Članki in novice na temo B2B trženje

Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih
3 min. branja

Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih

Za podjetja za e-poslovanje, ki poskušajo pravilno sodelovati z drugimi podjetji, je razvoj uspešnega marketinškega načrta B2B ključnega pomena. Medtem ko trženje B2C včasih poudarja čustvene privlačnosti, trženje B2B poudarja odnose in vrednost ter zahteva bolj strateški pristop. To je osnovni vodnik, ki vam omogoča, da ustvarite B2B marketinški načrt z učinkovitostjo.

Preberite članek
Učinkovito trženje v družabnih medijih B2B: načrtovanje in strategije
3 min. branja

Učinkovito trženje v družabnih medijih B2B: načrtovanje in strategije

B2B trženje na družbenih omrežjih je zdaj pomembno orodje za podjetja, ki želijo doseči več ljudi, zgraditi zaupanje v svojo blagovno znamko in se povezati z morebitnimi strankami in poslovnimi partnerji. Ta vrsta trženja je bolj zapletena kot B2C marketing, ki se osredotoča na hitro prodajo. Osredotočiti se mora na dolgoročno vzpostavljanje odnosov, miselno vodenje […]

Preberite članek
Obvladovanje B2B upravljanja izdelkov: izzivi in strategije
3 min. branja

Obvladovanje B2B upravljanja izdelkov: izzivi in strategije

Raziskava podjetja Akeneo iz leta 2024 je pokazala, da se skoraj vsa podjetja B2B soočajo z velikimi izzivi pri upravljanju izdelkov, zlasti pri upravljanju informacij o izdelkih. To zajema težave, s katerimi se podjetja srečujejo pri zagotavljanju, da so podrobnosti o svojih izdelkih točne, celovite, posodobljene in dosledne v različnih kanalih in platformah. Študija, v […]

Preberite članek
Novi vpogledi v B2B oglaševalske akcije na LinkedInu
2 min. branja

Novi vpogledi v B2B oglaševalske akcije na LinkedInu

Tisti, ki želijo uspeti v B2B marketingu, morajo razumeti potrebe in motivacije drugih podjetij. Za razliko od B2C marketinga, ki pogosto deluje s čustvenimi impulzi, B2B marketing gradi na dolgoročnih odnosih, zaupanju in strokovnem znanju. To pomeni, da mora biti strategija prilagojena vsaki stranki. Z eno besedo, je resnično raznolika.

Preberite članek
Strategija pridobivanja strank B2B: uravnoteženje digitalnih in tradicionalnih pristopov
2 min. branja

Strategija pridobivanja strank B2B: uravnoteženje digitalnih in tradicionalnih pristopov

B2B marketinške organizacije so razvile celostne pristope k pridobivanju strank, ki se ne zanašajo več močno na osebni stik. Te sodobne strategije pridobivanja strank b2b zajemajo raznoliko mešanico digitalnih in tradicionalnih kanalov, kar odraža razvijajoče se okolje poslovnih interakcij. Od izkoriščanja družbenih medijev in digitalnega oglaševanja do oživitve vloge dogodkov v živo in partnerskih programov, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+