Članki in novice na temo Gradnja blagovnih znamk in blagovnih znamk

Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?
3 min. branja

Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?

Učinkovite strategije prepoznavnosti blagovne znamke lahko pomembno vplivajo na rast vašega podjetja, zvestobo strank in splošni uspeh. S povečanjem prepoznavnosti vaše blagovne znamke ne le privabite nove stranke, temveč tudi okrepite svoj položaj v glavah obstoječih. Od izkoriščanja digitalnih platform do ustvarjanja nepozabnih izkušenj obstajajo številni načini za dvig prisotnosti vaše blagovne znamke. Raziščimo nekaj […]

Preberite članek
Vzpon blagovnih znamk v Evropi
3 min. branja

Vzpon blagovnih znamk v Evropi

V zadnjih letih so blagovne znamke Direct-to-Consumer (DTC) v Evropi pridobile velik oprijem. Ta poslovni model, ki vključuje blagovne znamke, ki prodajajo neposredno strankam prek svojih spletnih kanalov, učinkovito zaobide tradicionalne maloprodajne posrednike, kot so veleblagovnice ali tržnice. Posledično so blagovne znamke DTC temeljito preoblikovale maloprodajno pokrajino, tako da so se osredotočile na personalizirane izkušnje, […]

Preberite članek
Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini
2 min. branja

Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini

Strani izdelkov tvorijo steber taktike spletne prodaje na sodobnem digitalnem trgu. Te strani, ki se pogosto imenujejo strani s podrobnostmi o izdelku (PDP), so tam, kjer se potrošniki odločajo, kaj bodo kupili najpomembneje. Povečanje prihodka na namiznih in mobilnih platformah je najprej odvisno od optimizacije teh spletnih mest za blagovne znamke in trgovine.

Preberite članek
Digitalni Zillennials preoblikujejo maloprodajno pokrajino z edinstvenimi nakupovalnimi preferencami
3 min. branja

Digitalni Zillennials preoblikujejo maloprodajno pokrajino z edinstvenimi nakupovalnimi preferencami

Rojeni med letoma 1991 in 1999, mlajši milenijci in starejši potrošniki generacije Z pogosteje kot katera koli druga starostna skupina izberejo nakup izdelkov na drobno samo prek spleta. Po nedavnih študijah PYMNTS Intelligence je najmanj verjetno, da bo ta starostna skupina nakupovala samo v trgovini in najverjetneje kupovala maloprodajno blago izključno prek spleta. Študija ponuja […]

Preberite članek
MSP v Združenem kraljestvu uspevajo z oglaševalskimi strategijami za izgradnjo blagovnih znamk
2 min. branja

MSP v Združenem kraljestvu uspevajo z oglaševalskimi strategijami za izgradnjo blagovnih znamk

Najnovejši podatki kažejo na osupljiv trend med malimi in srednjimi podjetji (MSP) v Združenem kraljestvu: večina jih uživa koristi od svojih strategij oglaševanja in oblikovanja blagovnih znamk. Študija podjetja Amazon Ads kaže, da 86 % malih in srednje velikih podjetij pripisuje svoje trenutne oglaševalske pristope uspešnemu privabljanju novih strank in povečanju prepoznavnosti blagovne znamke v […]

Preberite članek
Maloprodajna igra se spreminja: zdaj gre za podatke
2 min. branja

Maloprodajna igra se spreminja: zdaj gre za podatke

Torej, tukaj je dogovor – nakupovanje ni več samo izročitev gotovine. Danes trgovine želijo tudi vaše osebne podatke. Vzemite to nakupovalno središče, ki je začelo spraševati po telefonskih številkah na blagajni. Pravijo, da gre za pošiljanje sporočil na račune, kar zveni priročno ali morda malo preveč?

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+