Nakupovalni pomočniki, ki jih poganja umetna inteligenca
Integracija umetne inteligence v e-poslovanje dosega nove višave. Virtualni nakupovalni pomočniki bodo strankam pomagali pri iskanju idealnih izdelkov med črnim petkom. Ta orodja umetne inteligence, ki lahko preučijo preteklo zgodovino nakupov, ponudijo priporočila v realnem času in celo pomagajo pri nasvetih o velikosti in slogu, lahko znatno znižajo in izboljšajo stopnjo vračila in zadovoljstvo strank.
Optimizacija mobilnih plačil
Da bi zagotovili, da mobilno poslovanje še naprej prevladuje v prodaji, je nujno zagotoviti različne načine plačila. Leta 2024 bodo integracija digitalnih denarnic, možnosti “kupi zdaj, plačaj kasneje ” (BNPL) in rešitve za nakup z enim klikom ključni razlikovalci.
Izvajanje prilagodljivih možnosti plačila s strani podjetij, kot sta Klarna in Afterpay, se je izkazalo za učinkovito strategijo za trgovce na drobno, ki želijo povečati prodajo med črnim petkom. S tem, ko potrošnikom ponujajo možnost učinkovitejšega upravljanja plačil, trgovci na drobno ne le povečajo povprečno vrednost naročil, temveč tudi spodbujajo večjo zvestobo in zadovoljstvo strank v konkurenčnem tržnem okolju.
Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, in družbeni dokaz
Izkoristite vpliv socialnega dokaza na črni petek 2024. Vidno prikažite vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki, ocene strank in obvestila o nakupih v realnem času. Razviti interaktivne oglaševalske akcije v družabnih medijih, ki spodbujajo stranke, da delijo svoje izkušnje in nakupe, s čimer spodbujajo zaupanje in ustvarjajo konverzije, ki temeljijo na FOMO (»strah pred zamudo«).
Igrifikacija nakupovalne izkušnje
Igrificirajte nakupovalno izkušnjo črnega petka, da ustvarite bolj privlačno izkušnjo. Vključite funkcije, kot so:
- Popusti za lov na zaklad
- Nagrade za zgodnji dostop
- Dogodki, ki vključujejo množenje točk
- Ponudbe presenečenja in skrivnostne škatle
Nakupovalne izkušnje, ki so hibridne
Uporabite inovativne hibridne rešitve za premostitev vrzeli med spletnimi in nespletnimi okolji:
- Virtualna oprema z uporabo AR tehnologije
- Ekskluzivne promocije, ki jih omogočajo QR kode
- Nakupovalni dogodki se prenašajo v živo.
- Digitalno usklajevanje cen v trgovini
Torej, kaj sledi? V 3. delu se bomo potopili v napredno analitiko in strategije za povečanje uspešnosti , ki bodo vaši trgovini dali prednost ta črni petek. 🚀
Spominjati:
Uspeh tega črnega petka ni samo ena stvar – gre za popolno mešanico časa, tehnologije in neverjetnih izkušenj strank.
Vaše poslanstvo je torej jasno: ustvarite gladke in privlačne nakupovalne poti, ki kupce spremenijo v zveste oboževalce, ki komaj čakajo, da se vrnejo po več.