Članki in novice na temo Tržna strategija

Kaj je gverilsko trženje?
3 min. branja

Kaj je gverilsko trženje?

Gverilsko trženje je inovativna oglaševalska strategija , ki izkorišča presenečenje in nekonvencionalne metode za promocijo izdelkov ali storitev. Ta pristop je še posebej učinkovit pri pridobivanju pozornosti potrošnikov na prenatrpanem trgu, ki se pogosto zanaša na ustvarjalnost in poceni taktike namesto na tradicionalne medijske kanale. Gverilsko trženje je način, da podjetje razširi besedo, ne da […]

Preberite članek
Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe
2 min. branja

Dolgoročna strategija v trženju: raziskave kažejo 60-odstotno povečanje donosnosti naložbe

Raziskava WARC in Google ponuja priporočila za doseganje trajnostne rasti v celotnem marketinškem lijaku. Recept vključuje uravnotežene naložbe v modeliranje marketinških mešanic (MMM), dodeljevanje in umetno inteligenco. Ta orodja pomagajo razumeti kompleksne povezave med marketinškimi aktivnostmi in poslovnimi rezultati, tako kratkoročno kot dolgoročno.

Preberite članek
Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih
3 min. branja

Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih

Za podjetja za e-poslovanje, ki poskušajo pravilno sodelovati z drugimi podjetji, je razvoj uspešnega marketinškega načrta B2B ključnega pomena. Medtem ko trženje B2C včasih poudarja čustvene privlačnosti, trženje B2B poudarja odnose in vrednost ter zahteva bolj strateški pristop. To je osnovni vodnik, ki vam omogoča, da ustvarite B2B marketinški načrt z učinkovitostjo.

Preberite članek
Googlovi pregledi umetne inteligence: dilema za medije
3 min. branja

Googlovi pregledi umetne inteligence: dilema za medije

Maja je Google predstavil »AI Overviews«, funkcijo, ki zagotavlja rezultate iskanja v naravnem jeziku na vrhu strani. To orodje lahko povzroči, da mediji izgubijo prepoznavnost, če uporabniki ne kliknejo več na spodnje povezave. Še huje, če založniki ne dovolijo uporabe njihove vsebine za odgovore, ustvarjene z umetno inteligenco, lahko njihovi članki izginejo iz Google Discoverja.

Preberite članek
Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini
2 min. branja

Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini

Strani izdelkov tvorijo steber taktike spletne prodaje na sodobnem digitalnem trgu. Te strani, ki se pogosto imenujejo strani s podrobnostmi o izdelku (PDP), so tam, kjer se potrošniki odločajo, kaj bodo kupili najpomembneje. Povečanje prihodka na namiznih in mobilnih platformah je najprej odvisno od optimizacije teh spletnih mest za blagovne znamke in trgovine.

Preberite članek
Nizozemska proti Poljski: Katera država bolje optimizira dobavne verige e-trgovine?
3 min. branja

Nizozemska proti Poljski: Katera država bolje optimizira dobavne verige e-trgovine?

Na zasedenem področju e-poslovanja lahko logistika pomaga ali uniči podjetje. Nedavna študija parcelmonitor.com razkriva uspešnost dveh pomembnih evropskih akterjev v prvem četrtletju leta 2024, Nizozemske in Poljske. Ta obsežna študija ponuja neverjetne sveže zorne kote o njihovih logističnih zmogljivostih e-poslovanja in s tem ponuja dragocene informacije podjetjem na sorodnih področjih.

Preberite članek
Kako povečati prodajo v šoli?
3 min. branja

Kako povečati prodajo v šoli?

Starši se pripravljajo na nakupovalno hitenje nazaj v šolo v tistem letnem času, ko so šolski zvonci pripravljeni zazvoniti. Pametne trgovine se zavedajo, da nikoli ni prezgodaj, da se začnete pripravljati na to ključno prodajno sezono.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+