nakupovalne izkušnje

Igrificirajte nakupovalno izkušnjo črnega petka, da ustvarite bolj privlačno izkušnjo. Vključite funkcije, kot so:

  • Popusti za lov na zaklad
  • Nagrade za zgodnji dostop
  • Dogodki, ki vključujejo množenje točk
  • Ponudbe presenečenja in skrivnostne škatle

Nakupovalne izkušnje, ki so hibridne

Uporabite inovativne hibridne rešitve za premostitev vrzeli med spletnimi in nespletnimi okolji:

  • Virtualna oprema z uporabo AR tehnologije
  • Ekskluzivne promocije, ki jih omogočajo QR kode
  • Nakupovalni dogodki se prenašajo v živo.
  • Digitalno usklajevanje cen v trgovini

Torej, kaj sledi? V 3. delu se bomo potopili v napredno analitiko in strategije za povečanje uspešnosti , ki bodo vaši trgovini dali prednost ta črni petek. 🚀

Spominjati:

Uspeh tega črnega petka ni samo ena stvar – gre za popolno mešanico časa, tehnologije in neverjetnih izkušenj strank.

Vaše poslanstvo je torej jasno: ustvarite gladke in privlačne nakupovalne poti, ki kupce spremenijo v zveste oboževalce, ki komaj čakajo, da se vrnejo po več.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU